Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er noe der.

 

Mitt trådløse nettverkskort (RIP) var vel også litt sånn. Det var mottatt som ett veldig bra, stabilt og raskt kort, men det var veldig store variasjoner iblant den samme linjen. Det virket blant annet aldri i verken LInux eller noen Windows nyere enn XP, men for andre gikk det helt fint.

 

Jeg skylder på forskjellige revisjoner av hardwaren som blir brukt.

Lenke til kommentar

Den trådløse ruteren levert av GET er også uberegnelig. Vel egentlig så er den ganske beregnelig bedriten, og må restartes etter mye bruk. Hater D-Link :(

D-link er perfekt, bare du veit åssen du skal instille. (thats the clue, ellers kræsjer de for ingenting).

 

 

 

Jensen rutere er tho det værste driten jeg har vært borti.

 

Skal skaffe meg Linksys igjen(og kjøre irc server etc på selve ruteren slik at jeg ikke trenger å ha pc på)

 

Linux vett.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

HEI JEG ER NETTOPP KOMMET HJEM FRA JOBB!

 

1: Oppvaskmaskina ble full av skum fordi jeg kanskjemestsannsynligegentligheltsikkert feildoserte den refill-såpe greia på lageret, så når ting kom i kontakt med den og så skulle inn i oppvaskmaskina så ble det skumbad Ibiza-stail.

 

Løsning:

Kanskje kreve litt mer "opplæring" på hvordan å fylle flaska når svaret man først får er: "Er null stress liss, tar det seinere".

Og muligens lære seg hva "et trykk" og "dosering" betyr.

 

2: Bollene/kakene ble ikke ferdig i tide, pluss at Tante Brun mente det skulle glasur på de FØR de skal inn i ovnen, selv om de to andre jeg har fått opplæring av har sagt at det skal på ETTERPÅ.

To boller bare.... rett i søpla.... R.I.P.

 

Løsning:

Starte med bollene en time tidligere i natt, minst!

 

3: Lære seg å ta vare på "kansellerte" kvitteringer slik at man slipper å måtte gå gjennom kassa manuelt slik at man blir en time lengre på jobb for å finne ut hvorfor det er diff.

Det gjelder også såkalte "manuelle rabatter".

 

Løsning:

Er man i tvil? TA VARE PÅ DE BLODIGE FORSMUSSEDE KVITTERINGENE!

 

4: Vaske de tingene man ikke rakk å vaske.

 

Løsning:

Låse døra og ikke slippe inn en eneste kunde! :w00t:

 

5: Klare dags-oppgjøret bedre og ikke gamble på at en som jobber der ellers kommer innom og redder dagen i siste liten.

 

Løsning:

De 3 "P"er. PUGG PUGG PUK!

 

 

 

 

Ellers klarte jeg meg sånncanoenlundeheltgreit føler jeg..

NATTA!

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg går i shorts hver dag hele året, men nå går det også an ute. Dessverre blir mange av soltimene tilbrakt på kontoret (som nå) og Murphy's law dikterer at når man endelig får fri er været blitt dårligere eller noe annet kommer i veien. Det er i slike tider man savner tiden som student og kunne bestemme akkurat hvor og når man jobber.

 

Ellers skal jeg i et bryllup i Oslo tinghus om noen timer. Dette er fant jeg ut en gyldig unnskyldning for å få fri fra jobben og det passer jo bra iom denne dagen ser så bra ut.

Lenke til kommentar

20 grader i skyggen og blå himmel. Blir vel shorts på meg senere i dag.

Samme temperatur her også, men må gå i jobbklær jeg. Egentlig ikke særlig begeistret for mye varme i det hele tatt, rundt 15 er fin temperatur. Når det kryper opp mot 25 synes jeg det er for varmt, spesielt for å få sove. Hater at rommet mitt blir så ekstremt varmt straks sola skinner på veggen. >_<

Lenke til kommentar

I denne jobben så slår det meg hvor høy terskel folk har for å gå på sosialen. Selv når man ikke kan jobbe og ikke har krav på noen som helst annen ytelse så vil ikke folk dit.

 

Nå er ikke jeg noen tilhenger av sosialisme i utgangspunktet, men når vi først har et system som vi betaler i dyre dommer til gjennom et utall skatter, avgifter og bøter så mener jeg man ikke behøver nøle et sekund med å benytte seg av godene som systemet blir rettferdiggjort med, ellers hiver man bare penger ut vinduet.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...