Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

I'd marry her :p

 

Men jeg er helt på linje med Lakus her, siden jeg har gått igjennom det samme selv.

 

Jeg har også gjort det samme. Ringte henne opp når hun var sovnet. Hun ble litt forbanna kan en si.

Hehe, for meg er det motsatt, hun ber meg om å ringe, og helst ser hun at videochatten på skype er åpen hele natten så hun kan se meg når hun våkner (hvis ikke blir hun litt furten). Er 6 timer tidsforskjell da, så hun sto opp nå som det er tid for at jeg går og legger meg. :)

 

Men jeg forstår deg Lakus. Kvinner er noen slu skapninger. >_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, for meg er det motsatt, hun ber meg om å ringe, og helst ser hun at videochatten på skype er åpen hele natten så hun kan se meg når hun våkner (hvis ikke blir hun litt furten). Er 6 timer tidsforskjell da, så hun sto opp nå som det er tid for at jeg går og legger meg. :)

 

Men jeg forstår deg Lakus. Kvinner er noen slu skapninger. >_<

Congrats, du har ei stalker.

 

 

Har selv busted eksen i buskene, mens hun prøvde og gjemme seg, for og se hva jeg holdt på med

 

x_x

Lenke til kommentar

Har vært og sett Les Misérables i dag! Har ALDRI opplevd noe så bra og stort! Det var det beste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg hadde høye forventninger til det, men trodde aldri det skulle være SÅ bra! Var mange ganger bedre enn noe film eller annet! :love: :love: :love:

 

Teater? Opera? Eller hva? Jeg har sett filmen (med Liam Neeson) og har boka på vent.

Lenke til kommentar

Har vært og sett Les Misérables i dag! Har ALDRI opplevd noe så bra og stort! Det var det beste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg hadde høye forventninger til det, men trodde aldri det skulle være SÅ bra! Var mange ganger bedre enn noe film eller annet! :love: :love: :love:

 

Teater? Opera? Eller hva? Jeg har sett filmen (med Liam Neeson) og har boka på vent.

 

Musikalen. Helt enestående!

 

Also. Hvis jeg kjøper Deus Ex: Human Revolution i England, kan jeg da spille det i Norge? Er ikke veldig vandt med Steamworks.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Hmmm.

Nyse og bli ferdig med det, selv om man fjerter/ellerhvanådetennersomlurer, eller holde seg?

 

Decisions decisions..

 

For å sitere en treåring jeg satt og bygde Lego med i sta: "jeg lo så jeg prompa".

 

Solution:

Nyse mens man sitter på dass.

GREAT SUCCESS!

 

Deus EX today = HELL YEEEEAAH

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

På ungdomsskolen var det noen som kom på et triks der man latet som man nøs høyt samtidig som man prompa, sånn at man kunne bli kvitt gass midt under en time uten at noen merket noe til det. Det krevde litt timing og det var en som presterte å først nyse så høyt at alle så på ham og så prompe rett etterpå.

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen var det noen som kom på et triks der man latet som man nøs høyt samtidig som man prompa, sånn at man kunne bli kvitt gass midt under en time uten at noen merket noe til det. Det krevde litt timing og det var en som presterte å først nyse så høyt at alle så på ham og så prompe rett etterpå.

eller at prompen varer lengre :p

Lenke til kommentar

Har vært og sett Les Misérables i dag! Har ALDRI opplevd noe så bra og stort! Det var det beste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg hadde høye forventninger til det, men trodde aldri det skulle være SÅ bra! Var mange ganger bedre enn noe film eller annet! :love: :love: :love:

+1 internett til deg, mister!

Lenke til kommentar

På ungdomsskolen var det noen som kom på et triks der man latet som man nøs høyt samtidig som man prompa, sånn at man kunne bli kvitt gass midt under en time uten at noen merket noe til det. Det krevde litt timing og det var en som presterte å først nyse så høyt at alle så på ham og så prompe rett etterpå.

 

Gjorde det samme første året på videregående, bare med et falskt host. Gikk jævla dårlig, men mottakelsen var latterfylt.

Lenke til kommentar

Herregud så lang tid det skulle ta å defragmentere filene i Deus Ex HR for at spillet skal gå så glatt som mulig da.

 

15 minutter inni og jeg elsker det! Faen for en musikk! Stemningen er jo helt rå.

 

Eneste er at spillet liksom hakker til tider, akkurat som om det er FPS-drops. Musa lagger liksom litt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...