Backstabber Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kongefamilien er kos den. Føler derimot ikke at den veier opp for hvor mye penger staten gir til den. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Fascinerende å se hvor lite attraktiv en person kan bli, mens hun selv sikkert tror hun er drit deilig. Gi meg heller en naturlig kvinne, any day! Noe kunstig ja, men hadde glatt tatt henne over en "naturlig" men mindre attraktiv dame. Du finner knapt naturlige damer som er mindre attraktive. Muligens hu der når hu gnir av seg den ytterste centimeteren med sminke, men sjansen for at hu ser bedre ut da enn nå er allikevel større. Kongefamilien er kos den. Føler derimot ikke at den veier opp for hvor mye penger staten gir til den. En president hadde ikke vært billigere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Da har vi fått nye høner Fem av dem er en uke gamle (Wyandotter) og tre av dem er ca. tre måneder gamle (faverolles) Uendelig søte Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kongefamilien er kos den. Føler derimot ikke at den veier opp for hvor mye penger staten gir til den. En president hadde ikke vært billigere. Herp derp. Billigere med en statsminister vi allerede har. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Men finnes det land som har statsminister men ikke president? Endret 24. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Men finnes det land som har statsminister men ikke president? Som ... Norge? UK? Eller leser jeg feil? :| Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Drit i det, jeg er litt usikker på hvor jeg hadde hodet mitt. Men mange land har statsminister og president! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Men finnes det land som har statsminister men ikke president? Som ... Norge? UK? Eller leser jeg feil? :| Han mener nok de som ikke har monarki også. Både UK og Norge har monarki, i tillegg til statsminister. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Russland har for eksempel både statsminister og president. Italia har vel også det. Det var dit jeg ville, men for eksempel USA har jo ikke det. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Riktig at mange land har både statsminister og president, men da ender man nesten alltid opp med at en av posisjonene har like lite praktisk politisk betydning som monarkene vi sitter med i Nordvest-europa. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Får fortsatt ståpels av Metallica sin S&M-konsert fra 1999. Sett og hørt den utallige ganger, men når jeg nå sitter og ser den nok en gang får jeg en hud som ville gjort en gås misunnelig. Er vel det eneste jeg liker såpass mye av Metallica, grunnet symfoniorkesteret som spiller i bakgrunnen. Pure awesomeness. En liten smakebit for de som ikke har peiling på hva jeg snakker om: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Riktig at mange land har både statsminister og president, men da ender man nesten alltid opp med at en av posisjonene har like lite praktisk politisk betydning som monarkene vi sitter med i Nordvest-europa. Det er noe av poenget med det jeg skrev som en kommentar til det backstabber skrev. Takk for at du skrev, skrev litt mer lissom. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Regnet med det var noe sånt du ville fram til, men jeg bare skrev det jeg tenkte selv. Jeg har lettere for å forstå mine egne tanker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Sånn da har jeg lært internetsnytende-naboen en lekse... og fått politiet på nakken, men det gikk bra. Skål! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Du finner knapt naturlige damer som er mindre attraktive. Muligens hu der når hu gnir av seg den ytterste centimeteren med sminke, men sjansen for at hu ser bedre ut da enn nå er allikevel større. Du skal selvfølgelig få ha smaken din i fred, men generelt er det mitt inntrykk at de fleste menn sier de foretrekker naturlig skjønnhet, og at kunstig, kirurgisk fremmet skjønnhet er noe negativt, men når det kommer til stykket er det helt åpenbart mange som tenner på damer med botox og silikonpupper. Jeg sier ikke at dette gjelder deg, men jeg tror det er mange der ute som ikke er helt ærlige for å virke politisk korrekte. Det er f.eks. liten aksept for å si til en jente at hun har for små pupper og trenger implantater, samtidig blir det veldig mye positiv oppmerksomhet rundt de som faktisk tar en brystforstørrelse. Så, hva er det vi egentlig mener? Det er ingen tvil om at det er mange eksempler på mislykkede skjønnhetsoperasjoner, men jeg tror disse er en liten prosent av totalen, og hvis man faktisk blir mer attraktiv og får en opplevelse av høyere livskvalitet synes jeg man bare skal kjøre på. Nå er det mye prat om at lykken kommer innenfra og at å forandre utseendet ikke vil endre noenting, men for meg høres det mest ut som en slags traust bondelogikk som er laget mer for å trøste enn å være realistisk. Har man en stor nese som gjør at man føler seg usikker, sier det seg selv at å endre på den vil være positivt. Jeg synes også det er svært sympatisk å ta en skjønnhetsoperasjon, for det er tross alt ikke bare en selv som får utbytte av det; andre mennesker får også en bedre opplevelse å se deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Hmm, hvis man trenger en ja. Skulle ønske jeg var stygg, så kunne jeg fortørret pupp.. Uhm.. Fiksa nesa mi mener jeg. edit: seriøst: har skjeiv nesevegg fra fødsel. Mer en irritiasjonssak. Endret 24. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 @Spartapus: Det er en forskjell på kirurgi og å sminke seg til en padde. Dama er jo gul i ansiktet (noe skyldes nok lyset) med lepper som en sugefisk og tidenes mest falske øyenbryn. Går ikke inn på min mening om ("frivillig") plastisk kirurgi nå, skal legge meg og tidlig opp i morgen, men kort sagt syns jeg ikke folk som ligner en barbiedukke er sexy, snarere tvert imot. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Da jeg gikk i 5-6 klasse tok jeg en plastisk operasjon pga utstående ører. Ting som fettreduksjon, endring av noen få ting som man er veldig misfornøyd med kan jeg forstå, men når man blir en ugjenkjennelig barbiedokke så skjønner jeg ikke hvordan en kan se seg selv i speilet. Det er jo ikke "objektivt pent" engang, siden det blir så kunstig. Hvis du faktisk liker botox-lepper etc så er det jo win for deg, men jeg kan absolutt ikke forstå det edit: Nå har jo jeg kanskje sær smak selv så jeg burde vel egentlig ikke si noe. Endret 24. juli 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Sånn i forhold til diskusjonen synes jeg ikke noe om silikon og lignende. Er ikke for å være politisk korrekt, men jeg synes det er litt rart og "turn-off". Ellers har jeg vært på en gedigen winning streak i dag i HoN. Dem hoes has been slapped Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 For min del er det verken turn off eller turn on med silikon. Kommer helt an på resultatet. Plastisk kirurgi sier mer om personligheten, du kan ikke se på en kvinne med store pupper om de er operert eller ikke. Og jada. Jeg vet mange mennesker sliter med dårlig selvtillit, eller har reelle skavanker som senker livskvaliteten deres. Blant disse finnes det sikkert også de som har fått et bedre liv etter operasjoner, det skal man ikke glemme. @Error. Har droppet HoN helt. S2 fucker ting så mye til at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Nå skal det jo bli free to play og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå