Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker hva de har gjort med Battlefield-låta denne gangen, selv om den ikke lenger har noen ordentlig melodi.

Spillet ser jo rått ut, men tror jeg melder pass gitt. Jeg vet jeg ikke klarer å spille flere onlinespill samtidig, og jeg kommer neppe til å bytte ut TF 2 noen gang.

Lenke til kommentar

Det er det første BF-spelet i hovudserien med ein faktisk einspelardel... Tror ikkje den kjem til å stå tilbake for einspelarkampanjen i CoD (post-4). Den som var i BC2 var festleg nok, men fleirspelardelen overskugga den sjølvsagd totalt - ikkje fordi einspelaren er dårleg, men fordi fleirspelaren er den beste på marknaden. Einaste problemet med BF3 vert at ein må treffe og spele som heilt nye karakterar, i staden for med gjengen frå Bravo Company.

No har dei og avduka BF3 sin co-op-modus ... Eg er riktignok usikker på om den gjeld kampanjen eller om det vert eigne scenarier for to mann.

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har spilt enspiller delen av BF2, spilte bare flerspiller delen jeg. Når BF3 kommer i hyllene blir det er kjøp på meg, virker helt rått og morsomt å spille.

Men må skaffe meg en lenestol først så jeg kan sette meg tett inntil 55" og kose meg skikkelig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...