Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbringer 20 minutter med seg selv i en psykisk treningsbunker for å bygge opp motet til og spørre kvinnemennesket om hvor hun tror forholdet mellom oss kommer til å gå. Grunnlag: Avstandsforhold suger. Jeg kommer frem til tre viktige (superviktige for meg) spørsmål og hvorfor jeg trenger å vite svarene på dem, og er dermed klar for å gå til skyttergravene. Jeg taster inn nummeret på telefonen og hører på summetonen. Ett pip. To pip. Tre pip. Fire pip. Faens mange pip.

 

Hun tar telefonen og før jeg rekker å si noe mer enn hei svarer hun "Heia gutten min. Jeg elsker deg og det vet du. Jeg vil gjerne snakke med deg, men om du vekker meg igjen, to sekunder etter jeg har sovnet, så dreper jeg deg. Om det var noe viktig så snakk for jeg er stuptrøtt".

 

Meg: *Neida, hehe. Jeg lurte ikke på noe. Bare får ikke sove, men legg deg til å sove igjen du :) "

DAMN YOU WOMAN!

 

(Og jeg vet jeg egentlig ikke trenger bekymre meg i det hele tatt, men med litt for mye dødtid på kveldene kjører tankene raskt av veien)

 

Så der har dere det. En liten bit av hjernen til Lakus sånn rett før helgen setter inn. God natt og sov i rett vinkel. Tommelopp og god natt.

Lenke til kommentar

I'd marry her :p

 

Men jeg er helt på linje med Lakus her, siden jeg har gått igjennom det samme selv.

 

Jeg har også gjort det samme. Ringte henne opp når hun var sovnet. Hun ble litt forbanna kan en si.

 

 

On a lighter note, eg kjøpte nettopp DE: HR på D2D og kjenner meg no supersmart. HAHA eg lurte Steam og betalte 100 kroner mindre.

 

Jeg kjøpte det for 148,- på Siba :p Vet du når vi kan spille? Klokkeslett altså. Mener å huske at en del spill ikke har åpnet seg før midnatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...