AltF4 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Æsj, jeg får aldri somlet meg til å spille FallOut 3. Det er håpløst å kombinere Team Fortress 2 og alt annet. Jeg har akkurat åpnet en Duff Beer med en Homer Simpson øljekk. Det verste var at jeg ikke var klar over hva jeg gjorde før jeg gjorde det. Stjernene må være i perfekt sammenheng med hverandre. Endret 6. august 2011 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Jeg har aldri likt Fallout noe særlig, og da mener jeg ingen av de. Du gjør meg misunnelig, jeg vil også ha! Endret 6. august 2011 av Aalton 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg kom aldri ordentlig i gang med Fallout 3. Det ble for mye frihet for meg, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Forstår meg ikkje på dei i artikkeldiskusjonen som fastheld at New Vegas var dårlegare enn Fallout 3. Dei føretrekker vel 3 framfor 1 og 2 òg. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 :!: Fatter ikke at han tør. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du skal ha guts for å tørre det der ja. Catherine er forresten et artig spill, men pokker så vanskelig enkelte av brettene er. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Her spyr Etna ut lava. Heftige bilder. Leste det som "Her spyr Erna ut lava." Klødde meg litt i hodet for å si det sånn 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Gjorde faktisk det samme i et milisekund. Morsomt bilde i hodet. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 haha, jeg leste det ikke feil, men jeg tenkte faktisk på erna når jeg leste det.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 haha, jeg leste det ikke feil, men jeg tenkte faktisk på erna når jeg leste det.. Du liker også å tenke på Erna på en seksuell måte, ja? We are the same. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du skal ha guts for å tørre det der ja. Catherine er forresten et artig spill, men pokker så vanskelig enkelte av brettene er. Nå kom jeg på at det er irriterende at jeg ikke har fått spillet ennå. >< 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du liker også å tenke på Erna på en seksuell måte, ja? Hysj... We are the same. Nå, det var å ta i litt! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du skal ha guts for å tørre det der ja. Catherine er forresten et artig spill, men pokker så vanskelig enkelte av brettene er. Nå kom jeg på at det er irriterende at jeg ikke har fått spillet ennå. >< Er det sendt da? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nå, det var å ta i litt! Hysj, you and i know it's true. Du bare skjuler det bedre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Er Desire S en bra smartphone ? Har DHD selv, en ok telefon borsett fra batteri levetid på under en dag. Har ikke rukket å teste den noe særlig siden jeg har vært på jobb og da har den ligget hjemme på lading, men jeg tør å påstå at det er en mer enn god nok smartphone for det jeg betalte for den (199). Edit: Har forresten fått forespørsel om å starte å jobbe fast på den lokale restauranten, såeh... SCREW YOU ESSO! I'M DITCHING YOU! Gruer meg til å ringe i morgen og si opp dog, sjefen er en skikkelig møkkasekk. Endret 6. august 2011 av Snurreleif 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Om sjefen er en skikkelig møkkasekk som du sier, bør jo den samtale virkelig være verdt å glede seg til? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Snurreleif, du sier det ganske enkelt at "jeg har fått et bedre tilbud en annen plass. Lykke til videre og takk for tiden jeg fikk være hos dere." 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Snurreleif, du sier det ganske enkelt at "jeg har fått et bedre tilbud en annen plass. Lykke til videre og takk for tiden jeg fikk være hos dere." Er det jeg har tenkt å si, men jeg må fortsatt takle å jobbe der ut oppsigelsestiden dog ah well, kunne vært verre. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Du skal ha guts for å tørre det der ja. Catherine er forresten et artig spill, men pokker så vanskelig enkelte av brettene er. Nå kom jeg på at det er irriterende at jeg ikke har fått spillet ennå. >< Er det sendt da? Ble sendt den 26 juni. Vet ikke hvor lang tid det tar eller om den ble stoppet i tollen da. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Skulle tro den har blitt stoppet i tollen da, for det er jo godt over en måned siden. Du bestilte CE sant? Du kan ivertfall glede deg, jeg tror det er et spill du vil elske. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå