Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg følte at jeg aldri skrev noe særlig på giantbomb-forumet, før jeg så at jeg hadde over 100 poster der nå. Bestemte meg derfor for å lese noen av dem og holy shit de er over to år gamle. Jeg synes nesten jeg virker flinkere til å ordlegge meg i disse postene enn nå jeg gjør nå til dags.

 

Tiden flyr.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

God morgen alle trøtte tryner! Tungt å stå opp i dag gitt, trøtt som grisen.

 

Er begravelsen til han fra Dal (Eidsvoll) som ble skutt på Utøya i dag. Kjente ham ikke selv, men det var naboen til søstra mi før og han var i familie med ei på jobben. Regner med 600 i kirka.

Lenke til kommentar

Telefonvakt igjen. Begynte dagen med å høre på en halvtimes gråt og tenners gnidsel. Kos. :nei:

 

Cloudemyx, nå fikk du meg til å ville se Anastasia igjen. xD

 

det er en film jeg vil se igjen og. Ellers fant jeg nylig ut at det er en gammel spillefilm av den samme historien med Ingrid Bergman som Anastasia, som jeg også er på utkikk etter.

Lenke til kommentar

Ny TV i hus. Awesome :wee:

 

Cloudemyx, nå fikk du meg til å ville se Anastasia igjen. xD

 

Jeg har faktisk lyst til å se En langbeint film igjen. Husker jeg så den flere ganger for mange mange år siden. Begynte plutselig å tenke på den for noen dager siden, av en eller annen grunn. Kan tro denne låten vekket minner også.

 

 

Jeg elsker den filmen! Så den for første gang i jula for en del år siden. Jeg husker i alle fall det var Nissa og Elisabeth som var på julemorgen. :love:

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Cloudemyx, nå fikk du meg til å ville se Anastasia igjen. xD

:D

Jeg har den på VHS og DVD. Flott film. Synes han flaggermusa, Bartok, er kul.

 

Cloudemyx, nå fikk du meg til å ville se Anastasia igjen. xD

 

Jeg har faktisk lyst til å se En langbeint film igjen. Husker jeg så den flere ganger for mange mange år siden. Begynte plutselig å tenke på den for noen dager siden, av en eller annen grunn. Kan tro denne låten vekket minner også.

 

En langbeint film er morosom. Kule sanger. Det finnes En langbeint film 2 også, men jeg har ikke sett den enda.

Lenke til kommentar

Skrev det litt fort, og så ikke over. Ingen er perfekt, så skyld på at jeg er nordlending.

 

Jeg skylder på at du hører på Kamelot. Gå og meld deg til politiet.

 

Singularity hadde, ved å bli utviklet av litt mer edruelige folk, vært et fantastisk spill. Nå er det bare herlig.

Lenke til kommentar

Raven Software er flinke, dei, men det er grenser for kva ein får ut av eit prosjekt når dei som skal utgje spelet ditt bryr seg nada med mindre det har "World of", "Call of" eller "Hero" i tittelen. :p

 

Hehe. Men det er på en måte "overproduksjonen" som ødelegger for spillet. Det er for mye tøffhet og skytespill til å ha det helt store over seg. De lagde jo også TimeShift, et annet skytespill om tid som også var ganske bra rent mekanisk, men det slet også med en bedriten historie. Singularity er ikke så dårlig, men den er for vanlig og litt kjedelig.

 

Kom inn på IB-linja på Berg :O Nervøs

 

Gratulerer! Må du flytte, eller er det en kjapp seiltur unna?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...