Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Det hørtes ganske fantas.. forferdelig ut. Også på første dagen da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Huff! Høres ut som det kan bli en ilddåp for deg. :S Forresten, er du i utlandet siden du ikke har de nordiske bokstaver æøå? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Ikke foerste dagen, men foerste dagen der jeg har ansvaret for skiftet (er en av to faste nattevakter, en uke av og en uke paa), saamtidig som jeg fortsatt er litt usikker paa hvordan jeg gjoer dagsoppgjoeret, fordi det alltid er masse folk i koe naar jeg fikk opplaeringa (noe som jo resulterer i at folket maatte kjappe seg gjennom det), men jeg faar krysse Bob og Vidar paa at det ordner seg.. Forresten, er du i utlandet siden du ikke har de nordiske bokstaver æøå? Boikott .... Eller saa bruker jeg PCen til den engelske kjaeresten min som hun etterlot seg da hun dro hjem til England for et par uker siden. Aa gaa helt til soverommet bare for aa sitte paa diskusjon.no mens man spiller er stressssssss Endret 28. juli 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Latskapen lenge leve! ^_^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Ingenting er som lese de siste sidene av SO om morgenen.. Hmm, også litt creepy stille på jobb, er noe liv her da? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg bladde meg litt nedover på nest siste side..Ga meg når det ble snakk om en dåse som hadde tenner, og diverse kallenavn på ens kjønnsorgan. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Voldsomt til aktiv natt dere har hatt Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Åpenbart, men noen av oss må jobbe og holde MS Norge på stø kurs i disse prøvende tider. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Veldig mye aktivitet her mens jeg har hvert borte ser jeg . Middagen i lage jenta jeg var med i går gikk ganske bra, samme interesser og alt. Tror jeg har falt for henne også, håpløs som jeg er . Endret 28. juli 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Alvor som dere faller hele tiden. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Pakke nummer 1: Bestiller en over natten pakke, denne blir levert 3 timer for sent OG på feil sted, og må igjennom et papirhelvete for å få tilbake pengene mine. Pakke nummer 2: skjøre ting inni, dama mister pakka i bakken fra øverste hylle (ca 3 meter, hu brukte sånn stigtrinn.) Først kastet hun et kjapt blikk for å se om jeg så det, deretter sa hu "Du får komma tilbake hvis det er noe gæærnt davettu". Antar at dama ville jeg skulle åpne den så alle garantier fra posten er brutt. Pakke nummer 3: Nå venter jeg en pakke som blir feilsendt frem og tilbake INNI drammen, ingen vet hvor den er, den er ikke der sporingen er og ikke der den skulle vært. Verdi nærmere 6k, skulle vært her igår. Jeg misliker sterkt kundeservicen og jobben posten gjør. Makan til tregt system med mangler. Endret 28. juli 2011 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg bladde meg litt nedover på nest siste side..Ga meg når det ble snakk om en dåse som hadde tenner, og diverse kallenavn på ens kjønnsorgan. Saa du rakk aa moete Ragnar, Billy og Bob? men noen av oss må jobbe og holde MS Norge på stø kurs i disse prøvende tider. Og noen maa soerge for at bacon-ostepoelsene naar ut til folket klokken 3 om natta (de nettene de jobber that is). Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 I dag er det varmt. 25 grader i skyggen og på vei hjem fra Drammen viste bilen 29 grader. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Baaacon Ooostepøøølse, FEEEEED MEEEE! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Baaacon Ooostepøøølse, FEEEEED RAGNARRRRRR Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Shoop Edit: 4597 GET Edit2: Gjett hvem som kommer til å få seg betakey til The Secret World med en gang betatest er klar for andre enn profesjonelle testere? Contacts, contacts Endret 28. juli 2011 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Wat? Jeg fortjener en sånn betakey! Damn you! TSW er et spill jeg faktisk kunne tenke meg å betateste, siden jeg har vært ganske aktiv i community'et og har lyst til å bidra. Men akk. Endret 28. juli 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Var det ikke sånn at de første som løste en gåte som var del av TSW sin arpg, fikk en slik betanøkkel og? Håper jeg klarer å finne den igjen i mailen. Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Jeg har en token, men de har ikke nødvendigvis sagt at den har noe med beta å gjøre. Men, kjenner en som er venn med en Funcom-ansatt. Fikk AoC-betakey på den måten også Endret 28. juli 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå