Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det var gruppeterapi her i går så nevner jeg og at det til tider kan være deprimerende å være arbeidsløs, hvis en er dårlig student. Jeg har helt ok mengde stipend og lån men jeg føler at hvis jeg får en deltidsjobb så vil det kanskje øke den generelle effektiviteten etc jeg har.

Lenke til kommentar

Vært plaget av urinrørsbetennelse de siste dagene. Sinnsykt irriterende når det svir og stikker til enhver tid. Nå er jeg akkurat kommet tilbake fra legen, ei relativt ung indisk/pakistansk dame som skrapte nedi lillemann med en metallpinne. Det verste er imidlertid ikke undersøkelsene men at jeg får så utrolig liten tiss hver gang jeg skal ned med buksa hos lege. Måtte hjelpe henne med å få ned forhuden. *dø*

 

Heldigvis var det ingen tvil om at jeg var betent og jeg fikk noen deilige antibiotikapiller. Gjett om de skal nytes ved siden av lunsjen om et par timer. :w00t:

Lenke til kommentar

Vært plaget av urinrørsbetennelse de siste dagene. Sinnsykt irriterende når det svir og stikker til enhver tid. Nå er jeg akkurat kommet tilbake fra legen, ei relativt ung indisk/pakistansk dame som skrapte nedi lillemann med en metallpinne. Det verste er imidlertid ikke undersøkelsene men at jeg får så utrolig liten tiss hver gang jeg skal ned med buksa hos lege. Måtte hjelpe henne med å få ned forhuden. *dø*

 

Heldigvis var det ingen tvil om at jeg var betent og jeg fikk noen deilige antibiotikapiller. Gjett om de skal nytes ved siden av lunsjen om et par timer. :w00t:

WTF

Lenke til kommentar

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke skjønner alle postene dine. Men såvidt jeg har skjønt er/var du hard på godsakene, så jeg stiller ikke de samme kravene til logiske sammenhenger. Jeg har også mine laster og dømmer ingen, jeg synes bare det er positivt at folk vet å leve livet utenfor de livsfortrengende A4-rammene som storsamfunnet foreskriver.

Lenke til kommentar

Nei, jeg må innrømme at jeg ikke skjønner alle postene dine. Men såvidt jeg har skjønt er/var du hard på godsakene, så jeg stiller ikke de samme kravene til logiske sammenhenger. Jeg har også mine laster og dømmer ingen, jeg synes bare det er positivt at folk vet å leve livet utenfor de livsfortrengende A4-rammene som storsamfunnet foreskriver.

Jeg var da ikke på godsakene, jeg er bare ikke konformist eller hipster.

 

Jeg fikk i hvert fall realt vondt i tissen.

Does this help?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...