Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Igjen, kan ikke tro at jeg har unngått å legge merke til denne tråden. Det er en ganske stor prestasjon da Begynte på Syberia ikveld. Herregud for et deilig spill. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 EDIT: Halp? Fjern "&feature=related" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Whaddayaknow, jeg tråkket visst på tåa til Toman igjen *imsosorry* Er det noen av dere som har testet Facebook Video Calling? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg venter til det lanseres en "+18" versjon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Uuuh. Skal du ut å - snurre - da eller. Edit: Det var veldig feil bilde Endret 27. juli 2011 av Lakus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Ahhhhhhh... Endelig tilbake i sofaen etter en laaaang dag med kjøring i 6 timer totalt, fram og tilbake til den gamle leiligheten med flyttelass og siste vask før "inspeksjon, og selvfølgelig var jeg så heldig jeg fikk en stor, tung, metallluke fra bakdelen av tilhengeren rett over vrista på venstre fot like ved starten av flyttinga. Da er det ekstra morsomt å løpe rundt og rydde, pakke og vaske som en gal før huseieren kommer. Og ekstra ekstra morsomt å kjøre tre timer tilbake igjen, med en hoven og sår fot. /rant Jeg kom i det minste fra det med livet i behold. Nå er det mat og god natt. Så... God natt. Ps: Herlig å se avataren din igjen, Shampoo. Gi AltF4 en noogie fra meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) I like that photo edit :mye enklere Endret 28. juli 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Ehm. Jeg ble nettopp kalt Patium. Det eneste et kjapt Google-søk gav meg var et eller annet fra Praha... most intriguingine. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Er ikke det saanne folk som stjeler organer fra andre? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Det var da jævlig til spesielt dette plutselig utviklet seg til å bli da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Vel det jeg sa maa vaere sant cos... JU STOLE MAI HART! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Det hadde vel faktisk gitt et snev av mening, men (gud være med meg om hun leser dette) det virket ikke som et ord hun ville kunne And here. we. go! Tilbake på "hun" igjen. BYTT TEMA! NUH! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Organ eller Ju? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Neinei, ikke stjele Organ eller Ju!! Jeg er ikke helt inni det her med menneskesmugling fra Asiatiske land. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 hvorfor babler du om menneskesmugling? vi prater om organkidnapperere! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Prøver du å si at Organ og Ju ikke var asiatiske horer du skulle smugle inn i landet? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 oOoOooOOeeEEeeE, NEI! Titto og Tittre heter de, saa vurderer jeg aa hente inn soestera Ilavjulangtid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 (b-real, jeg spionerte på deg på Evenes flyplass for en uke siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå