Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er som regel ikke noe verre enn å ta dem i rumpa med kjærester heller. Men det gjelder å ikke prøve det på første date. Da ender du i vennesonen :!:

 

Skal vi være venner :ph34r:

 

 

Edit: Med den makt som er gitt meg av mamma og pappa beordrer jeg herved Presten, Shampoo, Hawk-on og Blekansikt om å poste i denne tråden. ASAP! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1367198&st=0

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Jeg tror Snurreleif er en blanding av Gal ape og Psilocybe

 

Ellers var jeg på statoil for å kjøpe skinke (pålegg) til lillesøsteren min siden hun skal på seiling i morgen (gjorde dette for noen timer siden). Men, når jeg kom frem til statoil kunne jeg ikke huske hva jeg skulle kjøpe, men fant ut at jeg mest sannsynlig skulle kjøpe godteri. Derfor kjøpte jeg godteri. Jaja

 

Ellers så jeg minst 20 padder på veien til Statoil. Omtrent 10 av dem var i "veibanen" så jeg måtte gjennomføre flere redningsoperasjoner så de ikke skulle bli mos. Blant de jeg reddet må ha vært kongepadden. Han var minst 3-4 ganger større enn alle andre, og var så feit at han ikke klarte å hoppe. Han måtte kravle/slepe seg bortover. Største padden jeg noen sinne har sett.

 

Jeg møtte også en pusekatt i regnværet, som fulgte etter meg i sikkert fem minutter og ville ha kos og diverse, før han løp inn i skauen.

 

En begivenhetsrik tur med andre ord

 

Ellers er jeg straks ferdig med VtM:B, oog jeg skal til Oslo i morgen og kjøpe skolebøker + hente visum hos den kinesiske ambassaden.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på å ta bilder av herr kongepadde. Var litt mer opptatt av at (h)verken jeg eller padden skulle bli kjørt i hjel av en bil

 

Og nei, jeg er ikke kineser. Hvorfor skulle jeg søkt til visum hos den kinesiske ambassaden hvis jeg var kineser? Da trenger jeg det ikke

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...