Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjett tre ganger.

 

@nouse: Ikke nødvendigvis, men skal du få noe ut av det lønner det seg nok å betale. Jeg bruker 99 kroner i måneden, får se om jeg fornyer etter et halvt år. Har alt kommet i kontakt med ei som elsker Portal, Zelda og Skyrim.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Gjett tre ganger.

 

@nouse: Ikke nødvendigvis, men skal du få noe ut av det lønner det seg nok å betale. Jeg bruker 99 kroner i måneden, får se om jeg fornyer etter et halvt år. Har alt kommet i kontakt med ei som elsker Portal, Zelda og Skyrim.

 

Å finne seg en jente som liker spill hadde jo vært veldig greit. Alle jeg kjenner og kjente hatet spill.

Lenke til kommentar

Ååååååh. Våknet nettopp til en telefon som har klikket helt.

 

Jeg sovnet på sofaen i natt og en gang iløpet av natta har den mistet signalet. Når jeg sjekket den nå for noen minutter siden hadde jeg mottatt flere meldinger, men rakk ikke gå inn i innboksen før batteriet gikk tom. Så jeg stappet inn laderen og skrudde den på igjen, men neida, nå er ALLE meldingene mine borte.

Lenke til kommentar

Jeg sov i hele går og på kvelden var det tordenvær. Slo ned to ganger i trafoen tror jeg, lynet slo ned i noe ihvertfall, for det lyste blått inn på rommet mitt. Det pep i brannalarmen samtidig og internettet ble borte også. Jeg lå i senga og så det blinket blått i rommet og rett etterpå kom det et helt sinnsykt torden"dunk". Det hørtes ut som om det sto en kjempe utenfor og dunket knyttneven i husveggen, det føltes slik ut også. Aldri hørt noe lignende før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...