Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å blande sammen markedsføring med en presentasjon av framtidig teknologi fører til et litt urealistisk glansbilde. Som Notch nevner, de sier (selvsagt) ingenting om alle ulempene med å bruke voxels i stedet for polygoner, eller begrensningene i teknologien.

 

"Infinite detail" er ... Tøv. Srsly.

 

Jeg er forresten litt overgitt, Komplett bare vil ikke ha pengene mine. Har fått to mailer nå der de insisterer på at jo, de har trukket pengene og fått betalt. Men det har ikke gått ut fra noen av kontoene mine. Så enten har de gjort en feil, fisket opp disse pengene fra et sort hull i bankcyberspace, eller så sitter det en stakkars jævel et sted med visakortnummer og CVC likt mitt og lurer på hvor det ble av pengene hans.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Før eller siden oppdager de jo problemet, så jeg vil helst få ordnet det nå, og ikke plutselig være blakk mens jeg snorter striper av en tvekjønnet prostituert i Amsterdam, liksom.

 

Men om de ikke gir seg å insistere på at de har fått betalt snart, så bare lar jeg det ligge til de finner ut av det selv. PC-en kommer i morgen, liksom.

Lenke til kommentar

1414606982.png

44628434.png

Nå som vi har fått en privat leverandør av nett på hybelen (og ikke fra skolen eller w/e), så lurer jeg på om jeg skal tørre å torrente på det. Er jo skapt for det... :3

Jeg har latt skole PCen stå på skolen og seede døgnet rundt i flere månder. Alle i klassen laster ned torrents. Jeg har lastet opp flere terrabyte uten problem.

 

Gratulerer AltFar :)

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at mye musikk på Spotify har forsvunnet?

nei? Synes da det er det samme gamle der jeg :dontgetit:

Har mista mange gode slagere. :(

Symphony X, Pain of Salvation, Jeff Loomis, og sikkert mer som jeg ikke har fått med meg. Men det gjelder bare Norge!

Jeg ville ALDRI feilstavet "gratulerer". :(

Personlig skriver jeg gz, men tenkte jeg skulle skrive på norsk denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...