Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens :) Nå føler jeg det begynner å bli lenge siden jeg var her inne.

 

Har begnnt å pakke litt i dag, siden jeg flytter til sogndal om under to uker. Merker jeg både gleder og gruer meg. Skremmende følelse. :o

 

Neimen hei!

 

Hva skal du i Sogndal? Det går sikkert bra, de har så jævla sexy dialekt.

Lenke til kommentar

Hei Marthe! Altfor lenge siden du har vært her nå ja. Håper du begynner å henge litt med oss igjen :wee:

Ja, tenkte jeg skulle forsøke det etter gamelt. ^_^

 

Neimen hei!

 

Hva skal du i Sogndal? Det går sikkert bra, de har så jævla sexy dialekt.

Håper det. Skal begynne å studere til å bli førskolelærer. :)

Lenke til kommentar

HoN er ikke noe vakkert syn for tiden. Siden det er blitt F2P så havner du sammen med et salig pakk.

 

League of legends-spillere som kun er der for å si hvor mye HoN suger dritt, DoTa spillere som finner på de merkeligste ting, nye spillere som ikke vet opp og ned på ett tastatur og veldig gode HoN-spillere som har laget seg free accounts for å gruse noobs.

 

Så blander du det med ekstrem elitisme, anonymitet og hat, og så får du den gruppa du blir matchet opp med hvis du starter å spille nå.

 

Men samtidig så er 1 million dollar relativt mye

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vinneren av første DOTA2 turneringen får 1 million dollar (5,5 millioner kroner).

 

Damn, det skader ikke å ha Valve for å backe seg opp.

 

Nei, hadde ikke hatt noe imot om Blizzard hadde hostet en svær StarCraft II-turnering, for å si det sånn. Er masse SC2-turneringer der, og WCG er vel det eneste som kommer i nærheten av 1 mill dollar, og det er jo kun en gang i året. Men med tanke på hvor mange turneringer det er så er det jo de gjennomsnittlige prispengene helt greie.

Lenke til kommentar

Vinneren av første DOTA2 turneringen får 1 million dollar (5,5 millioner kroner).

What? Har de announcet tournament før de annonserer release date? Kanskje det blir som i HoN der det var masse tournaments i beta.

 

HoN er ikke noe vakkert syn for tiden. Siden det er blitt F2P så havner du sammen med et salig pakk.

 

League of legends-spillere som kun er der for å si hvor mye HoN suger dritt, DoTa spillere som finner på de merkeligste ting, nye spillere som ikke vet opp og ned på ett tastatur og veldig gode HoN-spillere som har laget seg free accounts for å gruse noobs.

 

Så blander du det med ekstrem elitisme, anonymitet og hat, og så får du den gruppa du blir matchet opp med hvis du starter å spille nå.

Second this. Eneste postive med HoN communityet før var at da slapp du alle 12 åringene som ikke fikk bruke mamma sitt kredittkort. Tror det blir mange smurfs og leavers framover. Er ikke å legge under en stol at alle spill i den sjangeren har tidenes mest rævva community.

Endret av Backstabber
Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med Mafia (1).

 

Storkoste meg gjennom store deler av spillet, bortsett fra de sekvensene som var helt tragisk ubalanserte. I noen mission MÅ du vite hvor fiendene spawner for å klare å komme deg gjennom uten å bli skutt i fillebiter.

 

Slutten var litt... slem.. Men jeg likte historien og gode historier slutter vel ikke alltid sånn som man ser for seg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...