Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Forstår. Men nå som du har bestemt deg for å bli en real kar igjen kan du jo forandre den?

 

Går det an å trykke en kombinasjon for å disable/enable musehjulet? Det funker plutselig ikke lenger. Hadde ikke tenkt å investere i ny mus nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, jeg kan jo ta en ting eller to. Jeg synes hele greie med at han finner et døende romvesen og blir sendt på tur gjennom rommet og selvsagt virker det som dette er helt vanlig, han drar noen raske vittige replikker og alt er normalt liksom. Greit nok, det er ikke en grunn til å ikke like den, men så får jeg inntrykk av han ikke tar greia så seriøst. Det er mye dialog i filmen som ikke gir så mye mening, utrolig at de klarer å holde maska til tider.

 

Og hva er greia med de gamle herrene som sitter på toppen av noen stolper eller hva det var og ikke har noen funksjon, annen enn å bare være der..

 

Jeg har ikke lest eller sett noe av Green Lantern før jeg så filmen, men ga meg ikke så mye annet enn en grei underholdning og holder vel til 3-4/6 for min del.

 

Jeg ble ekstra trist av tanken på en oppfølger som det ble hintet til.

Lenke til kommentar

Joda, jeg kan jo ta en ting eller to. Jeg synes hele greie med at han finner et døende romvesen og blir sendt på tur gjennom rommet og selvsagt virker det som dette er helt vanlig, han drar noen raske vittige replikker og alt er normalt liksom. Greit nok, det er ikke en grunn til å ikke like den, men så får jeg inntrykk av han ikke tar greia så seriøst. Det er mye dialog i filmen som ikke gir så mye mening, utrolig at de klarer å holde maska til tider.

 

Og hva er greia med de gamle herrene som sitter på toppen av noen stolper eller hva det var og ikke har noen funksjon, annen enn å bare være der..

 

Jeg har ikke lest eller sett noe av Green Lantern før jeg så filmen, men ga meg ikke så mye annet enn en grei underholdning og holder vel til 3-4/6 for min del.

 

Jeg ble ekstra trist av tanken på en oppfølger som det ble hintet til.

Det virker rett og slett som om du ikke bryr deg om slike superhelt-filmer. Storyen er jo selvsagt så-som-så, men jeg syns den var godt gjennomført og alt ble levert på en flott måte.

Jeg har heller ikke lest eller sett noe til green lantern før, men skal innrømme at interessen min ble svært mye høyere etter filmen her.

 

Og de gamlingene på stolpene var jo slike udødelige aliens som skapte verdenen ellerno.

Lenke til kommentar

Skal ikke starte noen diskusjon om dette jeg altså, men jeg synes at historien en den type filmer burde sitte litt mer og gjøres til en form for nesten-komedie. Men for all del de gjorde, som sagt en middels bra film ut av det og var en del øyeblikk man ble overrasket også. Men alt i alt så er det ikke en film jeg kommer til å se igjen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...