Lakus Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Nei. Jeg sitter. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NDDfPxF3EFE !!! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg elsker hva de har gjort med Battlefield-låta denne gangen, selv om den ikke lenger har noen ordentlig melodi. Spillet ser jo rått ut, men tror jeg melder pass gitt. Jeg vet jeg ikke klarer å spille flere onlinespill samtidig, og jeg kommer neppe til å bytte ut TF 2 noen gang. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Melde pass? Dette er jo spelet du skal droppe å spele andre spel for å kunne spele. Endret 16. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg droppa BF 2 for å spille TF 2, kanskje det bare er rett og rimelig at jeg bytter tilbake? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Skulle tru det, ja. Eg skriv ein guide, om korleis modde GTA IV. 8D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Næh. Har invistert for mye tid i TF 2 til å droppe det føler jeg. Dessuten er det så mange nybegynnere å lære harde lekser om spychecking. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Noen som har link til julekaraoken vår? Fant den! Lagde dere ikke en til? For 2010? Hva skjedde med den? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Den kom nok aldri ut er jeg redd. Vrengtpolvott har et forholdsvis fengslende arbeid. Taksketsjer. Dette er virkelig min type humor. Endret 16. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Vil Battlefield 3 få en solid singleplayer, eller det mest ment for multiplayer? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Det er nok uten tvil flerspillerdelen som får fokuset. Tipper det blir en 5-7 timers kampanje som er rimelig veik. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Får vurdere et kjøp når det havner i billigkurven tenker jeg. Grafikken ser veldig lekker ut. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Det er det første BF-spelet i hovudserien med ein faktisk einspelardel... Tror ikkje den kjem til å stå tilbake for einspelarkampanjen i CoD (post-4). Den som var i BC2 var festleg nok, men fleirspelardelen overskugga den sjølvsagd totalt - ikkje fordi einspelaren er dårleg, men fordi fleirspelaren er den beste på marknaden. Einaste problemet med BF3 vert at ein må treffe og spele som heilt nye karakterar, i staden for med gjengen frå Bravo Company. No har dei og avduka BF3 sin co-op-modus ... Eg er riktignok usikker på om den gjeld kampanjen eller om det vert eigne scenarier for to mann. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Tror aldri jeg har spilt enspiller delen av BF2, spilte bare flerspiller delen jeg. Når BF3 kommer i hyllene blir det er kjøp på meg, virker helt rått og morsomt å spille. Men må skaffe meg en lenestol først så jeg kan sette meg tett inntil 55" og kose meg skikkelig Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Da har jeg vært og sett Captain America. Veldig underholdene film. Trist at kapteinen "døde" og ikke fikk den pene jenta Som forøvrig var en mye bedre karakter enn andre pene jenter i slike filmer. Endret 17. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 BF3 skal spilles ihjel. Skal kjøpe ny pc med det i tankene, så jeg gleder meg mildt sagt ekstremt mye. Lakus: Jeg satser pikante bilder av AltF4 på at du står. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Ah, kommet hjem fra Super 8. Terningkast 4 film. Greit at jeg så den på kino, for jeg har ikke tenkt til å kjøpe den på DVD. Den var helt grei, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Enig med deg der. Helt grei film, men jeg forventet mye mer. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Jeg hadde bare sett en reklame for filmen på tv og hadde ikke så mye forventninger. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. august 2011 Rapporter Del Skrevet 16. august 2011 Dota 2 stream i morgen kl 10. Husk alarm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå