Backstabber Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Da har Steve Jobs sluttet i Apple. GG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Da har Steve Jobs sluttet i Apple. GG http://thisismynext.com/2011/08/24/steve-jobs-resigns-apple-ceo/I hereby resign as CEO of Apple. I would like to serve, if the Board sees fit, as Chairman of the Board, director and Apple employee. Vil ikke kalle det for å slutte. Endret 24. august 2011 av b-real Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Feil, Backstabber. Han går av som CEO og går over til å bli med i styret. Steve Jobs has resigned as the CEO of Apple, and would like to become Chairman of the Board. Curses! 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Siden det var gruppeterapi her i går så nevner jeg og at det til tider kan være deprimerende å være arbeidsløs, hvis en er dårlig student. Jeg har helt ok mengde stipend og lån men jeg føler at hvis jeg får en deltidsjobb så vil det kanskje øke den generelle effektiviteten etc jeg har. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. august 2011 Rapporter Del Skrevet 24. august 2011 Feil, Backstabber. Han går av som CEO og går over til å bli med i styret. Steve Jobs has resigned as the CEO of Apple, and would like to become Chairman of the Board. Curses! ncurses! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 God natt i...natten. Jeg har en PC (ikke min) full av virus( muligens..) som må fikses. >.< Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Denne var faktisk ganske bra Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jepp, den er ganske rå! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 For lite tits, for mye muskler. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Vært plaget av urinrørsbetennelse de siste dagene. Sinnsykt irriterende når det svir og stikker til enhver tid. Nå er jeg akkurat kommet tilbake fra legen, ei relativt ung indisk/pakistansk dame som skrapte nedi lillemann med en metallpinne. Det verste er imidlertid ikke undersøkelsene men at jeg får så utrolig liten tiss hver gang jeg skal ned med buksa hos lege. Måtte hjelpe henne med å få ned forhuden. *dø* Heldigvis var det ingen tvil om at jeg var betent og jeg fikk noen deilige antibiotikapiller. Gjett om de skal nytes ved siden av lunsjen om et par timer. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Vært plaget av urinrørsbetennelse de siste dagene. Sinnsykt irriterende når det svir og stikker til enhver tid. Nå er jeg akkurat kommet tilbake fra legen, ei relativt ung indisk/pakistansk dame som skrapte nedi lillemann med en metallpinne. Det verste er imidlertid ikke undersøkelsene men at jeg får så utrolig liten tiss hver gang jeg skal ned med buksa hos lege. Måtte hjelpe henne med å få ned forhuden. *dø* Heldigvis var det ingen tvil om at jeg var betent og jeg fikk noen deilige antibiotikapiller. Gjett om de skal nytes ved siden av lunsjen om et par timer. WTF Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Vi pleier da å diskutere sykdom her? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Sjansen er forhåpentligvis stor for at du ikke ser henne igjen, så ville ikke tenkt så mye over at snilen holdt seg innendørs da du måtte ned med buksa. Tok sin tid å fikse den Asus pcn. Herregud for noe rallamikk. Deilig å være tilbake på egen pc. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 (endret) uansett, urinveisbetennelse er skit anyways get it? Endret 25. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Nei, jeg må innrømme at jeg ikke skjønner alle postene dine. Men såvidt jeg har skjønt er/var du hard på godsakene, så jeg stiller ikke de samme kravene til logiske sammenhenger. Jeg har også mine laster og dømmer ingen, jeg synes bare det er positivt at folk vet å leve livet utenfor de livsfortrengende A4-rammene som storsamfunnet foreskriver. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg fikk i hvert fall realt vondt i tissen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Første dose er tatt. Vanlige bivirkninger (1/100): hodepine, diare, kvalme og sår hals. Så langt bare fått et snev av den siste, takk og lov! :!: Men jo, føler at det er noe funny business på gang. En tar visst ikke antibiotika uten å merke det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Nei, jeg må innrømme at jeg ikke skjønner alle postene dine. Men såvidt jeg har skjønt er/var du hard på godsakene, så jeg stiller ikke de samme kravene til logiske sammenhenger. Jeg har også mine laster og dømmer ingen, jeg synes bare det er positivt at folk vet å leve livet utenfor de livsfortrengende A4-rammene som storsamfunnet foreskriver. Jeg var da ikke på godsakene, jeg er bare ikke konformist eller hipster. Jeg fikk i hvert fall realt vondt i tissen. Does this help? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. august 2011 Rapporter Del Skrevet 25. august 2011 Nei, nei, nei! Jeg skal helst ikke onanere på en uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå