Bloodlines Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nå har mamma kommet hjem fra England etter en uke og alt hun har og si til meg er klaging på at jeg ikke har gjort som jeg ble bet om. Og alt som har blitt gjort er feil, har aldri likt henne bare klaging og masing . Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg greide ikke Fallout 3. Kjedet rett og slett livet av meg. Nå er ikke jeg spesielt hard på de vestlige rollespillene i utgangspunktet, men F3 må være et av de jeg har brukt minst tid på. Oblivion fikk jeg 20-25 timer ut av før jeg gikk lei, og jeg hadde nesten trodd at "Oblivion with guns" i en postapokalyptisk verden ville være min greie. Dessverre fenget verken historien eller karakterene og hvis jeg først skal spille et WRPG blir det nok heller Mass Effect, Dragon Age eller The Witcher. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eg ville gjeve New Vegas eit forsøk - Fallout 3 er Bethesda som svimar rundt med ein IP dei aldri kjem til å ha forutsetningane for å forstå; og spillet ber i tillegg med seg ein tydeleg Bethesda-arv, med sub-par manusforfattarar og det heile. NV, derimot, er eit tydeleg Avellone-verk, både i dialog, historie og i måten Fallout-universet vert handsama. Tilfellelege bikarakterar i NV har meir sjel enn hollywood-hovudkarakterane i Oblivion og Fallout 3 til saman. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eg sitt og skriv søknader, og lurte på om eg burde skrive dei på bokmål? Æsj, altså. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Bør da bare gi deg en fordel å skrive de på nynorsk skulle man tro, skiller seg ut litt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Skikkelig pc igjen. Wunderbar! Endret 9. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Nja, eg veit no ikkje eg. No viste det seg jo i tillegg at alle jobbane eg såg på var heiltidsstillingar, og det har eg eigentleg ikkje lyst på, sidan eg vil tilbake på skulen så fort som mogleg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hjemme alene i noen timer. Fortsette på backlogen tenker jeg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Da var Fallout 3 med alle DLC og et lite sortement av mods installert. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Onkelen min har mitt Fallout 3 eksemplar. Han likte det like mye som det jeg gjorde. Jeg likte det ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eg sitt og skriv søknader, og lurte på om eg burde skrive dei på bokmål? Æsj, altså. Hva hvor? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eg trengjer ein jobb. Forhåpentlegvis snart, før eg går på veggane. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jobbet ikke du på sykehus? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eg slutta. Det går ikkje å jobbe 7-11 om ein skal gå på skule, samt at meg og sjefen min ikkje kom så godt overens. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ah ok. Nei, det er ikke så greit med disse sjefene. Eller skolene. Hva søker du på? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Eg skal bli ferdig med vidaregående. Og så vert det integrert lektorprogram i Nordisk. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Med Stumbleupon finner man mye rart. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg skal være hjemme alene i helgen! Dæinsefest på sokkelesten! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg skal være hjemme alene i helgen! Dæinsefest på sokkelesten! Da kommer jeg og RoR innom en tur Kjøpte James Bond: Blood Stone for 99,- og hadde ingen forventninger til det. Testet det litt i går kveld, og ble overrasket over hvor gøy det var. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Full guffe + Hell yea, nå datt nettop skjermen min ned, men overlevde pga luck. Var nede i stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå