Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan konsollversjonen holder opp mot pc versjonen av deus ex: hr? Bryr meg ikke så veldig om at det naturligvis ser penest ut på pc når man har skrutt på high på alt.

 

Quicksave og hotkeys! Når Pc-versjonen er skikkeleg porta, så vert den automagisk den beste. Og kostar 100 kroner mindre. Difor kjøper ein den.

 

8D

 

Og viss nokon seier "1080p" no, så slår eg dei med ein CRT-skjerm.

 

Screw Pacifist. Køyrer non-lethal når folk berre er dumme/gjer jobben sin, er dei onde vanker det kulehol. Sjølv om ein får litt mindre xp.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å slå folk til de forsvimer, animasjonene er dritkule. Dessverre ble det nettopp min bane, det bare blunka "not enough energy" og det kom fæle feilmeldingslyder og vips var det Adam Jensen-mos over hele lagergulvet.

Angrer kanskje litt på at jeg tok sniperrifla når jeg ikke får zooma inn på grunn av musehjulet :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan konsollversjonen holder opp mot pc versjonen av deus ex: hr? Bryr meg ikke så veldig om at det naturligvis ser penest ut på pc når man har skrutt på high på alt.

 

Quicksave og hotkeys! Når Pc-versjonen er skikkeleg porta, så vert den automagisk den beste. Og kostar 100 kroner mindre. Difor kjøper ein den.

Quicksave og quickload er egentlig ikke en filosofi jeg følger stort sett. Ser den at spillet er billigere, men når pcen min ikke når "recommended", på canyourunit.com, så tipper jeg at opplevelsen ikke blir så bra.

Lenke til kommentar

Pf, eg har augmenta auge.

 

Du må få tak i den Reflex Boost-tingen, insta-smekke to folk om gangen er stiligt.

 

Men hvordan funker det i praksis? Regner med at de må stå i nærheten av hverandre? Er nok enda en stund til jeg får min første augmentation, men sitter og sikler på lista fra tid til annen.

 

Hva er quicksave/-load-knappene?

 

For å si det sånn, det bare ser ut som om jeg har augmenta høyrearm.

 

Jeg lo. Godt.

Lenke til kommentar

Ikke fortell mer av historien takk! Og det var det moderatoren som sa ;)

 

Ah, takk. Det er absolutt nødvendig.

 

En av grunnene til at jeg liker det så godt er fordi det gir meg en skikkelig nostalgiatrip til Metal Gear Solid-spilla, særlig de første. Sniking og læring av patruljeruter... Elsker det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...