Lakus Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har bare kjøpt èn asiatisk-inspirert ting i mitt liv. Men når jeg flytter ut (lelligheten er endelig ledig ) har jeg veldig lyst på et asiat´ish soverom. De er supercool. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Langt å flytte Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Absolutt ikke. Er 300 meter unna Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Dame som spiser toalettpapir på Tv2 Bliss. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Absolutt ikke. Er 300 meter unna Hehe ok. Stor leilighet? Dame som spiser toalettpapir på Tv2 Bliss. En spesiell grunn? Mamma jobber på en av Ahus' psykiatriske avdelinger, og har inne jenter som spiser bomull for å holde seg tynne. Det er bra sykt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Hadde det på i bakgrunnen så fikk ikke helt med meg alt, men tror vel det var litt for trøstens skyld. Hun hadde spist i 23 år elns. I samme program var det om en dame som sov med hårføneren i senga når hun sov. Hun likte så godt varmen som kom fra den og brukte den til å varme hendene og føttene når hun var kald. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Absolutt ikke. Er 300 meter unna Hehe ok. Stor leilighet? Det er en kjellerleilighet i en blokk som stefaren min har disposisjon over. Den er dog ikke registrert som bosted, så på papiret kan man ikke bo der lovlig. Det positive er at selv om den er litt smalere enn leilighetene lengre opp i blokka, så er den like lang som to. Med andre ord ganske grei plass. Det eneste negative med stedet slik det er nå, og som er grunnen til at jeg ikke flytter ASAP er at badet og kjøkkenet er knøttlite. Vi snakker såvidt plass til dusj og vask på badet og stekeovn på kjøkkenet. Planen er å slå ned veggen mellom kjøkkenet og badet, gjøre det til et helt bad inklusive toalett (som nå er et eget bittelite rom), legge kjøkkenet ut i en åpen løsning i den alt for lange stua og få den godkjent som bolig. Om det ikke går flytter jeg bare inn slik den er nå Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Hadde det på i bakgrunnen så fikk ikke helt med meg alt, men tror vel det var litt for trøstens skyld. Hun hadde spist i 23 år elns. I samme program var det om en dame som sov med hårføneren i senga når hun sov. Hun likte så godt varmen som kom fra den og brukte den til å varme hendene og føttene når hun var kald. Sover av og til med skjorte fordi jeg digger kragen mot halsen. HEHEHEEHEHE. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 *snip* Huff da. Høres ut som en forferdelig arbeidsplass. Krysser fingre og tær for at du får den andre jobben istedet. Jo takk, har vært der i dag og jeg stortrivdes med en gang. Selv om det er en del stress der også, så er det mer "avslappende" stress, da omgivelsene og kunde er såpass mye mer avslappet og rolig(e). Samt at jeg får muligheten til å spise ordentlig mat, og at det alltid er noen der som kan svare på eventuelle spørsmål jeg har. Selv om den andre jobben også virket "ok", så fikk jeg ikke sjekket den ut før etter en stund, i dag har jeg dog gjort så og si alt jeg skal eventuelt gjøre i stillingen, og jeg føler allerede at jeg mestrer mye av det eller vil komme til. @AltF4 Jupp, er født i Elverum til og med (faren min er elverumsing/hedmarking), men jeg er oppvokst på Hitra i Sør-Trøndelag (snakker derfor og halve slekta er trøndersk). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 @Lakus: Høres trangt ut @Snurreleif: Ah ok. Da bør vi jo fikse et møte! http://www.youtube.com/watch?v=piZrjDTx2eg Damn, denne var stilig! Litt vel intern for de som ikke har prøvd TF 2 før kanskje, but still. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Har bare spilt tutorialen, men genial video. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 @Altfattern 4 Name a time and place my man Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Eg vil òg vere meeeed. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Da fikser vi et treff da! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Nårhvawhuthæ? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Det... vet jeg ikke. Er opptatt neste helg, ellers kan jeg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Uhm.. Helga deretter? for hvis jeg må fortsatt jobbe i drittjobben jeg har atm så har jeg uansett fri den helga, og får jeg den andre jobben så er det bare å spørre pent. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Hehe. Tja, får vel høre med folket her inne da? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Forumtreff i GrøftavedHamar? w00ts happenin' lizm 1 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 6. august 2011 Rapporter Del Skrevet 6. august 2011 Ivar Åsen/Awesome hadde bursdag i går (etter 12 nå). Så det passer godt at dere startet med nynorsken nå. Spørsmålet er om dere klarer det til 200 års jubileet om 2 år 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå