Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk langt verre om han dør, da blir han bare en martyr. Nå kan han få sitte i cella si og se hvor forfeilet ideologien hans er, noe som er en langt bedre straff.

Ellers klarer jeg ikke lenger dy meg, fungerende politimester Sveinung Sponheim må være broren til ordføreren i Spin City.

978x.jpg

bostwick.jpg

Endret av AltF4
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At man ønsker å se han dø og/eller torturert er nok bare den første tanken som dukker opp når man er sint/trist. Om du spør hver enkelt om de vil se han dø eller innesperret resten av sitt liv svarer de nok innesperret. Men det høres ikke like dramatisk ut og dekker ikke helt det dramatiske ytringsbehovet folk har nå.

Jeg er selvfølgelig for at mannen skal sperres inne uten å komme ut igjen noensinne.

Lenke til kommentar

@Eplefe: Du sa det jo greit bra når det kommer til kongen vår. Han sto i kø som alle andre og ventet på sin tur for å tenne lys i kirka. +1000 poeng

Hørte en historie fra en på jobb som går på det samme.Han hadde vært på Hemsedal/random skisted for noen år siden og skulle på afterski. Det var kø for å komme inn og dørvakten hadde lengre frem i køen problemer med en mann som ropte "Skal du ikke slippe meg inn?! ANER DU HVEM JEG ER!? Jeg var på [insert old reality-show]!!" Dørvakten hadde pekt på en mann som sto ca i midten av køen og ventet stille og rolig som alle andre litt og sa; "Det der er kronprinsen".

Han fyren hadde bare blitt stille som graven og gått med blikket i bakken.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

@Error: I natt var det mye lyn og torden her. Halv fire i natt blinket det noe voldsomt og det var nesten ikke ferdig med å blinke før det kom et helt sinnsykt tordenbrak. Ikke bare sånn vanlig buldring, men sånn skikkelig kraklende, voldsom buldring. Sinnsykt.

@Lakus: Ah fantastisk. Tror ikke jeg hadde vist meg der igjen om jeg var ham. :!:

Jeg ser navnet mitt i signaturen din har fått farge og alt. Du verden. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg liker kongefamilien, selv om jeg jo sliter litt med Märtha sine eskapader til tider. allikevel har jeg sansen for at hun faktisk gjør det hun brenner for og står opp for det. Ari er jeg også litt ambivalent til, men samtidig er han ganske bra folk han også når alt kommer til alt.

Kronprinsen har jeg virkelig sansen for, veldig oppdatert på kultur og med i tiden. Sonja er jo den hun skal være, men også veldig flink til å promotere ting hun brenner for, som kunst og kultur. Kongen digger jeg nesten litt, han har en utrolig tørrvittig humor, ikke redd for å vise følelser og står frem som et solid medmenneske. Kan i grunnen ikke se for meg Norge uten monarkiet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

@Lakus: Ah fantastisk. Tror ikke jeg hadde vist meg der igjen om jeg var ham. :!:

Jeg ser navnet mitt i signaturen din har fått farge og alt. Du verden. :wee:

Du måtte dessverre vike for en Minecraft-sak.

Men frykt ikke, du er nok tilbake før tiden er ute.

Lenke til kommentar

Jeg er også for fengselsstraff, men det har ingenting med at dødsstraff blir "for kort og smertefritt". Har det ikke vært nok smerte og lidelse, enn at vi skal ønske det på enda flere?

Word!

Jeg liker kongefamilien, selv om jeg jo sliter litt med Märtha sine eskapader til tider. allikevel har jeg sansen for at hun faktisk gjør det hun brenner for og står opp for det. Ari er jeg også litt ambivalent til, men samtidig er han ganske bra folk han også når alt kommer til alt.

Kronprinsen har jeg virkelig sansen for, veldig oppdatert på kultur og med i tiden. Sonja er jo den hun skal være, men også veldig flink til å promotere ting hun brenner for, som kunst og kultur. Kongen digger jeg nesten litt, han har en utrolig tørrvittig humor, ikke redd for å vise følelser og står frem som et solid medmenneske. Kan i grunnen ikke se for meg Norge uten monarkiet.

Jeg deler ditt syn, Norge hadde ikke vært Norge uten kongefamilien. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...