Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

420 i rykte /flex

 

Hvis jeg hadde bodd i statene hadde jeg nesten måtte feiret med litt marijuana

 

Ellers er Vampire the masquerade: bloodlines overraskende fornøyelig. Eneste som er litt tåpelig er at nesten alle dører og områder ikke er mulige å besøke før man har et oppdrag som tar plass i disse stedene.

 

God natt

Lenke til kommentar

Å jobbe i ti timer i strekk i en bar i lakksko er ikke å anbefale.

Det blir greit med penger av det, men du verden som føttene mine verker. Skal bli aaaawesome med fri i tre dager nå. Totalt uinteressant, men det er godt å dele.

 

Og jeg vet at AltF4 liker å vite hva jeg har gjort til enhver tid.

 

Sist men ikke minst; Begynner å foretrekke Opera Mini på iphone. Ingen autocorrect, og det virker kjappere. Ikke dumt.

 

G'nait.

Lenke til kommentar

Jeg liker fortsatt aa höre paa Bomfunk MC selv, dessverre har jeg ikke sett saa mange lignende grupper.

 

Ellers er jeg paa vei til aa sjekke ut fra hotellet. Flyet mitt gaar först i kveld saa jeg maa tilbringe dagen som hjemlös i Berlin, men jeg vet raad som alltid.

 

Skal du fore bikkjene med deg selv? 0.o

 

Morsom bikkjehistorie jeg hörte fra en spansk venninne i gaar: En ung jente i Madrid kommer krabbende ut fra en drosje og inn i et sykehus, hun er helt naken og har et teppe liggende over ryggen med en stor kul under. Kulen viste det seg var en hund, som hadde satt fast sin du-vet-hva i hennes du-vet-hva under et noe dristig eksperiment fra hennes side. Etter at legene fikk lösnet hunden saa maate de ringe foreldrene og forklare at disse tilfellene slett ikke var saa uvanlige (!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...