Gormers Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Kjøpte James Bond: Blood Stone for 99,- og hadde ingen forventninger til det. Testet det litt i går kveld, og ble overrasket over hvor gøy det var. Kan tenke meg noe sånt jeg og Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Eg skal bli ferdig med vidaregående. Og så vert det integrert lektorprogram i Nordisk. Jeg tenkte mer på hvilke jobber du søkte på Jeg skal være hjemme alene i helgen! Dæinsefest på sokkelesten! Og adressen din er...? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Home svett Home Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Jeg skal være hjemme alene i helgen! Dæinsefest på sokkelesten! Og adressen din er...? Tror jeg skal holde den for meg selv, ellers så får jeg vel en hel gjeng på trappa her. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Oppdaget i stad at jeg blør i øynene. Vurderer legevakta. Endret 9. august 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 No need for silly doctors. Youre a vampire Deal with it. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Btw: Platekompaniet tok vekk WoW og COD fra hyllene, men reklamerer for Dead Island... Yeah. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Oppdaget i stad at jeg blør i øynene. Vurderer legevakta. Faren min hadde det, det er kreft i tårekanalen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Eg skal bli ferdig med vidaregående. Og så vert det integrert lektorprogram i Nordisk. Jeg tenkte mer på hvilke jobber du søkte på Åja! Derp-moment. Eg søkar egentleg det meste. Hopar jo på jobb enten på Meny her eller ein elektrokjede. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Dead Island... Passende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Oppdaget i stad at jeg blør i øynene. Vurderer legevakta. Sprukket blodkar kanskje? Det er i så fall ikke farlig. Har hatt det selv en gang. Ser dog ekkelt ut. http://www.sinnetshelse.no/helsenyttarkivet/artikler/smerter_oye.htm Kjøpte James Bond: Blood Stone for 99,- og hadde ingen forventninger til det. Testet det litt i går kveld, og ble overrasket over hvor gøy det var. Kan tenke meg noe sånt jeg og Jeg elsker snikespill, og du får muligheten til å snike veldig mye i Blood Stone. Jeg restarter faktisk til siste lagring om jeg blir oppdaget. Elsker å ta ut hver eneste fiende uten at noen andre ser det. Men det er jo langt ifra så dypt som Splinter Cell og Hitman da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=32FB-gYr49Y&NR=1 I just came and started farting. Tror jeg skal holde den for meg selv, ellers så får jeg vel en hel gjeng på trappa her. Jeg går veldig god for Shampoo og meg selv. Btw: Platekompaniet tok vekk WoW og COD fra hyllene, men reklamerer for Dead Island... Yeah. Det sier mer om hvor lite folk veit enn hvor mye Platekompaniet tenker. Eller så sier det noe om at Platekompaniet forstår at det ikke er "drapsspill" som WoW som er det egentlige problemet, de har bare ikke noe behov for å støte folk og etterkommer deres ønsker om å ikke se spillene. De har aldri sluttet å selge dem. Åja! Derp-moment. Eg søkar egentleg det meste. Hopar jo på jobb enten på Meny her eller ein elektrokjede. Ah. Tør påstå at det er bedre å jobbe i en elektronikksjappe enn matbutikk. Dead Island... Passende. Hahah Endret 9. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Liker at du siterer meg med en forklaring og ler av det litt lenger ned. HE STOLE MY POINT Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Du ordla deg litt dårlig. Jeg tolket det dit hen at du var misfornøyd med Platekompaniet. So sorry. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Hadde vært kult med besøk, men får vel ha det til gode. Ikke så lett med besøk nå, med doen som er litt kranglete. Hver gang etter at vi slår ned i do, så blir det skikkelig dam på gulvet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 He took your job Ellers er det matte nå. Har vært ganske så produktiv i dag faktisk. Sto opp klokken 09:30 (:O). Har vært til frisøren, malt terasse hos besteforeldre og renset boksen til småkyllingene. Og spilt Shogun og HoN Damn Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Jeg sto opp 05:20. STFU sailor boy. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3aB9M9dI3OM Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Rapporter Del Skrevet 9. august 2011 Jeg antar at dette var med "fri vilje" Altf4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå