ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) De 11 som har bidratt mest i årets ARG'er skal få noe som ingen vet hva er enda, såvidt jeg veit. Jeg har også en token, forøvrig, men den er det mange som har og ingen som vet hva skal brukes til. Endret 28. juli 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Når det var sånn nettmøte med funcom her i gamer.no spurte jeg om Token var for betakey. Så vidt jeg husker var svaret noe sånn som "Vi kommer ikke til å avsløre hva token er til, men ta godt vare på den " Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 En token skal jeg også ha et sted. Selges til høystbydende. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kom på en tilfeldig ting nå, noen som vet hva som skjedde med Nøtte? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg tror han fremdeles er i live, men usikkert i hvilken tilstand. Tele2 klarer ikke å vise kontaktnavnene mine når de ringer? Chess har nøyaktig de samme prisene og 2-for-1 kinobiletter på tirsdager også? TakkskarruhaChess! Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Nøtte er live and breathing. Spiller Battlefield med han fra tid til annen, men det er en stund siden sist nå. Ellers er han opptatt med jobb og paragliding hvis jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er det folk som IKKE har telenor? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Som internettleverandør? Selvsagt, Telenor er jo kjent for å ha de kanskje minst rimelige tilbudene i landet. Selv har jeg Ventelo for øyeblikket. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Haha, Telenor liksom. Tele2 mobil: 1000MB, 1000 SMS, 1000 ringeminutter og 1000 MMS - 299kr Chess mobil: 1000MB, 1000 SMS, 1000 ringeminutter og 1000 MMS - 299kr Telenor mobil: 400MB, 200 SMS, 400 ringeminutter og 0 MMS - 249 Edit: Det var 200 SMS fra Telenor. Ikke 400 Endret 28. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Som internettleverandør? Selvsagt, Telenor er jo kjent for å ha de kanskje minst rimelige tilbudene i landet. Selv har jeg Ventelo for øyeblikket. Ventelo her også. Og noe større drit enn det skal en jammen lete lenge etter. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Ikke som nettlevrandør, men mobilselskap. Trenger ikke ekstra shit siden bruker jeg ca. 40kr i månden i telefonregning da. EDIT: Når jeg kjøper abonnement ser jeg hva som blir billigst etter 12 månder. Skal nevnes at jeg jobber i en butikk som fører kun telenor, så jeg har tilgang til bedriftskundeservice Endret 28. juli 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Tele 2 sheriff koster meg 8kr i måneden hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Har gitt ut alt for mange klemmer i dag, og nesten bare til en jente som tok hver mulighet hun hadde til å få det ut av meg . Og fikk heller ikke ha dress jakken min for meg selv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ventelo her også. Og noe større drit enn det skal en jammen lete lenge etter. Enig der, i grunn. Mister nettet titt og ofte. Jeg tenker på å bytte snart. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Ventelo her også. Og noe større drit enn det skal en jammen lete lenge etter. Enig der, i grunn. Mister nettet titt og ofte. Jeg tenker på å bytte snart. Akkurat slik er det her hos meg også. Kan f.eks. ikke stole på at nettet virker imorgen. Og nå for øyeblikket funker ikke det tråløse nettet, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bruker dere de routerne som leverandøren gir dere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det kan godt hende at er en del av problemet, om ikke hele nettkontakten inn til huset blir borte. Da kan ikke en ny router redde noen liv. Alt jeg vet er at mens vi hadde Telenor forsvant alle problemene vi hadde, foruten de relatert direkte til Telenor sin levering av nettet, ved å bytte router. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Det kan godt hende at er en del av problemet, om ikke hele nettkontakten inn til huset blir borte. Da kan ikke en ny router redde noen liv. Alt jeg vet er at mens vi hadde Telenor forsvant alle problemene vi hadde, foruten de relatert direkte til Telenor sin levering av nettet, ved å bytte router. Alle mine problemer kom når jeg prøvde og bytte telenor sin router... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå