Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaget i stad at jeg blør i øynene. Vurderer legevakta.

 

Sprukket blodkar kanskje? Det er i så fall ikke farlig. Har hatt det selv en gang. Ser dog ekkelt ut. http://www.sinnetshelse.no/helsenyttarkivet/artikler/smerter_oye.htm

 

 

Kjøpte James Bond: Blood Stone for 99,- og hadde ingen forventninger til det. Testet det litt i går kveld, og ble overrasket over hvor gøy det var.

Kan tenke meg noe sånt jeg og :)

 

Jeg elsker snikespill, og du får muligheten til å snike veldig mye i Blood Stone. Jeg restarter faktisk til siste lagring om jeg blir oppdaget. Elsker å ta ut hver eneste fiende uten at noen andre ser det. Men det er jo langt ifra så dypt som Splinter Cell og Hitman da.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=32FB-gYr49Y&NR=1

 

I just came and started farting.

 

Tror jeg skal holde den for meg selv, ellers så får jeg vel en hel gjeng på trappa her. :p

 

Jeg går veldig god for Shampoo og meg selv.

 

Btw: Platekompaniet tok vekk WoW og COD fra hyllene, men reklamerer for Dead Island...

 

Yeah.

 

Det sier mer om hvor lite folk veit enn hvor mye Platekompaniet tenker. Eller så sier det noe om at Platekompaniet forstår at det ikke er "drapsspill" som WoW som er det egentlige problemet, de har bare ikke noe behov for å støte folk og etterkommer deres ønsker om å ikke se spillene. De har aldri sluttet å selge dem.

 

Åja! Derp-moment. Eg søkar egentleg det meste. Hopar jo på jobb enten på Meny her eller ein elektrokjede.

 

Ah. Tør påstå at det er bedre å jobbe i en elektronikksjappe enn matbutikk.

 

Dead Island...

 

Passende.

 

Hahah

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...