AltF4 Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 ... Men Windows 7 var ikkje ute i 2004. Nei, jeg bare nevner det i diskusjonen jeg. siden dere prater om plastre. Bagateller, bagateller - De burde jo forutsett sånt Ja for faen! Jeg er så dritt lei Rachel Nordtømme. Seriøst drittlei. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Og jeg trodde du var hennes største fan Har blitt litt mye av henne for tiden.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Tro kan du gjøre i kjerka. Jepp. Og det verste av alt er at jeg ikke ser noe talent. Og hun er ikke en gang pen, bare usjarmerende og tynn. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Du har rett i det, ble jo nærmest a kjendis fordi hun var sammen med Northug en periode.. Ikke kommer det noe særlig mengder med glupe ting på denne bloggen hennes, ei heller noen dyktig tv-reporter. Fatter ikke hva som er er så "inn" med henne jeg heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jeg er så dritt lei Rachel Nordtømme. Seriøst drittlei. Hvem er det? Endret 12. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Hvem vil vel ikke ha dette "awesome" produktet ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 "Jeg hadde sex med en fyr. Vi sov i samme seng etterpå. Nakne. Han prøvde å sette igang en runde nummer to. Dette mener jeg er voldtekt" ... kvinnfolk... og nei, det er ikke meg det handler om Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Kjøpe campingvogn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Jeg er så dritt lei Rachel Nordtømme. Seriøst drittlei. Hvem er det? Dette skulle eg og spørje om. Eg anar ikkje kven ho er, og eg er ikkje SÅ out of the loop. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Eksdama til Petter Northug. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Vel det sier jo mye, hvem bryr seg om sånt ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 VG bryr seg, og dermed får plutselig hele Norges befolkning en mening om det også. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 Aha ja VG står for hva folk mener så klart . Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 VG HAHAHA. Dagbladet bæsjer på vg når det gjelder se og hør lignende aviser som later som om de er seriøse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. august 2011 Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 ... det samme skjer likevel. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Skjer veeeldig mye rundt om i verden på en dag. Forskjellen på avisene er hva de plukker ut, hvor mye de plukker ut og hvordan de vinkler det. Se og hør < vg < dagbladet < aftenposten/dn < Dag og Tid. Skal innrømme at min forrige post var mest for å få i gang en diskusjon Endret 13. august 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Plutseleg ble bygningen storma av fulle menneske som spør om eg har cola og lurar på om eg spiller Counter Strike. Morosamt. Skal innrømme at min forrige post var mest for å få i gang en diskusjon Nesten så eg begynte også, då eg synast at VG og Dagbladet er fulle av dritt begge to. Endret 13. august 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Tro kan du gjøre i kjerka. Sa akkurat det samme til en kollega på jobb i dag, var visst noe av det morsomste fyllikene hadde hørt på lang tid for plutselig hadde jeg to "jenter" som lo høyt i det venstre øret mitt samtidig som de forpestet lukta med eimen av "bringebær rass", "kjærring-snus" og go gammal dags møkka ånde. Hei og god natt ZZzzzzzzZZzzZzZzzzz "Jeg hadde sex med en fyr. Vi sov i samme seng etterpå. Nakne. Han prøvde å sette igang en runde nummer to. Dette mener jeg er voldtekt" True story: Ei gammel venninne av meg trodde det var automatisk voldtekt hvis man ble tatt i nummer to. Derfor ble det mye oppstandelse dagen etter at typen hadde prøvd å voldta henne. Henne: Har du prøvd å voldta noen før? Meg: Ja ja, mange ganger, både med og uten kloroform. Henne: Kloroform? Meg: Ja sånn derre greier til å få dama til å besvime Henne: Er det lettere da? Meg: Vel... som regel, ja. Henne: Huh, er ikke det ganske ekstremt? Meg: Voldtekt i seg selv er vel ganske ekstremt.. Henne: Jo, det er vel sant det.. Typen voldtok iallefall meg mens jeg var lys våken, er fortsatt litt sår men det funka! Meg: .....Wut? Endret 13. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hun tror vel også at dongs får deg til å få HIV? Send hun min vei Sykdommer fra 14 land (var borti Mchansern) Uansett, nå er jeg trøttface. Natta Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Fortsatt i Berlin, hvor jeg spiser, drikker og koser meg med det motsatte kjönn i tillegg til aa sove en hel del, noe jeg vanligvis ikke faar gjort saa ofte. Hepp hepp. Da var jeg ferdig i fjøset. Fysj, den slags detaljer kan du holde for deg selv!! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå