Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett Inception en gang før, men det var uten subtitles og en download med elendig kvalitet. Gikk glipp av litt av dialogen, og skjønte aldri helt hva som skjedde.

 

Denne gangen ble det lastet ned en versjon på 8gb med (engelske) subtitles, og det hjalp.

 

Steike for en god film, hadde helt glemt hvor bra den faktisk var

Lenke til kommentar

Og så viser det seg at 3/4 av alt jeg gjorde på jobb i slutten av forrige uke var bortkastet tid, hvilket betyr at jeg ikke har noen resultater å vise til, hvilket betyr at det ser ut som jeg ikke gjorde noe annet enn å sitte på FB i flere dager til tross for at det var min mest effektive periode på lenge. En motiverende start på uka for å si det mildt, men heldigvis drar jeg til Berlin på torsdag, så slipper jeg å tenke på dette på en stund.

 

Mer positivt er det at jeg endelig fikk fullført Final Fantasy V på fredagen (det gjelder å holde seg til det man kan). Det er et spill jeg har begynt på mange ganger uten å gjennomføre. Iom jeg er en såpass dedikert fan skulle det være en selvfølge at jeg har fullført hele serien for lenge siden, men jeg mangler fortsatt å runde 1-3. Vet ikke om jeg rekker over alle tre i år for det er mye annet på programmet, men i løpet av neste år skal alle være unnagjort.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det for 2 dager siden når det bare var på 25% salg :(

 

Men, kjøpte DLC'ene på 50%. Helt latterlig at de tre DLC'ene koster mer tilsammen enn hovedspillet

 

Kjøper også Skyrim i dag på steam, via en amerikansk fyr jeg kjenner. Dollar istedenfor euro er najs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...