Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Sett Dumbo (1941) og rundet fjerde og siste campaign i Dynasty Warriors 7. Nå tenkte jeg å se om Conquest-mode er noe, ellers går jeg tilbake til Super Mario Galaxy 2.

 

Avhengig av hvordan lommeboka ser ut kan det hende jeg plukker opp Xenoblade og noen filmer i kveld. Tenkte på Sucker Punch, True Grit, LotR-boksen med de utvidede versjonene på bluray og muligens noen superheltfilmer som jeg har gått glipp av.

 

Ah, Final Fantasy XII er mitt favorittspill i den serien. :love:

 

Jeg rundet nylig Final Fantasy V og det er gått fra å være et av de jeg likte minst til en av favorittene. Tror ikke det er noe annet FF som gir deg så mye rom til å være kreativ med hvordan du former karakterene dine.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg kjennar meg alltid ung når eg pratar med dykk. Moglegens fordi eg er barnleg, men hei, små barn, store gledar.

 

Det gjør vel egentlig jeg også.

 

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde du var yngre nouse, nettopp på grunn av nicket. Moro!

stfu grandpa

 

:(

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg har gått i klasse med Bundy.

 

Sykt å tenke på egentlig.

Ja, jeg sov hver dag så, husker ikke så mye heller.

 

 

"Er Kevin her?"

 

"hfaen a, er dere sivil eller?"

 

"vennligst bli emd ut en tur"

 

 

BAM, ransakelsesordre, BAM arrestasjonsordre.

 

 

those were the days

 

ble eid, hardt. Med kniv i tillegg.

 

Var høy som faen da, men de merket det ikke, og de ransaka huset med narkobikkjer xD

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Tenkte på Sucker Punch, True Grit, LotR-boksen med de utvidede versjonene på bluray

 

Drit i den første og skaff deg "I saw the Devil" eller "The Chaser" i stedet, så får du filmer som er verdt plata de er "LAZERD" inn på :thumbup:

 

 

Edit:

Og sjekk gjerne ut "The Chaser" FØR den blir snappet opp av "Oh-we-wish-we-were-as-good-as-the-Korean-so-we-remake-their-films-instead" teamet bak "The Departed"

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...