Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror Snurreleif er en blanding av Gal ape og Psilocybe

 

Og du av sopp og syre

 

 

:w00t:

 

 

Natta folkens, er syk, trøtt, og jævlig, har mest lyst til å skaffe meg en sykemelding ut uka siden jeg føler meg helt pyton, men vet sjefen/soon-to-be-ex-sjef vil takle det ganske så dårlig.. :thumbdown:

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Du må jobbe i staten. Det er det eneste fornuftige i enhver kommuniststat. Eksempel; en dame på jobben spurte meg faktisk om "det er greit at jeg sier fra til sjefen på forhånd at jeg kommer til å være syk mandag og tirsdag neste uke? Barnehagen er stengt, skjønner du." Underforstått; vi er alle korrupte. :!:

 

Apropos jobb så er jeg tilbake på kontoret i kjedelige Norge og det skjer ikke en skit før jeg skal til Amsterdam med fagforeningen i oktober. I mellomtiden tenkte jeg å endelig få satt meg til å kjøpe en ny PC, noe jeg har utsatt i godt over et år.

Lenke til kommentar

Fortsatt helt ræva i fisken, så har bestilt meg legetime, ringte for å si fra til sjefen hvor jeg ble møtt med: "det er jo ikke legen som bestemmer om du skal på jobb eller ikke, det er jo du selv", han var ikke fornøyd(eller ikke da heller egentlig) før jeg sa at jeg jo kom til å bli hjemme i og med at jeg har kommet så langt at jeg føler jeg må til lege.

 

Jeg beklaget på det sterkeste at det ble slik, men prøvde å få frem at jeg hadde vært dårlig hele helga og var kun på jobb den helga fordi det var elverums-dager, og at jeg visste det ville være umulig for han å skaffe en annen til å jobbe.

Dette "takket" han for, før han begynte med en tirade om "latterlig avslutning på arbeidsforholdet bare fordi jeg var <sliten>".

 

Ble provosert av at han hadde innbilt seg at jeg sykemeldte meg bare fordi jeg var sliten, da jeg fortalte han at jeg har hatt like stressende og tunge jobber før, så det er ikke det som er tilfellet, mer det at jeg faktisk ER forbanna syk og dårlig.

Når han til slutt ble ferdig med å skjelle meg ut og jeg uttalte hvor lite medforståelse jeg følte jeg fikk i retur, så uttalte han bare surt at det ikke var noen vits å krangle noe nå siden jeg skulle til legen uansett, så han forventet en sykemelding på bordet i morgen tidlig.

 

Jeg uttalte (enn noe sarkastisk) "takk for medforståelsen" og la på.

 

Good riddance much?

 

Det er det eneste fornuftige i enhver kommuniststat. Eksempel; en dame på jobben spurte meg faktisk om "det er greit at jeg sier fra til sjefen på forhånd at jeg kommer til å være syk mandag og tirsdag neste uke? Barnehagen er stengt, skjønner du." Underforstått; vi er alle korrupte

 

Enda godt jeg ikke har barn, men bare har en helvetes til "farrang" og skjelver og hele pakka :w00t:

 

 

Edit:

Og med "ut uka" mente jeg ut arbeidsuka, det vil si 2-3 netter hvor jeg blir hjemme og "prøver" å pleie meg selv, det har endt dårlig før da jeg har dratt på jobb selv om jeg har følt meg helt ræva men prøvd å være sporty (resultat: kollaps og ambulanse), derfor tør jeg ikke å ta sjansen på noe lignende igjen :no:

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Aha såpass da kan det være større sjanse.

Nettop, møt meg på friskhuset?

 

*ligge i cover med sniper med 4x12 rifle :ph34r: *

 

 

btw, ghvis du så en gelenderwagon typ mercedes i sentrum som dreiv å kjørte tulling, sladda litt og sånt (mye) så var det meg :D

 

og trans am pontiac 1972 6.6 litre

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Trans_Am_Family.jpg

 

 

 

:cool:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...