Slimda Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg fant bare det svenske navnet når jeg søkte tidligere. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Er ikke så ofte jeg ser Looney Tunes, kun en sjelden gang på Cartoon Network eller Boomerang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Tilbringer 20 minutter med seg selv i en psykisk treningsbunker for å bygge opp motet til og spørre kvinnemennesket om hvor hun tror forholdet mellom oss kommer til å gå. Grunnlag: Avstandsforhold suger. Jeg kommer frem til tre viktige (superviktige for meg) spørsmål og hvorfor jeg trenger å vite svarene på dem, og er dermed klar for å gå til skyttergravene. Jeg taster inn nummeret på telefonen og hører på summetonen. Ett pip. To pip. Tre pip. Fire pip. Faens mange pip. Hun tar telefonen og før jeg rekker å si noe mer enn hei svarer hun "Heia gutten min. Jeg elsker deg og det vet du. Jeg vil gjerne snakke med deg, men om du vekker meg igjen, to sekunder etter jeg har sovnet, så dreper jeg deg. Om det var noe viktig så snakk for jeg er stuptrøtt". Meg: *Neida, hehe. Jeg lurte ikke på noe. Bare får ikke sove, men legg deg til å sove igjen du " DAMN YOU WOMAN! (Og jeg vet jeg egentlig ikke trenger bekymre meg i det hele tatt, men med litt for mye dødtid på kveldene kjører tankene raskt av veien) Så der har dere det. En liten bit av hjernen til Lakus sånn rett før helgen setter inn. God natt og sov i rett vinkel. Tommelopp og god natt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jøss, drapstrusler. For en koselig jente. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Nordlendinger Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I'd marry her Men jeg er helt på linje med Lakus her, siden jeg har gått igjennom det samme selv. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 On a lighter note, eg kjøpte nettopp DE: HR på D2D og kjenner meg no supersmart. HAHA eg lurte Steam og betalte 100 kroner mindre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Men da fikk du sikkert ikke sånne superting til TF 2! Hah! Pwnd! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (hva er DE:HR?, og ja, Google er juks) (parentes fordi jeg egentlig sover) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Deus Ex Human Revolution. Ferdig med å pre-loade for lenge siden, jeg gleder meg overraskende mye til i morgen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Ah, godamnitfucktardbrain. Y U NO WORK?! Etter å ha hørt og lest masse om Deus i hele dag burd jeg ha tatt den :!: Edit: (parentes og sånn liksom) Endret 25. august 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 I'd marry her Men jeg er helt på linje med Lakus her, siden jeg har gått igjennom det samme selv. Jeg har også gjort det samme. Ringte henne opp når hun var sovnet. Hun ble litt forbanna kan en si. On a lighter note, eg kjøpte nettopp DE: HR på D2D og kjenner meg no supersmart. HAHA eg lurte Steam og betalte 100 kroner mindre. Jeg kjøpte det for 148,- på Siba Vet du når vi kan spille? Klokkeslett altså. Mener å huske at en del spill ikke har åpnet seg før midnatt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Står "Approximately 1 hour" på Steam, men eg skal sove snart, så då er det vel klart uansett til i morgon. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Ah, så en kan spille imorgen altså. Trodde det kanskje ikke var mulig før lørdag. Endret 25. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 26. er EU release, verste eg kan tenkje meg er at dei dytter det til 0100 CET (vår tid) for å sikre at det er midnatt overalt. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Nordlendinger Høres ut som en hyggelig jente du har, men du må forvente slikt med oss fra nord. Jeg har en jente som ikke vil la meg dø, selv om jeg ikke har tenkt til det. Så kommer hun til å drepe meg først . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Nordlendinger Høres ut som en hyggelig jente du har, men du må forvente slikt med oss fra nord. Jeg har en jente som ikke vil la meg dø, selv om jeg ikke har tenkt til det. Så kommer hun til å drepe meg først . Jeg tviler, du lurker for mye her. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Er ikke alltid jeg gidder å poste noe. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Er ikke alltid jeg gidder å poste noe. men slik som jeg sier, du henger her like ofte som meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå