Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gud jeg skulle ønske nynorsk var påbudt for å skrive på dette forumet. Jeg vedder på at alle de setningene jeg lister opp under både ser og høres mye bedre ut på nynorsk.

 

  • Jeg har erfaring med kanoer fra tidligere eventyr
  • En telefon med innebygget mp3-spiller gjør lommene en stor tjeneste
  • Hindre denne siden i å opprette flere dialogbokser
  • Du blir ikke full av mat, men du blir mett av øl

Lenke til kommentar

Å gud jeg skulle ønske nynorsk var påbudt for å skrive på dette forumet. Jeg vedder på at alle de setningene jeg lister opp under både ser og høres mye bedre ut på nynorsk.

 

  • Jeg har erfaring med kanoer fra tidligere eventyr
  • En telefon med innebygget mp3-spiller gjør lommene en stor tjeneste
  • Hindre denne siden i å opprette flere dialogbokser
  • Du blir ikke full av mat, men du blir mett av øl

 

challenge-accepted-8.jpg

 

Slimda tok den første, men eg ville ha skrive "tidlegare". Røynsle er òg veldig konservativt, ein har faktisk lov å skrive erfaring. :p

 

  • Ein telefon med innbygd mp3-spelar gjer lommene ei stor teneste
  • Hindre denne sida i å opprette fleire dialogboksar
  • Du vert ikkje full av mat, men du vert mett av øl

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor Kiro istedenfor Ehtram? Skeptisk

 

Ellers har jeg nettopp fylt ut skjemaet for Visa-søknad til Kina. De vil blant annet vite hva mine familiemedlemmer heter, hvor de kommer fra og hva de jobber med. De vil også vite om jeg har vært utenfor Norge de siste 12 månedene, i hvilke land, hvor lenge og av hvilken grunn. De vil også vite navn og nummer til alle kontaktpersoner i Kina, hvilke hoteller jeg skal overnatte på og kontaktinformasjon til hotellene, pluss en hel rekke andre ting.

 

Jeg tror snart de vet mer om meg enn det jeg vet selv

Lenke til kommentar

Jeg tar femten fappucinos. Kjerringa sin tur til å fortelle om meg til foreldrene sine i dag (nei, de har ikke visst noe). Med tanke på hvor strenge de har vært på hennes tidligere forhold - som de mer eller mindre har kvelt, uten å gå videre inn på det - blir det spennende å se hva de tror om en søring. Forhåpentligvis taler avstanden til vår fordel og gjør at de ikke tror jeg er ute etter å pule dattera dems og stikke igjen. På den andre siden kan det jo hende at det er nettopp det de kommer til å tro.

 

Uansett reaksjon så har det nok ikke så mye å si for "oss" sånn direkte, men det hadde jo vært en lettelse om de ikke hater tanken :p

Føler den skoen trykker her også. :whistle: Krysser fingrene for dere. :)

 

På den andre siden kan det jo hende at det er nettopp det de kommer til å tro.

 

Det ville i så fall ha vore ei av dei minst effektive tøm-og-røm-operasjonane i verdshistoria. Trur distansen talar til din fordel.

Then again, in parents eyes, all men from the internet are kidnappers and rapists. :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...