Bloodlines Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det var asylmottaket også ja, glemmer det av hver gang jeg drar langt unna. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Aha Sortland ja "den blåe byen", dritt plass. Vi har iallefall ikke asylmotak Prøv å være 250 kilometer lengre nord. Fucking rocks Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 420 i rykte /flex Hvis jeg hadde bodd i statene hadde jeg nesten måtte feiret med litt marijuana Ellers er Vampire the masquerade: bloodlines overraskende fornøyelig. Eneste som er litt tåpelig er at nesten alle dører og områder ikke er mulige å besøke før man har et oppdrag som tar plass i disse stedene. God natt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Marihuana er for tapere og drittsekker. Don't do it. Drugs are bad, mhmkay Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 420 i rykte /flex Hvis jeg hadde bodd i statene hadde jeg nesten måtte feiret med litt marijuana Hvis du hadde bodd i Laos, kunne du feiret med dette (selvtatt bilde fra ca. 3 uker siden). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er som å se på meg selv når sangen kom ut Husker jeg gikk rundt med svære headset, musikk på UTROLINGSFUCKINGSHØYTIKKERARTJEGERDØVNÅ og syngte for meg selv, nostalgia <3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Husker den låten der Bundy. Selv om jeg aldri har likt den noe særlig fikk jeg litt flashback til de gode gamle dagene nå når jeg hørte den. Denne er nostalgia for meg, og jeg synes enda det er en fantastisk låt. Sukk, jeg savner 90-tallsmusikken. Endret 14. august 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Å jobbe i ti timer i strekk i en bar i lakksko er ikke å anbefale. Det blir greit med penger av det, men du verden som føttene mine verker. Skal bli aaaawesome med fri i tre dager nå. Totalt uinteressant, men det er godt å dele. Og jeg vet at AltF4 liker å vite hva jeg har gjort til enhver tid. Sist men ikke minst; Begynner å foretrekke Opera Mini på iphone. Ingen autocorrect, og det virker kjappere. Ikke dumt. G'nait. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg liker fortsatt aa höre paa Bomfunk MC selv, dessverre har jeg ikke sett saa mange lignende grupper. Ellers er jeg paa vei til aa sjekke ut fra hotellet. Flyet mitt gaar först i kveld saa jeg maa tilbringe dagen som hjemlös i Berlin, men jeg vet raad som alltid. Skal du fore bikkjene med deg selv? 0.o Morsom bikkjehistorie jeg hörte fra en spansk venninne i gaar: En ung jente i Madrid kommer krabbende ut fra en drosje og inn i et sykehus, hun er helt naken og har et teppe liggende over ryggen med en stor kul under. Kulen viste det seg var en hund, som hadde satt fast sin du-vet-hva i hennes du-vet-hva under et noe dristig eksperiment fra hennes side. Etter at legene fikk lösnet hunden saa maate de ringe foreldrene og forklare at disse tilfellene slett ikke var saa uvanlige (!). Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Yup, når hunder parrer så setter de seg ofte fast Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Haha fuck me! Det viste seg at faren til han jeg passet i natt var med å starte Gartnerlosjen! Bandet han var med i nå spilte i går, og da var Egil Hegerberg og Lars Lønning med. Dessverre så jeg ikke dem når jeg var innom bryllupet i går. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Siden det snakkes om musikk. http://www.youtube.com/watch?v=GiuyahjYrAU AWESOME! Edit: Kjøp albumet In Absentia, anbefales! Endret 14. august 2011 av Rider_of_Reason Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Når du nevner det. 22 grader og sol i dag. Kos kos. Skal visst bare bli bedre og bedre utover uken. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg HATER nordnorge! Slutt å troll. Ingen hater nord norge. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Det er godt og varmt her i nord norge nå, så kan ikke se hva som er gale . Endret 14. august 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det er vel nettopp fordi vi har varmen han ikke liker oss. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Tror han har krangla med dama. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hehe. Nei, har nok ikke det. Irriterer meg bare over at nordnorge har hatt bra vær hele jævla ferien, mens jeg sitter her med grått regn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå