Spartapus Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Sett Dumbo (1941) og rundet fjerde og siste campaign i Dynasty Warriors 7. Nå tenkte jeg å se om Conquest-mode er noe, ellers går jeg tilbake til Super Mario Galaxy 2. Avhengig av hvordan lommeboka ser ut kan det hende jeg plukker opp Xenoblade og noen filmer i kveld. Tenkte på Sucker Punch, True Grit, LotR-boksen med de utvidede versjonene på bluray og muligens noen superheltfilmer som jeg har gått glipp av. Ah, Final Fantasy XII er mitt favorittspill i den serien. Jeg rundet nylig Final Fantasy V og det er gått fra å være et av de jeg likte minst til en av favorittene. Tror ikke det er noe annet FF som gir deg så mye rom til å være kreativ med hvordan du former karakterene dine. Endret 21. august 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Eg kjennar meg alltid ung når eg pratar med dykk. Moglegens fordi eg er barnleg, men hei, små barn, store gledar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg er egentlig fjortis i sinnet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde du var yngre nouse, nettopp på grunn av nicket. Moro! stfu grandpa Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Fuck yea, skal laste ned Battleground og ca 200 andre Endret 21. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Eg kjennar meg alltid ung når eg pratar med dykk. Moglegens fordi eg er barnleg, men hei, små barn, store gledar. Det gjør vel egentlig jeg også. Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde du var yngre nouse, nettopp på grunn av nicket. Moro! stfu grandpa Endret 21. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Eg kjennar meg alltid ung når eg pratar med dykk. Moglegens fordi eg er barnleg, men hei, små barn, store gledar. Nå føler jeg meg som en fjortiss HOW WÜNDERBAR! Endret 21. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg trodde du var yngre nouse, nettopp på grunn av nicket. Moro! stfu grandpa Kan ikke du fikse advarselnivået mitt vær så snill? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Jeg har gått i klasse med Bundy. Sykt å tenke på egentlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Jeg har gått i klasse med Bundy. Sykt å tenke på egentlig. Ja, jeg sov hver dag så, husker ikke så mye heller. "Er Kevin her?" "hfaen a, er dere sivil eller?" "vennligst bli emd ut en tur" BAM, ransakelsesordre, BAM arrestasjonsordre. those were the days ble eid, hardt. Med kniv i tillegg. Var høy som faen da, men de merket det ikke, og de ransaka huset med narkobikkjer xD Endret 21. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Tenkte på Sucker Punch, True Grit, LotR-boksen med de utvidede versjonene på bluray Drit i den første og skaff deg "I saw the Devil" eller "The Chaser" i stedet, så får du filmer som er verdt plata de er "LAZERD" inn på Edit: Og sjekk gjerne ut "The Chaser" FØR den blir snappet opp av "Oh-we-wish-we-were-as-good-as-the-Korean-so-we-remake-their-films-instead" teamet bak "The Departed" Endret 21. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) For ikke å snakke om at jeg ble forfulgt av sivil i over 2 måneder. fuck the police. Endret 21. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Ugh, endelig hjemme fra sykehus etter blindtarmsbetennelse. Blindtarmen sprakk rett før de fikk tatt den ut så har vært ganske dårlig og reisen hjem fra sykehuset alene har gjort meg sliten svimmel og kvalm. Meen, det værste er unnagjort. Burde bli bedre ganske raskt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 @drugiS: har du kronasjer? @Errorizer: Au! God bedring Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 @drugiS: har du kronasjer? @Errorizer: Au! God bedring Så du er bestikkelig? Få paypal'en din, jeg har mye jeg ville ha gjort her. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 1 + 1 er 2 Det er deg og meg I evighetens evige enger Hånd i hånd, no gay Men gay er gøy Så hey Vi låser oss inn på do To må man være Sammen for alltid Bare leke og lære Inn i solnedgangen falt vi La oss holde hand Og knytte kjærleiksband Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 I was like wat Yo mama so fat Come at me bro Piano Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 @drugiS: har du kronasjer? @Errorizer: Au! God bedring Så du er bestikkelig? Få paypal'en din, jeg har mye jeg ville ha gjort her. Beklager, jeg er litt selektiv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 1 + 1 er 2 Det er deg og meg I evighetens evige enger Hånd i hånd, no gay Men gay er gøy Så hey Vi låser oss inn på do To må man være Sammen for alltid Bare leke og lære Inn i solnedgangen falt vi La oss holde hand Og knytte kjærleiksband Roses are red violets are blue ILL FUCKING RAPE YOU Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 I was like wat Yo mama so fat Come at me bro Piano Let us just start With a very big fart The two of us together For evva and evva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå