AltF4 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Så fritt som det får blitt når du skal bygge landet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Liker at du siterer meg med en forklaring og ler av det litt lenger ned. HE STOLE MY POINT I came, I stole, I won. YOU SNOOZE YOU LOSE! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Liker at du siterer meg med en forklaring og ler av det litt lenger ned. HE STOLE MY POINT I came, I stole, I won. YOU SNOOZE YOU LOSE! Er det lov å si? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Liker at du siterer meg med en forklaring og ler av det litt lenger ned. HE STOLE MY POINT I came, I stole, I won. YOU SNOOZE YOU LOSE! Er det lov å si? Ytringsfrihet, it's a bitch. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Så fritt som det får blitt når du skal bygge landet. Det hadde jeg ikke klart, uansett. Som bygger er jeg håpløs, stå opp mens det fortsatt står 05 på klokka er også svært vanskelig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 He so gangsta he types sideways Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 He so badass he sleeps sideways. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Så fritt som det får blitt når du skal bygge landet. Det hadde jeg ikke klart, uansett. Som bygger er jeg håpløs, stå opp mens det fortsatt står 05 på klokka er også svært vanskelig. Det går. Opp halv 7 resten av uka. He so gangsta he types sideways I s o g a n g s t a I t y p e d o w n w a r d s a n d I n e e d t o k e e p i t a s e c r e t Endret 9. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Fulgte Error sitt råd om å makse INT i F3. Var nesten ikke gøy en gang å få 25 skill points når jeg kom i level 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hm.. var bekymret pga grå stæren min, var ikke noe skumle greier. Everything's alright. Feels good.. nå skal det games. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det har kommet inn en sånn gigantmygg-greie. Jeg legger meg ikke før den er død. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Rundt lampa på rommet er det mange flekker etter jeg har drept mygg. Må vaskes Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det lå noen døde fluer på gulvet her hos meg, men bikkjene har spist de. Det smakte nok digg tenker jeg. Rommet mitt må gjennom totalvask. Fluene har jo driti ned hele tvn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Mitt framtidige gamingrom skal ha air conditioning og ingen ruter. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Respektfull intervjuer, helt uten (politisk) agenda Endret 9. august 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nesten alle butikker ble plyndret, men bokhandlere, veldedighetsbutikker og M&S ble ikke rørt. Ikke overraskende, opptøyene i London/England virker jo ikke å være utført av noen som interesserer seg for bøker Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Håper det har roet seg om 2 uker når jeg skal der Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Cloudemyx, nå fikk du meg til å ville se Anastasia igjen. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå