Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg håpar dei inviterer monge av dei pårørande...

Helt enig, hvis ikke blir det litt.. meningsløst.

Nett det det vert. Eg tenkjer jo mitt om at dei ikkje gjer det til ein gratiskonsert à la VG Topp 20, og heller har eitt par spesielt inviterte (pårørande) og ellers åpent for alle. Men, men.

Lenke til kommentar

"Some even dislike North American toilets. You splash yourself, they claim. I don't think this is possible. I've never splashed myself sitting on the toilet. For the wave to reach one's bottom, one would need to eject a hefty pellet at tremendous velocity. I think they're making that up."

 

"The first time I flushed the toilet the water came rushing through so forcefully that a small chunk of poo launched off the lip and shot out over the floor. After that we always held the lid down when we flushed. I swore you could feel a kick as the turd ricoched off the underside."

 

Nei det er ikke snakk om en 4chan historie, men heller tyske toaletter.

 

http://asecular.com/~scott/misc/toilet.htm

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

AAAAAAAAAH jeg er så jævlig glad!

 

Skal sitte barnevakt for et foreldrepar på jobben på lørdag, som skal gifte seg. Jeg hadde i utgangspunktet sett for meg drosje og tog til og fra bryllupet og en unge som blir sur når trøttheta setter inn, men nå er det noen jeg kjenner som skal kjøre og hente oss og jeg slipper å bli med på selve seremonien som først antatt, jeg skal bare komme og hente ungen og dra igjen og så overnatte der.

 

Dessuten har de dette i kjelleren:

 

addams_family_pinball.JPG

Lenke til kommentar
Prøver å komme på sist jeg spilte pinball i virkeligheten, og tror det må ha vært i 1993 eller 1994. Var i hvert fall på korpstur.

 

Mitt siste skudd med paintball var et lekkert, buet headshot på en som lå i dekning.

Begynner å bli noen år siden nå.

 

128750802820224556.jpg

 

 

 

Oh btw:

 

Var i hvert fall på korpstur

 

This one time, at bandcamp...

I ACED THE FUCK OUTTA THAT PINBALL MACHINE!

 

http://www.youtube.com/watch?v=4AKbUm8GrbM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...