Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 what the fuck did i do last night? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Da var jeg ferdig med Mafia (1). Storkoste meg gjennom store deler av spillet, bortsett fra de sekvensene som var helt tragisk ubalanserte. I noen mission MÅ du vite hvor fiendene spawner for å klare å komme deg gjennom uten å bli skutt i fillebiter. Slutten var litt... slem.. Men jeg likte historien og gode historier slutter vel ikke alltid sånn som man ser for seg Mafia 1 var et fantastisk spill. Tror jeg må mimre litt snart.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 what the fuck did i do last night? Meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 what the fuck did i do last night? Meg. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Oppkjøring + Moi = MIDLERTIDIG KJØRETILLATELSE BOOOYAAAAH! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Foo Fighters: Wasting Light er et bra album. Fikk det i posten idag og liker det allerede etter første høring. Synes de siste albumene deres har har vært middelmådige. Og en gladnyhet til AltF4, Borderlands 2 confirmed - source Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Fuck yeah! Det kan jo bare ikke komme fort nok http://www.youtube.com/watch?v=cRBcP6MmE8g&feature=player_embedded#at=34 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hell yeah!! Gamlefar sa det. Dette kan ikke komme raskt nok! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nope. Jeg innrømmer det, jeg ler høyt av Duke Nukem Forever til tider. Dessuten liker jeg det ganske godt sett bort i fra åpenbare feil og mangler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Duke Nukem er et simpelt spill som plukker på de enkle strengene. Det er rett og slett en kosetur til fortiden. Men ikke noe mer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hvordan våger du å like noe som blir sett på som dårlig av massene? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Han er en hipster. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Haha, jeg måtte nesten le litt av den der..! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Det er rett og slett en kosetur til fortiden. Men ikke noe mer. Ser mange som sier dette, og jeg mistenker at svært få av dem har spilt FPS-er pre-Halo. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kan noen poste nudes? I need it, badly. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 NSFW: Gratulerer med dagen til Altemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå