Cloudemyx Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 God morgen, sa han og gaflet inn frokosten. Håper jeg har klart å snu døgnet til den riktige veien igjen nå. Faen som dere briefer med høyden deres da.... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) God morgen, sa han og gaflet inn frokosten. Håper jeg har klart å snu døgnet til den riktige veien igjen nå. Faen som dere briefer med høyden deres da.... Aalton er 194 btw (jeg måtte sjekke han ut, da han minnet meg fryktelig om en jeg har hengt med et par ganger ) Endret 29. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Men ingen er så BRED som meg! Sikker? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Etter fire dager med antibiotika er jeg så og si symptomfri. Ikke noe mer sviing, stikking eller kløe - fantastisk befriende. Og jeg har lært leksen min; ikke noe mer ubeskyttet oralsex med tilfeldige bekjentskaper heretter. Dog må jeg innrømme at det kommer til å kreve en viss viljestyrke å si "nei". På jobb igjen. Den sedvanlige prokrastineringen. Jeg ser mange som skyter fart med en gang de sitter i kontorstolen. Jeg er bare ikke oppdratt til å være så pliktoppfyllende. God morgen, sa han og gaflet inn frokosten. Håper jeg har klart å snu døgnet til den riktige veien igjen nå. Faen som dere briefer med høyden deres da.... Bra du kom. Jeg var så lei av å være den laveste her. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Aalton er 194 btw Jasså, stalking much? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 @Spartapus: Jeg får trøste meg med at det finnes menn som er enda lavere enn meg igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Aalton er 194 btw Jasså, stalking much? pic har aldri vært mere relevant Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg er to meter høy bare når jeg ligger naken på ryggen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Fordi det sitter en kar oppå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Men ingen er så BRED som meg! Sikker? Fordi det sitter en kar oppå? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Fordi det sitter en kar oppå? Endret 29. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Here we go again For en gangs skyld, har jeg ikke bilde til å beskrive hva jeg føler. eller? hmm (ikke til deg, til media) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Here we go again Virkelig, igjen? Trodde virkelig at media hadde lært. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg elsker/hater hvordan de dramatiserer ABBs bruk av Raidmarkers.. (HER MARKERT VED HJELP AV DØDNINGHODE!) (REALISTISK KRIGFØRING! Call of Duty? MOAHAHAHAHA) De skal iallefall ha litt troverdighet for at de nevner at vold blant ungdommer har gått ned samtidig som spillingen har gått opp... Dog er det litt naivt å tro at paranoide foreldre vil lese så langt Endret 29. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Jeg elsker/hater hvordan de dramatiserer ABBs bruk av Raidmarkers.. (HER MARKERT VED HJELP AV DØDNINGHODE!) (REALISTISK KRIGFØRING! Call of Duty? MOAHAHAHAHA) De skal iallefall ha litt troverdighet for at de nevner at vold blant ungdommer har gått ned samtidig som spillingen har gått opp... Dog er det litt naivt å tro at paranoide foreldre vil lese så langt Når vi snakker om gaming, her er et bra BG til deg: fy faen jeg har så mye pixx, pixxiesdust all over the place! Jeg må slette noe, seinere. Endret 29. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Den typen artikler minner meg på hvorfor jeg alltid føler meg litt delt angående massemordere. Ja, det er uakseptabelt å skyte en masse tilfeldige mennesker, men samtidig er det en stor sjanse for at man også tar med seg en haug idioter vi klarer oss bedre uten. Massakre - ikke bare negativt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg stemmer FrP, har spilt WoW i mange år, og er nå inne i en Skytespill-periode. Kan politiet vennligst komme og fengsle meg? Tror jeg kommer til å begå et 9-årig langt prosjekt som ender opp i en massakre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Meh, jeg gidder ikke bry meg om den artikkelen. Deus Ex, nå. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Blæh, fikk ikke Deus Ex idag heller. Dumme Siba. Jaja, får prøve å fullføre L.A. Noire i mellomtiden. Ellers blir det bare glemt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå