Lakus Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fjøs, horehus. Er det så farlig hva man kaller det da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Høne får man vel uansett. Ferdig med Singularity nå, og det er nok et spill jeg må fullføre en gang til. Overraskende komplisert slutt med moralske valg og hele pakka Endret 13. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Singularity var for meg en suppe av kjedsomhet, irritasjon og "dette er fra bioshock". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hva var kjedelig og irriterende? BioShock kan jeg si meg enig, tenkte det samme selv ved enkelte anledninger. Tyngdekraftsleker er egentlig ikke morsomt lenger, jeg er lei av å fange prosjektiler i lufta. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Alt. Jeg syntes det var kjedelig etter 15 minutter og syntes ikke det ble noe morsommere etter noen timer. De delene jeg faktisk synes var greie ble gjort bedre i Bioshock og det gjorde bare at jeg fikk lyst til å spille det istede. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fortsatt i Berlin, hvor jeg spiser, drikker og koser meg med det motsatte kjönn i tillegg til aa sove en hel del, noe jeg vanligvis ikke faar gjort saa ofte. Hepp hepp. Da var jeg ferdig i fjøset. Fysj, den slags detaljer kan du holde for deg selv!! :!: Temmelig spesielt å ha horehus rett over tunet da. Jeg var der i dag tidlig også, før frokost tilogmed. Nå skal det bli fint å få søsteren ut av huset, hun er sur som fy. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Horehus i fjøset og søsterå di er sur.... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hun skal fader meg være glad for at jeg er her og kan gi mat til lammene, kattene og hundene, slik at hun slipper det og kan reise til kavaleren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Okei. Så hun drar ot og gets laid. Du er hjemme og mater dyr. Nice! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Eh?! Hva er dette jeg leser om at Cloudemyx har solgt søstera si til et horehus kalt Fjøset? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Spartapus betaler for å dyppe stakan, Cloudemyx gjør det gratis med sine dyr. Ikke noe er nytt med andre ord. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Spartapus betaler for å dyppe stakan, Cloudemyx gjør det gratis med sine dyr. Ikke noe er nytt med andre ord. Leier han ut fjøset? "KA HAR EG SAGT OM Å FORSTYRRE MEG I FJØSTIA?!" /kill buljo GAAAAAHHHHH, kattebilde Endret 13. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Herre for noen stygge tanker dere har. Dere må gå og vaske hjernene deres med såpe tror jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 http://www.vgtv.no/#!id=42669 Største ubernerdene Men, sikkert morsomme karer, og det virker som Owlboy blir bra Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) http://www.vgtv.no/#!id=42669 Største ubernerdene Men, sikkert morsomme karer, og det virker som Owlboy blir bra Lulz, for et tragisk oppsyn. Tho spillet ser bra ut. Endret 13. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Tragisk oppsyn? Ubernerdar? Synest dei verkar som eit par hardtarbeidande, målretta ungdomar, eg. Hadde ikkje sagt nei til å jobbe med dei, akkurat, såframt eg hadde hatt noko å bidra med. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Politisk korrekt og alt det der De gutta er definisjonen på ubernerder. Ja, de lager spill og kommer mest sannsynlig til å tjene en del penger på det, så er ikke nødvengivis så negativt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Ubernerder sørger for at vi har gode spill å spille kort fortalt Jo-Remi er vel så vidt jeg husker her på forumet? Endret 13. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå