Crazy Joe Davola Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Den er artig den, men synes Mr. Beans ferie er bedre. De beste er uansett de gode gamle episodene. Har lyst til å kjøpe dem på DVD. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Har ikke sett hele den, men de gode gamle er fantastiske. :!: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Gikk litt lei av Mr. Bean, nå har jeg ikke sett noe på det jeg tror er mange år. Men for all del, det er forbanna mye god humor å hente der! Sånn! http://www.youtube.com/watch?v=yXoRFpNVrfQ Min niese. Filmet på onsdag. Endret 7. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Da kan du jo bare glede deg til Johnny English eller hva det nå enn heter, den filmen blir nesten like morsom det klippet over her :!: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Har postet denne før en gang, men fikk sett den igjen nå. Er så bra ALSO: Er det mulig å bestille en CDC 9000 utenom abonnement? Endret 7. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Har sett Inception en gang før, men det var uten subtitles og en download med elendig kvalitet. Gikk glipp av litt av dialogen, og skjønte aldri helt hva som skjedde. Denne gangen ble det lastet ned en versjon på 8gb med (engelske) subtitles, og det hjalp. Steike for en god film, hadde helt glemt hvor bra den faktisk var Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Har kun sett Inception på en piratkopiert DVD i en minivan mellom Kambodsja og Thailand, hvorav deler av lyden datt ut på filmen og veiene var så humpete at man ikke kunne konse om annet enn å ikke spy, og deretter drukne i sitt eget oppkast. Kanskje jeg skal gi den en ny sjanse? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Du burde gi den en ny sjangse. Fantastisk film! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Eg er verdas hersker i Terraria. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Du burde gi den en ny sjangse. Fantastisk film! Agreed. Now for TF2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Du burde gi den en ny sjangse. Fantastisk film! Jeg synes ikke den var så fantastisk. En god film, men ikke fantastisk. Kan være fordi de som anbefalte meg å se den sa den skulle være så psykologisk av seg, og vanskelig å forstå, noe jeg ikke synes den var. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Edit: Hvis jeg skal fra Nationaltheateret til Vinderen, tar jeg t-bane i øst- eller vestgående retning? Endret 8. august 2011 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Du veit det er søndag når du sitt så lenge at beina dine vert støle. 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Så sant :3 Forøvrig tar du t-bane i retning vestgående. Ellers ville det ikke stått at den gikk mot frognerseteren. edit: forøvrig er dette den kuleste wikipedialinken: http://en.wikipedia.org/wiki/%F0%9F%91%BD Endret 8. august 2011 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Har vert i Hardanger og Bergen i helga. Heime no. Einig med Rider, forøvrig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Og så viser det seg at 3/4 av alt jeg gjorde på jobb i slutten av forrige uke var bortkastet tid, hvilket betyr at jeg ikke har noen resultater å vise til, hvilket betyr at det ser ut som jeg ikke gjorde noe annet enn å sitte på FB i flere dager til tross for at det var min mest effektive periode på lenge. En motiverende start på uka for å si det mildt, men heldigvis drar jeg til Berlin på torsdag, så slipper jeg å tenke på dette på en stund. Mer positivt er det at jeg endelig fikk fullført Final Fantasy V på fredagen (det gjelder å holde seg til det man kan). Det er et spill jeg har begynt på mange ganger uten å gjennomføre. Iom jeg er en såpass dedikert fan skulle det være en selvfølge at jeg har fullført hele serien for lenge siden, men jeg mangler fortsatt å runde 1-3. Vet ikke om jeg rekker over alle tre i år for det er mye annet på programmet, men i løpet av neste år skal alle være unnagjort. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 ALSO: Er det mulig å bestille en CDC 9000 utenom abonnement? Det må du nesten spørre CD om, det er jo slik at de ikke selges retail, men er bestillingsvare fra leverandøren som regel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Her var det da stille... Jaja, Steam krever sine penger i dag også gitt. Fallout: New Vegas denne gang. Det er dyrt med billige spill! Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Jeg kjøpte det for 2 dager siden når det bare var på 25% salg Men, kjøpte DLC'ene på 50%. Helt latterlig at de tre DLC'ene koster mer tilsammen enn hovedspillet Kjøper også Skyrim i dag på steam, via en amerikansk fyr jeg kjenner. Dollar istedenfor euro er najs Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 MILTEN MIN (x10) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå