Cloudemyx Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Det har vært pent vær her i ganske mange dager nå, men i dag er det helt grått og regnet flere ganger. Dum og dummere på TV3 i kveld klokka 21.00 Endret 14. august 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Skjønner ikke hva dere skal med så mye bra vær. Det er ikke akkurat sånn at det kan redde dere fra mørketiden uansett. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Vi tar all solen vi kan få . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Griske mammatafsere. Hva skjedde med å dele på? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Ser poenget ditt Lakus, og jeg er helt enig. Detta er ikke rettferdig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er helt enig, makan til egoister skal du lete lenger etter Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 I iz kuppelhue again! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg er helt enig, makan til egoister skal du lete lenger etter Du er vel en av dem, er du ikke? I iz kuppelhue again! Jøss, er det sånn du ser ut. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Ja, er det ikke overraskende, AltF4? Ikke mye katt eller Snurre Sprett som man skulle tro. Må være leifen han har arvet utseendet fra. Lakus, vi deler jo vi. Vi får solen om sommeren så får dere de resten av året. ;P Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Du er vel en av dem, er du ikke? Sist jeg sjekket så er jeg da ikke det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg mener å huske å ha lest at du prata om nord-Norge nå i sta? Jaja. Beklager misforståelsen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Er på plass i sogndal nå, og er veldig spent på morgendagen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg vil ikke ha solen på vinteren. Jeg liker at det er mørkt på den tiden av året. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Det nærmeste jeg har kommet den delen av landet må ha vært de 5 minuttene jeg så på Hurtigruta, på NRK. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Griske mammatafsere. Hva skjedde med å dele på? Beste med fint være på sommeren er at man har sol hele døgnet, ikke bare på dagen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Er på plass i sogndal nå, og er veldig spent på morgendagen. Ah, kos deg! Lykke til Jeg vil ikke ha solen på vinteren. Jeg liker at det er mørkt på den tiden av året. Nei nei, sol hele året! Det nærmeste jeg har kommet den delen av landet må ha vært de 5 minuttene jeg så på Hurtigruta, på NRK. h, det var sånn det var. Hvor holder du til egentlig? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Jeg holder til på Gjøvik.. Har jo ikke gjort annet enn å regne denne sommeren, helt grusomt hvor uheldige vi har vært denne sommeren, eller "sommer" mener jeg vel. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Griske mammatafsere. Hva skjedde med å dele på? Beste med fint være på sommeren er at man har sol hele døgnet, ikke bare på dagen. Det er dog også det verste. Jeg ble hundre prosent døgnvill av litt diverse grunner da jeg var der oppe, men den største var sola. Jeg synes selvfølgelig det var helt herlig med sol hele tiden. Det er bjutaiful. Men samtidig ble jeg gæærn av det. Jeg vil ikke ha solen på vinteren. Jeg liker at det er mørkt på den tiden av året. Nei nei, sol hele året! Av samme grunn som over: NEI! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Det er vel nettopp fordi vi har varmen han ikke liker oss. det er 25 grader i skyggen her.. Jeg vil ikke ha solen på vinteren. Jeg liker at det er mørkt på den tiden av året. damn rapist. Jeg vil ikke ha solen på vinteren. Jeg liker at det er mørkt på den tiden av året. damn rapist. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Men faen da Lakus, vi har ikke døgnåpent her nede. Jeg gidder ikke bli våt over hele meg bare fordi du blir forvirra når du skal bli våt på en liten bit nedentil. Endret 14. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå