Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke foerste dagen, men foerste dagen der jeg har ansvaret for skiftet (er en av to faste nattevakter, en uke av og en uke paa), saamtidig som jeg fortsatt er litt usikker paa hvordan jeg gjoer dagsoppgjoeret, fordi det alltid er masse folk i koe naar jeg fikk opplaeringa (noe som jo resulterer i at folket maatte kjappe seg gjennom det), men jeg faar krysse Bob og Vidar paa at det ordner seg..

 

Forresten, er du i utlandet siden du ikke har de nordiske bokstaver æøå?

Boikott

 

 

.... Eller saa bruker jeg PCen til den engelske kjaeresten min som hun etterlot seg da hun dro hjem til England for et par uker siden.

Aa gaa helt til soverommet bare for aa sitte paa diskusjon.no mens man spiller er stressssssss

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Pakke nummer 1: Bestiller en over natten pakke, denne blir levert 3 timer for sent OG på feil sted, og må igjennom et papirhelvete for å få tilbake pengene mine.

 

Pakke nummer 2: skjøre ting inni, dama mister pakka i bakken fra øverste hylle (ca 3 meter, hu brukte sånn stigtrinn.) Først kastet hun et kjapt blikk for å se om jeg så det, deretter sa hu "Du får komma tilbake hvis det er noe gæærnt davettu". Antar at dama ville jeg skulle åpne den så alle garantier fra posten er brutt.

 

Pakke nummer 3: Nå venter jeg en pakke som blir feilsendt frem og tilbake INNI drammen, ingen vet hvor den er, den er ikke der sporingen er og ikke der den skulle vært. Verdi nærmere 6k, skulle vært her igår.

 

Jeg misliker sterkt kundeservicen og jobben posten gjør. Makan til tregt system med mangler.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Jeg bladde meg litt nedover på nest siste side..Ga meg når det ble snakk om en dåse som hadde tenner, og diverse kallenavn på ens kjønnsorgan.

 

Saa du rakk aa moete Ragnar, Billy og Bob?

 

men noen av oss må jobbe og holde MS Norge på stø kurs i disse prøvende tider.

 

Og noen maa soerge for at bacon-ostepoelsene naar ut til folket klokken 3 om natta (de nettene de jobber that is).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...