Villanden Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Vi får håpe trollene ikke frekventerer SO1 og Steam-tråden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Jeg hører en dame med litt grov stemme. En vilt fremmed dame har likt kommentaren min på Platekompaniets Facebook-side. Rimelig sikker på at nå skal vi snart pule. Mohahaha, nå vet jeg hvem du her Oh vent... Moderator Endret 30. juli 2011 av MotorsagJenny Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvis dette kommer ut slutter kanskje trollene å være redde for Zealuu. Noes :O Må være noe jeg ikke har fått med meg her. @AltF: Er det Camilla, Lone eller Cathrine som snart kommer til å få seg en god høvling? Eller alle tre Sikkert alle tre, SAMTIDIG. Alle burde ha (spilt) VtM: B, og førti kroner er ingenting. Forresten noen andre som har opplevd at Komplett gir deg penger tilbake etter gjennomført betaling fordi de måtte vente litt med å plukke deler? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg hører en dame med litt grov stemme. En vilt fremmed dame har likt kommentaren min på Platekompaniets Facebook-side. Rimelig sikker på at nå skal vi snart pule. Mohahaha, nå vet jeg hvem du her Oh vent... Moderator Jaså? @AltF: Er det Camilla, Lone eller Cathrine som snart kommer til å få seg en god høvling? Eller alle tre Sikkert alle tre, SAMTIDIG. Damn straight boy! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 9 Menn og kvinner nå. Alle vil tydeligvis ha en bit av Erik-kaken. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jaså? Erik Lpc? Ammirite? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 9 Menn og kvinner nå. Alle vil tydeligvis ha en bit av Erik-kaken. Det er et stolt men pinlig øyeblikk. Jaså? Erik Lpc? Ammirite? Jøss, ja det stemmer! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Vi får håpe trollene ikke frekventerer SO1 og Steam-tråden. Too late altF4, hvis du ikke skjønner det er en mann, så er det noe galt med deg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det er bare det at jeg er åpen for at ikke alle er like Stikker til Oslo og ser på byen jeg nå. Jeg ser frem til å se byen og blomsterhavet, få et litt annet blikk på den siste uka. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jøss, ja det stemmer! Skummelt lite basic informasjon man trenger for å finne ut hvem folk er Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Facebook er en stalkers best friend. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Facebook er en stalkers best friend. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg er sannsynligvis en av de letteste brukerne å oppspore i og med at jeg er avbildet med fullt navn og nick i Gullstikka-saken. Anser meg selv som såpass ærlig og uinteressant at jeg ikke har noe behov for å skjule meg. Selv om det mye holdes borte fra Facebook. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Må vel si at jeg er rimelig lett å oppspore jeg og. Heter tross alt Lakus på Facebook også - i likhet med hva jeg gjør på resten av nettet. Og på Facebook ligger fullt navn, adresse og telefonnummer + e-mail Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg ble kjent igjen fordi jeg hadde på meg en lue som jeg hadde på meg på et bilde i RPP. På vei hjem fra byen på en lørdagskveld Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Haha. Skal ikke mer til altså. Da er jo både jeg og presten tikkende overfallsofre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Takk for alle bursdagsgratulasjonene. Ingen visste hvem jeg var før jeg med vilje røpet det for en stund siden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hatt en fin dag da RoR? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 @Jenny: RPP? @Lakus: jepp, bare å dra ned buksa. Here comes the cock of the world. Oslo er nydelig. Rosehavet ved Domkirka er fantastisk, og det var en nydelig stillhet der - til tross for mange mennesker. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hatt en fin dag da RoR? Ja, må nesten si det, fått mange gratulasjoner også, som gjør dagen enda hyggeligere. Spist så mye grillmat som magesekken kunne få plass til, været har vært fint og en rørende gave fra kjæresten, samt 2-3 andre gaver toppet kransekaka ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå