Craxmerax Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 De nye skype simelyene er forferdelige! Eneste pluss er at man kan snakke med FB folk gjennom Skype Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Hva ga du for det? Ca 3,6k om jeg ikke husker feil. Får ikke bilde på TV'en heller. Kan det funke å innstallerd driverne før jeg setter i skjermkortet? Står det skal gjøres etterpå i manualen. @Camelo: Hehe ok. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Har du prøvd det f4? Jeg var ikke morsom altså, resette hovedkortet kan gjøre underverker. Det fikset samme problem da jeg skulle installere et 8800 for etpar år siden. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=3C44MWKUYFo Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Har du prøvd det f4? Jeg var ikke morsom altså, resette hovedkortet kan gjøre underverker. Det fikset samme problem da jeg skulle installere et 8800 for etpar år siden. Jada, jeg tror deg jeg. Hvor finner jeg det batteriet? Prøvde med en annen skjerm nå, gikk ikke. Og når jeg skrudde på PC'eb gikk viftene på kortet noe jævlig mye fortere enn de gjorde før i dag. Typ bråkete uten ulyd. Hah, har jo selvfølgelig en egen knapp for å resette hovedkortet. Får lese litt om den da. Endret 29. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Da var HoN F2P. Husk hvor dere hørte det først, gutter Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Balle, å gjøre noe med den reset-knappen funka ikke. Har satt i det gamle kortet igjen nå. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Avinnstaller gamle drivere. Sjekk at hovedkortet støtter PCI express. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Er PCI Ekspress jeg bruker nå, så det er ikke noe problem. Kan prøve det i morgen, takk for tipset. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Da var HoN F2P. Husk hvor dere hørte det først, gutter Gamer.no Endret 29. juli 2011 av Craxmerax Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Fikk lyst til å spille Wind Waker eller Twilight Princess. Ta frem førstnevnte kanskje om kontrolleren funker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg syns det er vittig at Giantbomb greier å ha en sak om Norge før Gamer greier det Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Hvis jeg skaffer meg memory card så blir det nok wind waker på meg snart og. Btw, min neste avatar? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Hmmm, føler ikke at jeg har blitt eldre, kanskje føler jeg meg et år eldre når jeg står opp. God natt folkens. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Bursdag: Bursdag ukjent Du må da gi oss en sjanse til å oppdage det ihvertfall Men samtidig er det minst 10 stykker om dagen som har bursdag, så er ikke så lett å se. Gratulerer med dagen Sneaky snake Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Jepps. Gratulerer med dagen. Dessverre liker både du og Anders Terror-dude å skrive lange fantasitekster, så du burde bli deportert. 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Bursdag i dag RoR? Gratulerer med dagen! Nå er jeg på begynnelsen av Wind Waker. Joystikken på den tråsløse kontrolleren er veldig slitt, så må kanskje bytte til den originale. Fantastisk å holde i GameCube kontrolleren igjen. En av de beste. Endret 30. juli 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Hmmm, føler ikke at jeg har blitt eldre, kanskje føler jeg meg et år eldre når jeg står opp. God natt folkens. Gratulerer med dagen RoR! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2011 Tusen takk for gratulasjoner gjengen ^_^ Bursdag: Bursdag ukjent Du må da gi oss en sjanse til å oppdage det ihvertfall Men samtidig er det minst 10 stykker om dagen som har bursdag, så er ikke så lett å se. Gratulerer med dagen Sneaky snake Haha, faktisk 43 personer på diskusjon.no som har bursdag i dag xD Men sove NUH! Må ikke forsove meg til grillkalaset i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå