Cloudemyx Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Gratulerer med dagen AltF4! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/3769/hva-med-100.000-ganger-bedre-grafikk Den fyren var forferdelig å høre på. Australiere can suck it! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har veldig lyst til å tro på det de sier, men vet ikke helt. Mange som sier imot det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Å blande sammen markedsføring med en presentasjon av framtidig teknologi fører til et litt urealistisk glansbilde. Som Notch nevner, de sier (selvsagt) ingenting om alle ulempene med å bruke voxels i stedet for polygoner, eller begrensningene i teknologien. "Infinite detail" er ... Tøv. Srsly. Jeg er forresten litt overgitt, Komplett bare vil ikke ha pengene mine. Har fått to mailer nå der de insisterer på at jo, de har trukket pengene og fått betalt. Men det har ikke gått ut fra noen av kontoene mine. Så enten har de gjort en feil, fisket opp disse pengene fra et sort hull i bankcyberspace, eller så sitter det en stakkars jævel et sted med visakortnummer og CVC likt mitt og lurer på hvor det ble av pengene hans. Endret 3. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Hvorfor bry seg? Betaling er godkjent, du har ikke mistet noe penger. Problemet er ikke ditt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Er jo hyggelig jo at enkeltmennesker i samfunnet bryr seg når noen har gjort en feil eller er i ferd med å komme i trøbbel Endret 3. august 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Før eller siden oppdager de jo problemet, så jeg vil helst få ordnet det nå, og ikke plutselig være blakk mens jeg snorter striper av en tvekjønnet prostituert i Amsterdam, liksom. Men om de ikke gir seg å insistere på at de har fått betalt snart, så bare lar jeg det ligge til de finner ut av det selv. PC-en kommer i morgen, liksom. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Specs? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har lagt merke til at mye musikk på Spotify har forsvunnet? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Nå som vi har fått en privat leverandør av nett på hybelen (og ikke fra skolen eller w/e), så lurer jeg på om jeg skal tørre å torrente på det. Er jo skapt for det... :3 Jeg har latt skole PCen stå på skolen og seede døgnet rundt i flere månder. Alle i klassen laster ned torrents. Jeg har lastet opp flere terrabyte uten problem. Gratulerer AltFar Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Specs? CPU: 3.2ghz quad core GPU: GTX 580, 1,5GB, ~ 800 Mhz RAM: 6GB, 1600 Mhz SSD: 80 GB, 275 MB/s HDD: 1TB, 7200 RPM Også annet dilldall som kabinett, kjøling, PSU, 64-bits W7, også videre. Er så lenge siden sist, og finansene har bedret seg betraktelig siden den gang, at jeg kan spandere på meg en ny boks i stedet for å oppgradere den gamle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Tusen takk for alle hilsninger folkens, dere gjør det jaggu meg trivelig å ha bursdag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Tusen takk for alle hilsninger folkens, dere gjør det jaggu meg trivelig å ha bursdag Jeg skrev på fjesboken din, så jeg nekter å gjøre det her og. T_T Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Tusen takk for alle hilsninger folkens, dere gjør det jaggu meg trivelig å ha bursdag Gratulere med dagen :love: Endret 3. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har lagt merke til at mye musikk på Spotify har forsvunnet? nei? Synes da det er det samme gamle der jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Jeg ville ALDRI feilstavet "gratulerer". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Noen som har lagt merke til at mye musikk på Spotify har forsvunnet? nei? Synes da det er det samme gamle der jeg Har mista mange gode slagere. Symphony X, Pain of Salvation, Jeff Loomis, og sikkert mer som jeg ikke har fått med meg. Men det gjelder bare Norge! Jeg ville ALDRI feilstavet "gratulerer". Personlig skriver jeg gz, men tenkte jeg skulle skrive på norsk denne gangen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Ingen av de sangene du nevner, har jeg hørt, eller hører på Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 Det er band... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2011 Rapporter Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Beklager, la meg spesifisere at jeg mener "band" i stedet Endret 3. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå