Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når vi snakker om Fallout så må jeg si jeg foretrekker New Vegas. Fallout 3 er et kanonbra spill, men føler det nesten er mer som en spinoff på en måte. Fallout 3 har også en irriterende tendens til å ikke fungere hver gang jeg skal spille det :/

 

EDIT: Nå skal jeg prøve Jedi Academy for første gang. Har hørt mye bra om det så here goes.

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Skulle tro den har blitt stoppet i tollen da, for det er jo godt over en måned siden. Du bestilte CE sant? Du kan ivertfall glede deg, jeg tror det er et spill du vil elske.

Oooops, my bad, mente selvfølgelig 26 juli, hehehe. ><

 

Det er godt å høre at du mener det er så bra, men gjør ventetiden enda lengre ><

Endret av Rider_of_Reason
Lenke til kommentar

Skulle tro den har blitt stoppet i tollen da, for det er jo godt over en måned siden. Du bestilte CE sant? Du kan ivertfall glede deg, jeg tror det er et spill du vil elske.

Oooops, my bad, mente selvfølgelig 26 juli, hehehe. ><

 

Det er godt å høre at du mener det er så bra, men gjør ventetiden enda lengre ><

 

Det er bra ja, men Jisus så vanskelig. Slo nettopp av spillet i irritasjon fordi jeg ikke kom meg videre fra et brett. Tiden går så utrolig fort, og med et monster på slep i tillegg får du ikke tid til å tenke i det hele tatt. Nesten så jeg må skru ned til easy snart.

Lenke til kommentar
Har ikke sett filmen.

 

B L A S to the F E M I !

 

@AltF4

 

Jo takk, egentlig er det sjefen og kundene som er verst, den ene der som jeg stoler på sa til meg at jeg bare burde sykemelde meg ut oppsigelsestiden, da jeg spurte om ikke sjefen kom til å bli dritpissed så svarte han bare 110% nøytralt med:

 

FUCK SJEFEN DA LOL

Lenke til kommentar

Jobba selv på Rimi en gang i tiden, og jeg hata det som pesten. Hadde også en sjef som var helt håpløst, og kunder er generelt horrible vesen.

 

Har heller ikke sett Grave of the Fireflies. Har sett Chihiro og Heksene i et forsøk på å få meg dame en gang i tiden, uten at jeg syns filmen var videre bra av den grunn. Eller at det hjalp på damefronten.

 

Og panfløyte er ødelagt av heismusikk og kleine langhåra menn med åpen hvit linskjorte som covrer låter som i utgangspunktet var cheesy.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...