Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle hilsninger folkens, dere gjør det jaggu meg trivelig å ha bursdag :)

Jeg skrev på fjesboken din, så jeg nekter å gjøre det her og. T_T

 

Slapp av, jeg er meget fornøyd med din hilsen og den var sågar blant de første jeg leste i dag. Du har ditt på det rene!

 

@Slimda: Ja, og jeg syns det går veldig opp og ned hva som er tilgjengelig og ikke. I en uke er noe lyttbart, så er det ikke det før det plutselig kommer tilbake igjen. Bruker nesten ikke Spotify lenger, mobilappen har begynt å kuke det til så jævlig i det siste. Stopper flere ganger per sang som om den seeder til tross for at lista er gjort tilgjengelig offline.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har hendt at andre versjoner av samme album har blitt gjort tilgjengelig. Vanligvis merker spotify at det uansett er snakk om samme sang du har i spillelista og lar den være der, men noen ganger blir den utilgjengelig og du må søke den opp på nytt. Andre ganger forsvinner sangen ja.

 

Men det har ikke skjedd så ofte med meg. Appen funker helt fint og, hvis man ser bort ifra at jeg skulle foretrukket at man kunne sortere sanger i lister etter artister etc.

Lenke til kommentar

I fjor klagde jeg over å gå glipp av M.I.A. og LCD Soundsystem på øyafestivalen. I år syter jeg å gå glipp av Janelle Monáe.

 

http://open.spotify.com/track/3x3eqcc9GXcMPp1DqT0IEX

 

 

Jeg har latt skole PCen stå på skolen og seede døgnet rundt i flere månder. Alle i klassen laster ned torrents. Jeg har lastet opp flere terrabyte uten problem.

Her har visse blitt utestengt fra nettet over noen uker, hvis de har torrenta noe obvious ulovlig. Men det var når skolen/studentbyen drev nettet. Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg ser frem til at Starbucks åpner sin første filial i Oslo slik at jeg får kjøpt meg en skikkelig porsjon iskald frapuccino og ikke disse små, overprisede boksene. Det eneste skåret i gledet er at den antageligvis ikke blir bygget på Blitz-huset slik en Facebook-gruppe oppfordret til for noen år siden ("Riv Blitzhuset og bygg Norges første Starbucks").

 

Glad for å se at det er regn og skyer i horisonten. Sol er så oppjagend og jeg synes alltid det blir en mer behagelig stemning av tungt regnvær.

Lenke til kommentar

Jeg kan personlig garantere at Eplefe sin hjemmelagde frappuccinoer er bedre enn Starbucks sine, og vi har enda ikke fått trademarkpolitiet på døren.

 

Ny PC, forresten, hurra 8D

Selv om jeg lurer på om Windows 7 bare ikke vil la meg ha WLAN, eller om nettverkskortet må aktiveres.

 

Eller om jeg bare glemte å plukke med et trådløst nettverkskort, det hadde jo vært klassisk meg

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...