Gormers Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Sånt er alltid fascinerende å lese om. Et annet eksperiment: http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenhan_experiment Premisset til ganske mange filmer som omhandler galehus er ikke så urealistisk tydeligvis... Endret 28. august 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Sånt er alltid fascinerende å lese om. Et annet eksperiment: http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenhan_experiment Premisset til ganske mange filmer som omhandler galehus... Så faktisk en film med David Caruso ang. et slikt galehus, tror vitterlig det er det samme huset (for det er ikke akkurat få filmer som handler om "asylums"..). Denne. Edit: Er visst ikke det samme, men lignet noe jævlig. Endret 28. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Bygningene er ulik i allefall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 JAVEL SÅ HAR JEG ØYEKATARROGPUPILLEGONORÈ DA! http://www.youtube.com/watch?v=nvyqXFmV-LI First I was: WHERE IZ MAI DINOZAURSZZ?! Then I was: Omgz so sadzIwantztowatch! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Sånt er alltid fascinerende å lese om. Et annet eksperiment: http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenhan_experiment Premisset til ganske mange filmer som omhandler galehus er ikke så urealistisk tydeligvis... BTW Das Experiment Er basert på boken om forsøket jeg linket til. Men hvis du er helt nazistazi og hater tysk preiking, så kan du se en døllere (men mer kommers) versjon med Adrien Brody og Skog Whitaker: The Experiment. Endret 28. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Må si jeg liker stilen din med høyde på deg og dama di, Snurrelurreleif. ^_^ Hu er ver rundt 150 eller noe sånt? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) @RoR 1.47m ....IZ TRUE! Endret 28. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Nice! Le petit ladies is the best. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Fy faen, jeg hater sosialisering. Jeg skal slutte og feste og pule, clingy bitches *gå ut fra FB i ren sinne* Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Broren min er på min høyde og er gift med noen ikke så langt fra den høyden der. Oppsites attract I guess. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Nice! Le petit ladies is the best. tja, de på 170 er mye deiligere, eller 180 helst midt i mellom, da. Tall long legs Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Fy faen, jeg hater sosialisering. Jeg skal slutte og feste og pule, clingy bitches *gå ut fra FB i ren sinne* FB minner meg konstant på hvorfor jeg hater mennesker. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 google+ er verre siden det er vanskeligere å sortere ut mennesker du ikke vil lese om på forsiden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Fy faen, jeg hater sosialisering. Jeg skal slutte og feste og pule, clingy bitches *gå ut fra FB i ren sinne* FB minner meg konstant på hvorfor jeg hater mennesker. damn right "heia ska vi møtes igjen!? xoxoxo" BTW: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=popdYykgsj8 Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) For ikke å snakke om alle de forbanna folka som sitter der 24/7 og har latterlige "pro-fem" updates. Merkeligste med kvinnfolk er de som alltid tror at menn går rundt og tenker: "VI ER DET STERKESTE KJØNN OG DERE ER BITCHES", og som et resultat har en status alà Milfrid (eller hva faen de heter) der de knytter neven mot gutta og er så feminine og flotte. Mest hyklerske er jo de folka som skriver om hvordan alt var så mye bedre før og hvor stolte de er av at de lekte i skogen etc etc, mens de nå sitter på facebook og skriver og daller med horoskop og lignende i stedet for å skaffe seg en jobb, mens ungen er i barnehagen. Endret 28. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) For ikke å snakke om alle de forbanna folka som sitter der 24/7 og har latterlige "pro-fem" updates. Merkeligste med kvinnfolk er de som alltid tror at menn går rundt og tenker: "VI ER DET STERKESTE KJØNN OG DERE ER BITCHES", og som et resultat har en status alà Milfrid (eller hva faen de heter) der de knytter neven mot gutta og er så feminine og flotte. Mest hyklerske er jo de folka som skriver om hvordan alt var så mye bedre før og hvor stolte de er av at de lekte i skogen etc etc, mens de nå sitter på facebook og skriver og daller med horoskop og lignende i stedet for å skaffe seg en jobb, mens ungen er i barnehagen. fucking agreed, syter og klager om gamledager, alikavel sitter de lengst. edit: HOLY SHIT spilt for mye GG i CSS skvatt som et hælvette og tenkte "aim rett" og trodde jeg var ingame når jeg så en møll kjøre forbi lampa, og så skyggen. that reminds me... Endret 28. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 THE GAME Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Touché. Nattinatt. Endret 29. august 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. august 2011 Rapporter Del Skrevet 29. august 2011 Faen, de selger ikke pinnsvin på internett. Thank you world, you got me cornered again Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå