Error Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Tur til CERN i vår med fysikklassen? Check Awesomeness Angående Les Miserables så leste besteforeldrene mine boken til meg når jeg var liten. Husker ikke så mye men så vidt jeg husker var den litt trist (?) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Meh, må starte på nytt, SKAL ha pacifist achievementen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Tar den ved en annen anledning. Ungikk å drepe til å begynne med, men ble litt utålmodig og ville sjekke geværet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Få det vanskeligste ut av veien først slik at man kan leke augie brute with å vengeance senere! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Noen som vet hvordan konsollversjonen holder opp mot pc versjonen av deus ex: hr? Bryr meg ikke så veldig om at det naturligvis ser penest ut på pc når man har skrutt på high på alt. Quicksave og hotkeys! Når Pc-versjonen er skikkeleg porta, så vert den automagisk den beste. Og kostar 100 kroner mindre. Difor kjøper ein den. 8D Og viss nokon seier "1080p" no, så slår eg dei med ein CRT-skjerm. Screw Pacifist. Køyrer non-lethal når folk berre er dumme/gjer jobben sin, er dei onde vanker det kulehol. Sjølv om ein får litt mindre xp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 "An eye for an eye makes the world blind". Samme med hensynsløs runking. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg elsker å slå folk til de forsvimer, animasjonene er dritkule. Dessverre ble det nettopp min bane, det bare blunka "not enough energy" og det kom fæle feilmeldingslyder og vips var det Adam Jensen-mos over hele lagergulvet. Angrer kanskje litt på at jeg tok sniperrifla når jeg ikke får zooma inn på grunn av musehjulet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Pf, eg har augmenta auge. Du må få tak i den Reflex Boost-tingen, insta-smekke to folk om gangen er stiligt. Endret 26. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 For å si det sånn, det bare ser ut som om jeg har augmenta høyrearm. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Noen som vet hvordan konsollversjonen holder opp mot pc versjonen av deus ex: hr? Bryr meg ikke så veldig om at det naturligvis ser penest ut på pc når man har skrutt på high på alt. Quicksave og hotkeys! Når Pc-versjonen er skikkeleg porta, så vert den automagisk den beste. Og kostar 100 kroner mindre. Difor kjøper ein den. Quicksave og quickload er egentlig ikke en filosofi jeg følger stort sett. Ser den at spillet er billigere, men når pcen min ikke når "recommended", på canyourunit.com, så tipper jeg at opplevelsen ikke blir så bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Pf, eg har augmenta auge. Du må få tak i den Reflex Boost-tingen, insta-smekke to folk om gangen er stiligt. Men hvordan funker det i praksis? Regner med at de må stå i nærheten av hverandre? Er nok enda en stund til jeg får min første augmentation, men sitter og sikler på lista fra tid til annen. Hva er quicksave/-load-knappene? For å si det sånn, det bare ser ut som om jeg har augmenta høyrearm. Jeg lo. Godt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Kan vel vere eit poeng. Deus Ex er jo skapt for quicksave/load - ein kan gjere absurde ting uten å vere redd for å rote til noko permanent. Eller sjå om ein kan ta heile politistasjonen i ein shootout Endret 26. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Kan vel vere eit poeng. Deus Ex er jo skapt for quicksave/load - ein kan gjere absurde ting uten å vere redd for å rote til noko permanent. Eller sjå om ein kan ta heile politistasjonen i ein shootout Virker som om du falt for fristelsen å skyte en viss person? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Uhm, trur ikkje det? Er framleis i Detroit og så vidt ferdig med å utforske heile politistasjonen - drap ingen politifolk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Dei er jo berre småkorrupte. Drap nokon gangbangers, då. Quicksave er F5 og Quickload F8, forresten, Altf4. Føretrekk Quickload på F9, men eg trur ein kan rebinde dei. Ikkje inne i spelet, iallefall. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Og viss nokon seier "1080p" no, så slår eg dei med ein CRT-skjerm. 1080p. Sorry, måtte bare. Fristelsen ble for stor. Regner med jeg får en CRT-skjerm i knollen når jeg sover, men det er så verdt det. Fikk ikke spillet idag Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Ikke fortell mer av historien takk! Og det var det moderatoren som sa Ah, takk. Det er absolutt nødvendig. En av grunnene til at jeg liker det så godt er fordi det gir meg en skikkelig nostalgiatrip til Metal Gear Solid-spilla, særlig de første. Sniking og læring av patruljeruter... Elsker det! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 I R BATMAN AUGMENTED! Minus death-metal stemmen. Jævlig digg mestringsfølelse når man knerter alle i et område ved kun takedowns og sniking uten å bli tatt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Jeg kom nettopp over en person på Sukker som var rullestolbruker. Og likte stand-up. Jeg måtte le. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå