Bruker-33331 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Kan noen vennligst forklare meg hvor i granskauen Finnsnes er? Hører om Finnsnes meg her og Finnsnes meg der, men finner jeg Finnsnes? Ikke faen. Wut, det er en hemmelighet. Endret 15. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Mellom Harstad og Tromsø. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Oh, allright. Da vet jeg (ikke) hvor det er. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 En time med hurtigbåt fra Harstad og man er der. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 @Snurreleif: Det er helsa di som er viktigst her, ikke ham og den jobben du gjør for ham. Jeg hadde skaffet sykemelding. Hvis du har en sykemelding er det ikke noen ting han kan si på det at du er borte fra jobben. Han får være så sur han bare vil. Han kan ikke behandle sine ansatte slik, selvom de er i oppsigelsestiden. Du sier jo selv at du føler deg pyton og helst ikke vil ta sjansen. Drit i han sjefen. Han høres ut som en idiot av stor rang og behandler deg svært dårlig synes jeg. Det har ingen hensikt i å dra på jobben hvis du føler deg syk og det ender som regel med at du føler deg enda mer elendig når du kommer hjem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 En time med hurtigbåt fra Harstad og man er der. Oh, allright. Da vet jeg (fremdeles ikke) hvor det er, men jeg vet hvor langt det er. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 En time med hurtigbåt fra Harstad og man er der. Oh, allright. Da vet jeg (fremdeles ikke) hvor det er, men jeg vet hvor langt det er. Da er du fag. 1972 pontiac 6,6 FTW! Råne i byen Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Sikkert morsomt det, har aldri forstått meg hva som er interessant med det, men alle har forskjellige meninger så what can you do. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Sikkert morsomt det, har aldri forstått meg hva som er interessant med det, men alle har forskjellige meninger så what can you do. raep? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Etter en dag med intens teori for bil øving så er jeg klar til å ta teorien i morgen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 @Lakus: http://m.db.no/2011/08/15/nyheter/regn/ver/17682385/ Endelig! Regnet ser ut til å ha drept Canal digital sine signaler. Kverken nett eller tv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Etter en dag med intens teori for bil øving så er jeg klar til å ta teorien i morgen Jeg jan cære kjørelearter Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Fint å se at det er dårlig vær, lengre sør. Mens solen er her oppe, slik det skal være. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er umulig å finne en butikk eller kiosk som selger Cigarillos her på Finnsnes, irriterende når jeg fikk lyst på det igjen. Kunne også ha stalket deg i dag! Also, at Finnsnes kalle seg en by er latterlig. Det er et høl med et amfiseneter og 9000<rånere. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er ikke akkurat noe by selv om de kaller det en by, det er sant. Samme som å kalle Stokmarknes en by med bare 4000 innbyggere. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Å finne et trådløstnett uten passordbeskyttelse med telefonen er som å vinne i lotto. Ikke har jeg noen gang vunnet i lotto, men jeg regner med at det føles slik ut. Awesome win. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 @Lakus: http://m.db.no/2011/08/15/nyheter/regn/ver/17682385/ Endelig! En del av meg fryder seg over dette. En stor del Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Okei. Jeg har ombestemt meg siden sist. Serveren jeg spiller på er mer eller mindre kun èn av tp ting: Tom eller nede. Whos up for en uofisiell Gamer/SO MInecraft-server? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det ansvaret har du tatt på deg for lenge siden. Har du ikke satt i gang enda? jeg er med. Har ikke spilt Minecraft på lenge. Fant endelig ut hvordan jeg lagde togbane, så ga jeg meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Nei, jeg har det egentlig veldig koselig på den serveren jeg allerede er på, men det er veldig ensomt der. Litt trist, for vi har bygget veldig mye der. Men er det noen her som ser for seg å faktisk spille Minecraft en stund? Og er det noen her som sitter med muligheten til å hoste en server selv? Det er nok av gode leiemuligheter der ute, men jeg er langt fra den mest teknisk begavede i Minecraft-servershit, så om jeg skal lære meg dette på egenhånd kan det ta sin tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå