Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 I said "tho spillet ser bra" Dvs, det gjør opp for übernerdinga. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg siktet ikke til deg! Din din din hovne blæretass! : < Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Var vertfall på innlegg.no. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hmm, ok. Så relevant Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg siktet ikke til deg! Din din din hovne blæretass! : < Du gjorde du vel! Du mente meg, inndrøm det, hvem ellers skulle du snakket med?????!?!? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg siktet ikke til deg! Din din din hovne blæretass! : < Du gjorde du vel! Du mente meg, inndrøm det, hvem ellers skulle du snakket med?????!?!? Greit... du ba om det.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 ÆÆÆHHHJ FUCJK *løper ut av tråden* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Bundy har en unormal trang for å være nær katter Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Bundy har en unormal trang for å være nær katter Don't blow my cover Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Don't blow my cover Mener du dette; Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Lördagen gaar mot slutten. I morgen kveld skal jeg hjem, men jeg liker meg godt her og det kan hende det blir en tur til i löpet av aaret. Paa den annen side saa ser jeg frem til aa komme i gang med Dynasty Warriors 7 igjen. Muligens det beste i serien saa langt hvis du spoer meg. Herre for noen stygge tanker dere har. Dere må gå og vaske hjernene deres med såpe tror jeg. Enig. Jeg tar avstand fra all den sjokkerende umoralen som legges for dagen her. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Nettopp. Har aldri prøvd et Dynasty Warriors spill. Kunne tenkt meg å prøve. Det er vel ikke slik at en må ha spilt de andre vel? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Nei. Alle Dynasty Warriors-spill forteller historien om Romance of the Three Kingdoms, en borgerkrigsperiode i Kina paa slutten av Han-dynastiets tid, fra begynnelse til slutt. Syveren er nok bra aa starte med, for i stedet for aa fortelle historien fra hver enkelt krigers perspektiv, som i fem og seks, saa fölger man i stedet en fraksjon etter eget valg (Shu, Wei, Wu eller Jin) og kontrollerer den krigeren som passer best til hvert slag historisk sett. Paa den maaten er det lettere aa komme inn i historien selv om man aldri har hoert om DW eller Romance of the Three Kingdoms för. Selve gameplayet er en kombinasjon av et arkade-aktig beat'em up der du slaar deg gjennom hundrevis, tusenvis av fiendetropper, og et historisk strategispill der du maa velge hvor paa slagmarken du skal paavirke kampen og oppfylle maal som aa ta en festning, redde en offiser, ödelegge en demning etc. Sjekk ut introen og noe gameplay paa Youtube, saa faar du en ide. Det er en smakssak, men jeg elsker den hylende 80-tallsmetallen i disse spillene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Har sjekket ut litt og liker godt den 1 mot ørten slåssingen. Får se litt mer, men skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Don't blow my cover Mener du dette; Bildet kom ikke opp, phail. Men jeg ser det inneholder ordet kitty i url. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Har sjekket ut litt og liker godt den 1 mot ørten slåssingen. Får se litt mer, men skader ikke å prøve. Da gjör du meg glad for det er ganske tynt med DW-fans aa snakke med i Norge. Hvis du vil komme i rett stemning kan du se filmen "Red Cliff" av John Woo, ideelt sett den uklippede versjonen, som handler om et av slagene fra Romance the Three Kingdoms/Dynasty Warriors. For min del gikk det saa langt at jeg faktisk leste hele originalverket Romance of the Three Kingdoms paa en hyttetur. Det er en historisk roman fra 1300-tallets Kina paa rundt 3000 sider, men det gikk overraskende fort unna. Kinas svar paa Snorres kongesagaer, vil jeg si. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Den filmen har jeg faktisk, men har ikke (som med veldig mange andre filmer jeg har...) ikke sett den enda. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Bildet kom ikke opp, phail. Men jeg ser det inneholder ordet kitty i url. Funker ikke ikke i IE fant jeg ut.. Virker i både Chrome og Firefox Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Godt mulig det er den sterkt forkortede kino-utgaven. Fortsatt en god film, men fullversjonen er mye bedre, da den tar seg god tid og stresser ikke avgaarde med handlingen, saa du faar god tid til aa bli kjent med karakterene og settingen. Det blir kanskje en smakssak, men jeg foretrekker heller at en film er litt lengre og har et bedagelig tempo. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hvilken film? (bruker telefonen) 1500 spenn for å spille pinball og se Kurt blir grusom? Ja takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå