Cloudemyx Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Jeg må holde meg unna det soundtracket, ellers begynner jeg på det også. Veldig fristende, men må fortsette med alle de andre jeg har først. @AltF4: Det ligger på Nett-TV. Endret 28. august 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Dere kan jo uansett ikke bytte vekk fra Siste Ordet! SO er legendarisk for min del. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Jeg må holde meg unna det soundtracket, ellers begynner jeg på det også. Veldig fristende, men må fortsette med alle de andre jeg har først. @AltF4: Det ligger på Nett-TV. Hvor full var du i går? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Full? Hva sikter du til, videoen? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Full? Hva sikter du til, videoen? jepp Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Argh, jeg sitter fast i Deus Ex! Egentlig er det ganske gøy, fordi jeg har savnet denne følelsen av å ikke helt knekke snike-koden men nå går det snart på helsa løs.Zealuu, take it away: Inne på politistasjonen, skal gjøre oppdrag for mora til Mary og et hovedoppdrag på omtrent samme sted. Er kommet til første etasje, men der er det så mange politifolk at jeg ikke greier å komme meg videre samme hva jeg prøver på. Tips? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Argh, jeg sitter fast i Deus Ex! Egentlig er det ganske gøy, fordi jeg har savnet denne følelsen av å ikke helt knekke snike-koden men nå går det snart på helsa løs.Zealuu, take it away: Inne på politistasjonen, skal gjøre oppdrag for mora til Mary og et hovedoppdrag på omtrent samme sted. Er kommet til første etasje, men der er det så mange politifolk at jeg ikke greier å komme meg videre samme hva jeg prøver på. Tips? Har du ikke klart å overtale fyren i resepsjonen til å slippe deg inn? TIHI Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Cartoon Network etter kl 11. er så classy som det kan bli. Alle de gamle slagerene. Eneste som er bra på de andre kanalene er Kuzco. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Argh, jeg sitter fast i Deus Ex! Egentlig er det ganske gøy, fordi jeg har savnet denne følelsen av å ikke helt knekke snike-koden men nå går det snart på helsa løs.Zealuu, take it away: Inne på politistasjonen, skal gjøre oppdrag for mora til Mary og et hovedoppdrag på omtrent samme sted. Er kommet til første etasje, men der er det så mange politifolk at jeg ikke greier å komme meg videre samme hva jeg prøver på. Tips? Har du ikke klart å overtale fyren i resepsjonen til å slippe deg inn? TIHI Hah, lol, jeg sneik meg rundt branntrappene og har jobbet meg nedover jeg Skal prøve det nå haha. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Selling my PC. Just sayin´. https://prisguiden.no/liste/125805 2500kr Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Argh, jeg sitter fast i Deus Ex! Egentlig er det ganske gøy, fordi jeg har savnet denne følelsen av å ikke helt knekke snike-koden men nå går det snart på helsa løs.Zealuu, take it away: Inne på politistasjonen, skal gjøre oppdrag for mora til Mary og et hovedoppdrag på omtrent samme sted. Er kommet til første etasje, men der er det så mange politifolk at jeg ikke greier å komme meg videre samme hva jeg prøver på. Tips? Har du ikke klart å overtale fyren i resepsjonen til å slippe deg inn? TIHI Hah, lol, jeg sneik meg rundt branntrappene og har jobbet meg nedover jeg Skal prøve det nå haha. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Jepp. Jeg føler meg som verdens største idiot. En dust av dimensjoner, unntaket som bekrefter regelen om at det er de sterke og smarte som overlever. Hadde det vært skuddpremie på meg hadde folk betalt for å skyte meg, men ingen hadde giddi fordi det hadde vært alt for lett. Sideoppdraget var ikke en gang i den jævla bygningen. Faen jeg er dum. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Nå skal det sies at når det ble snakket om en "Locker" så trodde jeg det samme, helt til jeg tilfeldigvis snublet over den Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Jeg fant den hemmelige greia, men jeg tenkte aldri på at jeg skulle gå tilbake og inn i bygningen som en vanlig mann. Men men, når jeg tenker over det så var det jo nødvendig for å få gjort det sideoppdraget så en så stor idiot er jeg kanskje ikke. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Ok, så jeg cavet, gikk på Youtube, fant noen hemmelige stjerner og kom til sjette verden på Mario Galaxy 2. Hvilke frustrasjoner har jeg i vente tro... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Hm, Dark Souls Limited Edition koster 349,- på elkjøp idag. Skal jeg avbestille fra komplett og heller bestille fra elkjøp Sparer jo 150,- på det. Edit: Jeg gjorde det. Må spare der det er mulig. Endret 28. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Selling my PC. Just sayin´. https://prisguiden.no/liste/125805 2500kr hadde ikke kjøpt den der for 1000 engang Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=iw-88h-LcTk&feature=related I want to play this now. Selv om jeg egentlig ikke gjør det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Hm, Dark Souls Limited Edition koster 349,- på elkjøp idag. Skal jeg avbestille fra komplett og heller bestille fra elkjøp Sparer jo 150,- på det. Edit: Jeg gjorde det. Må spare der det er mulig. Mmm, Dark Souls. Regner med alle her har rundet Demon's Souls nå? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Jeg har aldri spilt det. Shoot me Er hjemme fra London nå. Rart å være tilbake etter dagene i storbyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå