Villanden Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) @Snurre: Gamlefar begynte ut av det blå å mimre om gamle dager da alt, inkludert paintball pinball, var så mye bedre. Jeg følte bare for å delta med noe som ikke gir mening, så han ikke føler seg så gammel. Edit: Derp! Endret 11. august 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Var ikke du den første som nevnte paintball? Så bare pinball-referanser jeg. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Letter sint nå. Spilte TF2 i går natt med fullscreen. Plutselig lukker alle programmer seg. OhFuckNotThisShitAgain.jpeg. Jævla automatisk oppdatering. Tenkte "Ok, får bare legge meg da". Legger meg, men PCen skrur seg aldri av. Kommer på at den skrur seg på igjen etter oppdatering. Våkner neste dag til 5 ubesvarte anrop og en melding fra sjefen. "Kom på jobb så fort som mulig, jobb til 6". Ok. Kommer hjem fra jobb, faren min sier "Håper du er klar for å kløyve litt ved". Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Var ikke du den første som nevnte paintball? Så bare pinball-referanser jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Var ikke du den første som nevnte paintball? Så bare pinball-referanser jeg. Er visst ikke bare AltF4 som begynner å dra på årene her. DERP! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Derp indeed. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) @Snurreleif: Dette er det morsomste bildet jeg har sett på utrolig lenge. Bare spør Shampoo. For å utdype: Jeg sitter fremdeles å jobber med å få normal pustefrekvens. Dessuten så jeg nettopp Iron Man 2, og jeg lo lavt og kort av en rakett som feis. Hadde Zealuu vært sammen med meg da tror jeg han hadde kvalt meg. Endret 11. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Han snakkar sant. Eg ble heilt skremd av kor mykje han lo. Trudde eit augneblink at han skulle besvime. Endret 11. august 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Bor dere sammen nå, eller? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Kan jo virke sånn, men vi pratar nok berre over gjennomsnittet på Skype Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 God kveld i stugu. Jeg vasker rommet og fikk endelig orden på alle ledningene bak tv-benken. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Ikke jeg meg tanker om ting jeg burde gjøre, kom også på hvorfor jeg har hatt lyset av ved tv-en i det siste.. Endret 11. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Kan jo virke sånn, men vi pratar nok berre over gjennomsnittet på Skype Det er faktisk slik at dagen min består i hovedsak av to ting: Jobb og Skype med Shampoo. @Snurris: Haha, herlig. Endret 11. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Ikke jeg meg tanker om ting jeg burde gjøre, kom også på hvorfor jeg har hatt lyset av ved tv-en i det siste.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Kan jo virke sånn, men vi pratar nok berre over gjennomsnittet på Skype Det er faktisk slik at dagen min består i hovedsak av to ting: Jobb og Skype med Shampoo. @Snurris: Haha, herlig. Og madammen foretrekker hunder.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Ser jo ikke ut bak der, er et evig kaos bak der Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Og madammen foretrekker hunder.. I can see why. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Men men men.. det finnes bare ÈN hillbilleh dog Endret 11. august 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Hadde dere hatt den hadde jeg vegret meg for å dra til deg. Jeg ville nok ha omkommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå