Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er alltid noe som heter for mye, men hvis man ikke tar av tror jeg de aller fleste kunne hatt utbytte av skjønnhetsoperasjoner. Selv har jeg bare hatt regulering, men gud som jeg fikk det bedre etter det, selv om jeg helt fint kunne levd hele livet med en skjev tannstilling. På samme måte, hvis man er flau over for mye fett, små pupper, stor nese etc. er det bare fornuftig å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Får fortsatt ståpels av Metallica sin S&M-konsert fra 1999. Sett og hørt den utallige ganger, men når jeg nå sitter og ser den nok en gang får jeg en hud som ville gjort en gås misunnelig.

Jeg tar din metallica + symfoniorkester og hever den ett hakk:

 

Yngwie Malmsteen med det japanske orkester. Dette er klassisk musikk på sitt beste, syns jeg. :D

Lenke til kommentar

Tror det er noe galt med den siste videoen til altf4 :dontgetit:

 

Den nye videoviseren til YouTube er litt FUBAR. Prøver igjen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=hh6QDD9orRc&feature=related

 

AltF4, problemet med Dimmu Borgir og orkesteret, er at det er ikke et klassisk musikkstykke. Det er Dimmu Borgir + et orkester. Det jeg linket til er klassisk musikk med el-gitar, noe helt annet. :D

 

Det er vel så. Men nå anså jeg dette som åpen klasse siden du høynet med den video til tross for at det startet med en Metallica-låt som jo heller ikke er klassisk.

Lenke til kommentar

Hovedstaden i kveld er kanskje det største øyeblikket i mitt liv. Så mange tusen mennesker. Så mange forskjellige mennesker. Alle samlet for samme sak. Ikke noe bråk, ikke noen hevede stemmer, ingen knuffing, dytting eller ufinhet. Bare dyp respekt for det som har skjedd og en underforstått enighet om at i kveld er vi alle like.

 

Helt utrolig.

Lenke til kommentar

Bare sett bilder, men jeg kjenner jeg gjerne skulle vært enten i Oslo eller ved Eidsvollsbygningen.

 

aldri vært så stolt over å være norsk før, måten dette har blitt behandlet på i alle ledd er utrolig fantastisk, med Stoltenberg i forsetet. Han har vært utrolig god i disse dagene, og jeg er imponert over hans måte å takle denne krisen på. Kan ikke tenke meg noen som kunne gjort en bedre jobb.

Lenke til kommentar

Utrolig, jeg banka dritten ut av en som utnytta nettet mitt.

 

 

Nå er han alikavel på nettet mitt etter brukket nese, forstua ankler etc.

 

That man got game. Da går vi den lovlige veien og anmelder meg loggs og bevis :)

 

Han har programmert for nasa etc. Så jeg kan ikke ta han softwaremessig.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Angrer masse på at jeg ikke dro inn til Oslo, men hadde lovet mamma og bli med til miljøstasjonen her på nesodden og dumpe noen vinduer og orket ikke å utsette det.

 

Edit:

@Bundy: Er du på fylla hver kveld, eller er du bare sånn du er? :whistle:

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...