Craxmerax Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Hei Marthe! Altfor lenge siden du har vært her nå ja. Håper du begynner å henge litt med oss igjen Endret 1. august 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei folkens Nå føler jeg det begynner å bli lenge siden jeg var her inne. Har begnnt å pakke litt i dag, siden jeg flytter til sogndal om under to uker. Merker jeg både gleder og gruer meg. Skremmende følelse. :o Neimen hei! Hva skal du i Sogndal? Det går sikkert bra, de har så jævla sexy dialekt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hei Marthe! Altfor lenge siden du har vært her nå ja. Håper du begynner å henge litt med oss igjen Ja, tenkte jeg skulle forsøke det etter gamelt. ^_^ Neimen hei! Hva skal du i Sogndal? Det går sikkert bra, de har så jævla sexy dialekt. Håper det. Skal begynne å studere til å bli førskolelærer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 *pedagogisk trifist* siden jeg også før eller siden skal dra bena langs den samme veien. Og pedagogikk alt er noe jeg jobber med. Skal du bli lærer, pedagogisk leder eller bruke det som grunnsten for videre utdanning? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det vet jeg ikke enda. Tar bare de tre grunnleggende årene i førsteomgang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vinneren av første DOTA2 turneringen får 1 million dollar (5,5 millioner kroner). Damn, det skader ikke å ha Valve for å backe seg opp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 *Booter opp HoN etter å aldri har vært noe filnk i det. Noensinne* Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 HoN er ikke noe vakkert syn for tiden. Siden det er blitt F2P så havner du sammen med et salig pakk. League of legends-spillere som kun er der for å si hvor mye HoN suger dritt, DoTa spillere som finner på de merkeligste ting, nye spillere som ikke vet opp og ned på ett tastatur og veldig gode HoN-spillere som har laget seg free accounts for å gruse noobs. Så blander du det med ekstrem elitisme, anonymitet og hat, og så får du den gruppa du blir matchet opp med hvis du starter å spille nå. Men samtidig så er 1 million dollar relativt mye 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) ILL KILLL YOUUUU CURSE YOU GORRMMMM Endret 1. august 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Naaww, du må jo ikke drepe edderkopper. Hva har de gjort deg ? Huset for meg selv i 7 dager nå men vil ikke være hjemme, morsomt Finnsnes savnes . Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Naaww, du må jo ikke drepe edderkopper. Hva har de gjort deg ? Kryper inn i munnen på deg når du sover Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Det er da ikke farlig, man spiser jo mange edderkopper i året på grunn av det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Litt ekstra proteiner har aldri drept noen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Vinneren av første DOTA2 turneringen får 1 million dollar (5,5 millioner kroner). Damn, det skader ikke å ha Valve for å backe seg opp. Nei, hadde ikke hatt noe imot om Blizzard hadde hostet en svær StarCraft II-turnering, for å si det sånn. Er masse SC2-turneringer der, og WCG er vel det eneste som kommer i nærheten av 1 mill dollar, og det er jo kun en gang i året. Men med tanke på hvor mange turneringer det er så er det jo de gjennomsnittlige prispengene helt greie. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Farlig er det ikke, men ekkelt å tenke på likevel. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er bare en myte at man svelger noen par edderkopper i løpet av året, men vanligvis lar jeg edderkopper gå fri med tanke på at de uansett tar seg av andre dyr. Den her var riktignok for skrekkelig. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Vinneren av første DOTA2 turneringen får 1 million dollar (5,5 millioner kroner). What? Har de announcet tournament før de annonserer release date? Kanskje det blir som i HoN der det var masse tournaments i beta. HoN er ikke noe vakkert syn for tiden. Siden det er blitt F2P så havner du sammen med et salig pakk. League of legends-spillere som kun er der for å si hvor mye HoN suger dritt, DoTa spillere som finner på de merkeligste ting, nye spillere som ikke vet opp og ned på ett tastatur og veldig gode HoN-spillere som har laget seg free accounts for å gruse noobs. Så blander du det med ekstrem elitisme, anonymitet og hat, og så får du den gruppa du blir matchet opp med hvis du starter å spille nå. Second this. Eneste postive med HoN communityet før var at da slapp du alle 12 åringene som ikke fikk bruke mamma sitt kredittkort. Tror det blir mange smurfs og leavers framover. Er ikke å legge under en stol at alle spill i den sjangeren har tidenes mest rævva community. Endret 2. august 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Da var jeg ferdig med Mafia (1). Storkoste meg gjennom store deler av spillet, bortsett fra de sekvensene som var helt tragisk ubalanserte. I noen mission MÅ du vite hvor fiendene spawner for å klare å komme deg gjennom uten å bli skutt i fillebiter. Slutten var litt... slem.. Men jeg likte historien og gode historier slutter vel ikke alltid sånn som man ser for seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå