b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Gjør deg klar til å bli skuffet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Hehe, på grensa til å være enig - samtidig er det jo ikke til å stikke under en stol at mange faktisk elsker det spillet. Selv syns jeg det var et salig virrvarr av middelshistorie med en knallgod idé og alt for mye av på det beste middelmådig skyting som ble utrolig kjedelig etter hvert, selv om den i utgangspunktet burde være spennende. Selv har jeg nettopp begynt på Singularity, og foreløpig liker jeg det utrolig godt selv om det har enkelte presentasjonsproblemer. At all tekst skal skrives på en sånn liksom-russisk måte med skarpe kanter og snudde R'er er bare teit, og jeg begynner allerede å bli litt lei den kjempeamerikanske soldaten (Nolan North?) jeg har med meg, men stemningen er super og det virker å være helt i tråd med BioShock. Dessuten er våpnene stilige, og revolveren føyer seg inn i rekka med sexy revolvere i spill. Endret 7. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 TRENGER HJEEEEELP! Vi har sett på denne TVen nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=627728 Kan noen finne ut om den støtter at man setter kortet vi har i parabol dekoderen direkte inn i tven? Jeg forstår ikke dette er med CAM og IDTV etc. TVen er på tilbud i dag så hadde satt pris på raskt svar! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det gjør den ikke. IDTV er canal digital og CAM er risktv. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) I følge listen til CD så støttes ikke den modellen der fra samsung IDTV. Hardware har jo også skrevet om IDTV, les mer.. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis den skal ha støtte CD parabol så må den være DVB-S kompatibel? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Da kan vi kjøpe 40" likevel 37 tommeren av samme modell er på den listen til CD, men støtter ikke DVB-S og parabol som vi bruker. Endret 7. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Både 40 og 37 TV-en støtter kabel-TV men ikke parabol, ja Vil uansett anbefale tuner fra CD frem til høsten så anskaffe en PVR (kommer ny modell da) Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vi har allerede en PVR i hus så blir nok heller bare en CDC 9000. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er et greit valg det altså. Lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Da var en Samsung 40" LED bestilt Takk for all hjelpen! 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Noen som vet hvordan man ripper lyd fra YouTube? Må ha lyden fra Dramatic chipmunk. http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Funker ikke helt, den står bare å laster. Får opp mange mysql-feilmeldinger. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vidtomp3 fungerer bra. Ellers kan det gjøres med en utvidelse i Opera eller Chrome Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvilken utvidelse til Chrome er det snakk om? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ikke alltid den fungerer nei. Her er en annen, som er den Crax nevnte. Link. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bean - Den store katastrofefilmen på Tv3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå