Villanden Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Gratulerer med ny pc din heldige sønn av en gønn! Faen som jeg gleder meg til å få min nye i slutten av september. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg kan personlig garantere at Eplefe sin hjemmelagde frappuccinoer er bedre enn Starbucks sine, og vi har enda ikke fått trademarkpolitiet på døren. Jeg tviler ikke på det, men hennes er dessverre ikke til salgs! Endret 4. august 2011 av Spartapus Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg må lolle litt av hvordan Slask spiller cs Begynte match etter han, han hadde 10 kills, jeg kom meg opp til 16 mens han hadde 10, da gadd han ikke mer tydeligvis Endret 4. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Jeg har funnet min indre Aasen-Zen, og fra nå av skriver jeg alt på nynorsk fram til desember. Ikke akkurat denne posten, selvsagt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Så man må faktisk ringe til xbox support for å kunne annulere eller skru av automatisk fornyelse av xbox live (gold)-kontoen. Så utrolig idiotisk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Kan du ikkje berre fjerne kredittkortinfoen? Eller oppgi feil info. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Jo, men da får jeg ikke tilgang til den vanlige tjenesten som venneliste etc (har vært utestengt et par uker nå fra live). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Mogleg det er eg som er sløv no, men Silver (altså veneliste etc.) får du jo uansett, med mindre du framleis er utestengd? Endret 4. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Kanskje eg skal vere med på galematiasen? Eg trur det hadde vore kjekt å øve litt på nynorsk igjen. Har ikkje skrevet nynorsk på over eitt år. :/ Endret 4. august 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Vel nå har jeg betalt 500kr, så da har jeg alt sammen igjen og slipper utestengelse. Men hvis jeg vil ha silver i neste omgang må jeg ringe dem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Skal starte eget kaffebrenneri. Min første kaffe skal hete "fappucino". Kan jo gjette hva den kaffen er blanda med. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Jeg vil ikke gjette, skeptisk til å tenke på det til og med Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Eg hadde aldri drukket det produktet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Eg hadde aldri drukket det produktet. Hva med kaffe med glitter oppi? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Jeg tar femten fappucinos. Kjerringa sin tur til å fortelle om meg til foreldrene sine i dag (nei, de har ikke visst noe). Med tanke på hvor strenge de har vært på hennes tidligere forhold - som de mer eller mindre har kvelt, uten å gå videre inn på det - blir det spennende å se hva de tror om en søring. Forhåpentligvis taler avstanden til vår fordel og gjør at de ikke tror jeg er ute etter å pule dattera dems og stikke igjen. På den andre siden kan det jo hende at det er nettopp det de kommer til å tro. Uansett reaksjon så har det nok ikke så mye å si for "oss" sånn direkte, men det hadde jo vært en lettelse om de ikke hater tanken Edit: Føler meg litt fjortis Endret 4. august 2011 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Den neste på menyen er en "sexpresso". Bakromskaffe. @Lakus: kjenner følelsen, men godt å lufte det! Endret 4. august 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Eg hadde aldri drukket det produktet. Hva med kaffe med glitter oppi? Mine is sparkling ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Blir det litt som en hårklipp med ekstra service? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 Jeg tar gjerne en "steamy hot fappucino" to go. Ikke vær gjerrig med melken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 På den andre siden kan det jo hende at det er nettopp det de kommer til å tro. Det ville i så fall ha vore ei av dei minst effektive tøm-og-røm-operasjonane i verdshistoria. Trur distansen talar til din fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå