AltF4 Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Hvor var det du søkte? Eller hvordan denne utvelgelsen foregikk. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Folk fikk mail på random, tror jeg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg søkte ikke, bare fikk det i mailen jeg bruker som EA-konto (nå Origin-konto). Tror aldri jeg har vært borti en alpha (ja, jeg har vært mer i flere fordi jeg er famous on the internet, åpenbart ) der man kunne søke seg inn, det er som regel bare i beta. Jeg vil tro det er en kombinasjon av at jeg har spilt mye forskjellige Battlefield-spill med samme konto, kjøpte BC2: Vietnam og 2142: Northern Strike i EA Store, og ellers har vært en flink liten konsumerdrone og brukt EA-kontoen til å registrere en del andre EA-spill. Ikke så mye fordi jeg er (og jeg siterer) "blant våre mest verdsatte og betrodde Battlefield-spillere" ... Ja, fikk faktisk mail på norsk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Du må signe opp for newsletter, ha battlefield veteranstatus på kontoen din (EA-konto med minst to BF-spill knyttet opp mot den) og du må logge inn på kontoen din og huke av for at det er greit for deg å motta mailer med newsletters og annen informasjon. Og så blir folk plukket ut tilfeldig fra de som har gjort overstående. I Battlefield 3 tråden ser det ut som absolutt alle untatt meg og et par andre har fått invite Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Sitter og irriterer meg over at youtube er tragisk blitt til å linke på forumet, men har funnet ut hvordan man fikser det. For de som ikke har skjønt det.. fjern &feature=player_embedded fra url og skriv kun inn selve id-koden til videoen, slik: http://www.youtube.com/watch?v=UyVg5dG5Hh8 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Kult for de som vil teste, jeg vil vente. Jeg vil komme til dekket bord Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Helt enig der, Mammakamel. Holder meg stort sett unda alphaer og betaer. Du kommer forresten til et dekket bord dersom du tar turen i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Stop tempting me frodo. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg vil heller ikke spille noen beta, gleder meg til spillet kommer jeg. Men dere som er i testing nå, hvordan oppfatter dere ytelsen og maskinkrav på dette stadiet? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Du må signe opp for newsletter, ha battlefield veteranstatus på kontoen din (EA-konto med minst to BF-spill knyttet opp mot den) og du må logge inn på kontoen din og huke av for at det er greit for deg å motta mailer med newsletters og annen informasjon. Og så blir folk plukket ut tilfeldig fra de som har gjort overstående. I Battlefield 3 tråden ser det ut som absolutt alle untatt meg og et par andre har fått invite Hmm, jeg vet ikke om jeg har signed up for noe newsletter, men det andre greiene stemmer iallefall. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Hei Shampoo. Det var et sjeldent syn. Gjorde du noe med avataren? Har ikke den alltid vært sånn? Så på The Rite i natt. Den var ganske bra. Så In Bruges i stad. Den var treg i starten, men kom seg etterhvert. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Se to sider tilbake Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 :o Nei, har du sett. Min trofaste dusj-følgesvenn er tilbake. O lykke. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Klovn The Movie gjorde fryktelig vondt å se. Syns kanksje de dro strikken litt vel langt, men jeg lo da høyt mange ganger like fullt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Klovn the Movie er den morsomste filmen jeg har sett i år - by far. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Det er nok tilfelle for meg også. Tror faktisk ikke jeg har sett så mange komedier i år. Eller nye filmer generelt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Men jeg har vært Klovn fan i mange år da, og har alle sesongene på DVD. Kjente karakterene før filmen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Tror at filmen hadde vært enda bedre om jeg hadde fulgt mer med på serien, ja (så den altså med AltF4 nå nettopp). Kunne godt tenke meg å kjøpe meg en sesong eller to, i grunn. @RoR: Hyggelig å være tilbake! Igjen, kan ikke tro at jeg har unngått å legge merke til denne tråden. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Så The Housemaid med engelske undertekster som får Google translate til å virke top notch. Til tross for at det ikke var lett å skjønne så mye av hva de sa, var slutten helt utrolig merkelig. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) EDIT: Halp? Endret 27. juli 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå