Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer enn 48 timer siden sist jeg postet her.

/give lakus blabbering post

 

Først og fremst har jeg startet på svenneprøven. Yey. Startet på mandag og er på god vei til å bli verdens flinkeste maler. Tilbrakte 7 timer på kne med sandpapir i dag og ser for meg 1-2 til i morgen. Har sparklet taket og de to veggene som kreves, noe som selvfølgelig betyr at det blir enda mer sliping. Fargen til døra skal blandes i morgen etter støvhelvetet, og grunning skal på veggene for å klargjøre for strie på fredag. På onsdag skal alt være ferdig. Skjønner ikke hva folk stresser for med disse prøvene. Man har jo drevet med dette i to år minimum. Om man stresser seg til døde over noe som dette er vel det egentlig bare et tegn på at man har gjort en dårlig jobb hele veien.

 

Nå til det jeg nettopp har gjort. Sjekket ut leiligheten jeg skal flytte inn i. Som forventet av en leilighet som opprinnelig ble satt opp til å være et fotpleie-studio - for 20 år siden. Uten at noe har blitt forandret særlig på i ettertid - er det ikke akkurat up-to-date. Pust inn, det var en lang og rar setning. Fortsett. Gulvet et slitt ned, badet er muggent, gangen er merkelig og veggene er ikke blitt malt siden forrige istid. Det positive er at mer eller mindre alle veggene er lettvegger, noe som vil si at det er veldig lett å forandre på alt av uberteit planlegging. Badet og kjøkkenet blir gjort om til kun bad (stort smilefjes for stort fremtidig bad), kjøkkenet blir større, soverommet blir "firkantet" kontra "merkeligevinklernedover" og alt kan flyttes på etter eget ønske. Men jeg lurer på hvor mye badet kommer til å koste. Sånt er DYRT.

 

Sånn. Ferdig med min utålmodige drittpost. Hei SO :)

Lenke til kommentar

Stefar som eier leiligheten :whistle:

 

Jeg skulle leie den til en "rimelig pris" uavhengig av om den skulle bli freshet opp eller ikke. Men stefar var villig til å legge penger inn i en oppussing om jeg var villig til å vente på det. På den måten kan han tjene penger på å leie den ut også når jeg flytter ut igjen. Slik den står nå har den jo null markedsverdi. Med andre ord kunne jeg flyttet inn i en sliten leilighet i morgen, eller vente på oppussing og få en "ny" senere.

 

Vi bruker fagpersonsmennesker til badet (som koster desidert mest), kjøkkenet og det elektriske. Resten skal vi/jeg gjøre selv. Veggene er det enkelt å bare sparkle slette og lettveggene kan en amøbe forandre på. Stefar fikser gulvet og vinduene.

 

Han er en jævla mainstream hore, så det fikser han sikkert helt greit.

:cry: Ikke vær slem med meg

Lenke til kommentar

Altf4: Det var ikkje Raven som laga Timeshift, det var Saber Interactive. Sistnevnte held no på med remaken av Halo: CE, så får ein sjå korleis det går. Timeshift var ... Veldig middels. Tidsgreia vart fort ein trøytt gimmick som det litt sub-par skytegameplayet ikkje kunne gjere opp for, og de fullstendig uinspirerte miljøa hjalp heller ikkje.

 

Raven Software laga òg det nokså uinteressante Quake 4 og den noko meir interessante nytolkinga av Wolfenstein, men er (vonleg) best kjende for å ha laga ei rekkje gode spel med tidlege Quake-motorar (m.a. Hexen, Heretic), dei to utmerka første Soldier of Fortune-spela, og dei to beste Jedi Knight-spela (Outcast og Academy).

 

Når me først er inne på skytespel, så har eg byrja innvie den nye PC-en med ein gjennomspeling av Far Cry 2 på høgaste vanskegrad, med ein gubbe eg ikkje har prøvd før, med eit litt anna våpenutval enn eg plar bruke (Hagle, IED, LMG).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Hvorfor er vi ikke invitert på "innflytningsfest"?

 

Leiliheten i Hegdehaugsveien er rimelig.. Bar for å si det sånn

Blir pusset opp for tiden, forhåpentligvis delt i to og solgt for hefty profit, så jeg tror nok uansett ikke jeg for lov til å korrumptere den til med gammelmannslukt

Lenke til kommentar

Mindre quicksaving/loading enn eg hadde trudd, men det går merkbart fleire syrettes. Skal nevnast at eg aldri har spelt på noko under Hardcore (nest høgste) før. Tidlegare har eg alltid gått for RPG/CG for å ha noko eksplosivt med meg, så eg tenkte IED kunne vere kjekt for variasjonen sin del ... Så langt fungerer det veldig bra både mot (dumme) folk og bilar.

Lenke til kommentar

Hvorfor er vi ikke invitert på "innflytningsfest"?

 

Leiliheten i Hegdehaugsveien er rimelig.. Bar for å si det sånn

Blir pusset opp for tiden, forhåpentligvis delt i to og solgt for hefty profit, så jeg tror nok uansett ikke jeg for lov til å korrumptere den til med gammelmannslukt

Hva med 4 dager med wanking uten dusjing, da?

Lenke til kommentar

Dumdum Boys? Da kan de jo like gjerne reklamere for Dead Island i forkant.

 

@Lakus: Egentlig ga jeg deg et kompliment.

 

@Zealuu: Virkelig? Kunne banne på at jeg husker å ha sett den Raven-logo i begynnelsen av TimeShift. Et spill jeg faktisk likte veldig godt til tross for spillets manglende kvaliteter. Et typisk eksempel på hvor viktig det i mine øyne er med et velfungerende gameplay.

 

Beklager manglende siteringer og formatering, bruker mobilen.

 

korrumptere den til med gammelmannslukt

 

Jeg ler!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...