Laland Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Noen her med en Apple utvikler-konto? Er temmelig keen på å prøve iPhone OS 3.0 betaen! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Søsteren min har brukket armen! :o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm kanskje jeg skal skaffe meg det så blir jeg super populær på forumet Det var en fyr i dag som sto utafor en tele butikk i dag og lurte på om jeg var interesert i nettopp Iphone. Da dro jeg fram min mobil som er en htc tuch hd og sa at jeg var mer fornøyd med denne enn Iphone. hehe han sa ikke så mye mer da hahaha! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Søsteren min har brukket armen! :o Bestemorra mi lever. Igjenn! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Søsteren min har brukket armen! :o Du må slutte å bite i ting har vi jo sagt før til deg da!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hmm kanskje jeg skal skaffe meg det så blir jeg super populær på forumet Det var en fyr i dag som sto utafor en tele butikk i dag og lurte på om jeg var interesert i nettopp Iphone. Da dro jeg fram min mobil som er en htc tuch hd og sa at jeg var mer fornøyd med denne enn Iphone. hehe han sa ikke så mye mer da hahaha! Haha, eid! Men hvis noen har en utvikler konto, send en PM så får du IMEI'en min.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Trenger hjelp FORT FORT FORT FORT!! Skal på LAN om 30 minutter og trenger en TP-kabel. Hvordan ser de ut?(Farge, lengde, form etc.) Hvis jeg ikke har en TP-kabel hvor kan mann da kjøpe de og hvor dyre er de?? Trenger hjelp NÅ! EDIT: Belønning er evig vennskap. Endret 19. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du er gamer, og vet ikke hva en TP-kabel er? Det er en ledning du bruker for å koble pcen opp mot en ruter eller modem. De er veldig firkantet i formen der du kobler til. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Google? EDIT: Du har sannsynligvis en TP-kabel. Endret 19. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Mokko du er fra nå min nye gud I has TP-kabel B) Edit: Genetics, jeg er ikke PC-gamer. Jeg gamer Konsoll og konsoll ONLY. Endret 19. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Bare hyggelig, du dødelige. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Søsteren min har brukket armen! :o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er ikke tp kabler sånne slanger som holder til i sahara da? Den er fra 1 til 1000m? Og kommer i mange farger? Så må den spesial importeres i fra egypt noe som fort kan ta 3-4 uker i tollen? Eller er det noe annet jeg tenker på kanskje? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er det? Oj, da forter jeg meg på telefonen og bestiller noen sånne. Noen som har nummeret til presidenten av Egypt? Søren han tar ikke telefonen! Da får jeg dra ned dit selv. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Er ikke presidenten du må ringe til da... Er jo selvfølgelig utenrikstollerimportministeren da. Beklager men sånn info er klasifisert for vanlige folk. Det er bare en håndfull mennesker som vet av denne personen! Han er ganske så slu og sleip og han selger ikke til hvem som helst. En mulighet er å ringe til Innenriksdepartemanget for Utadministrativtolldeltagelse i utenrisk saker. Men det nr finner jeg ikke akkurat nå da tp slangen min holde rp å å stikke av. Jeg tenkte jeg bare skulle lufte han/hun litte granne før jeg tok til med spillinga og nå har han/hun stukket av! Bare håper dem ikke lager barn. Da bryter jeg 217 lover i Egypt bare. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Konferansetime gikk strålende. Bare skryt B) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Konferansetime gikk strålende. Bare skryt B) Ja, sånn går det når man har begrenset gametid. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Førstemann som får Game Over fra nå! http://sovietrussia.org/f/src/tetoris.swf Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Zealuu kan herved anse kontoen sin som kapret. -Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eplefe, likte du konserten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå