Spartapus Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har en date i morgen. Fortell, fortell. Tilbake. Det gikk akkurat som det skulle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Vet ikke om jeg er -så- interessert. TB er famous on the internet nok nå til at Shoutcraft-turneringene han (i samarbeid med TL, tror jeg) arrangerer trekker gode folk fra flere kontinenter nå, samtidig som kommenteringen hans er tilgjengelig nok til at jeg ikke trenger å være halvt koreaner for å forstå det. Hehe. Jeg er i grunnen der jeg også. Shampoo viste meg IdrA, en fyr det er mulig å le jævlig mye av. Ikke fordi han er så morsom, men han rager så jævlig når han taper. http://www.youtube.com/watch?v=SPEu_Z4Lm18 Sjekk også tidenes mest fail high 5. http://www.youtube.com/watch?v=qlc0S8LLtsg Han andre fyren er forøvrig Artosis, en ganske kjent caster. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Helt riktig Aalton. Jeg skulle spørre bazukh eller eplefe(greier alltid forveksle dem) om bra barnefilmer. Men husker ikke hvem er hvem, so f it. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Morrow og Select spilte nettopp ZvT i femti minutter, skikkelig intenst å se på. Eplefe er sannsynligvis riktig barnefilm-person. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kjøp i5 2500k. Penger spart, ingen merkbar forskjell. Ingen trenger noe bedre en i5 2500k med mindre de skal cracke 7+ siffrete passord eller noe. Takk for svar! Skal se hva lommeboka strekker til når det skal handles. Har lyst til å handle litt for framtiden, så jeg får se hva jeg gjør. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Eplefe, bra barnefilmer? Måtte spørre verdens beste tante. Endret 23. juli 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Eplefe, bra barnefilmer? Måtte spørre verdens beste tante. Disney eller annet? Klassikerne rår fremdeles, ellers kan jeg anbefale Tangled/To på rømmen. Biler/Cars er veldig populært her i huset, ellers går det mest i serier. Dinosaurtoget, Brannmann Sam og Postmann Pat. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Thanks, jeg anbefaler da Rio tilbake Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg tar tilbake det jeg sa tidligere, NRK hentet inn en "ekspert" som pratet piss om WoW ("voldelig nettspill"), og mente at han ikke lenger kunne skille mellom spill og virkelighet fordi han et eller annet sted beskrev følelsen av å drepe Nefarion som "epic". Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det var bare tragisk av NRK, de burde ha holdt seg for gode til å bite på kroken.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg ler hardt av denne såklalte "eksperten". Jeg har selv raidet en del, og det er helt klart morsomt å drepe nye bosser. Betyr ikke at jeg får nevneverdig lyst til å begå ren massakre av mennesker av den grunn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 En fra skolen er savnet har jeg fått vite. 2 år eldre så kjenner ikke til henne (bortsett fra at jeg har sett henne en del), men hun har en del venner som går i parallelklasser osv. Meh, ikke gøy Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kjøp i5 2500k. Penger spart, ingen merkbar forskjell. Ingen trenger noe bedre en i5 2500k med mindre de skal cracke 7+ siffrete passord eller noe. Takk for svar! Skal se hva lommeboka strekker til når det skal handles. Har lyst til å handle litt for framtiden, så jeg får se hva jeg gjør. http://www.tomshardware.com/reviews/best-gaming-cpu,2971-4.html Just sayin. Det som trengs i framtiden er insane skjermkort. Ta pengene fra i7 og legg de i skjermkort om du først skal bruke de. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Der blinket det i vinduet gitt. Tror det var lyn, men hører ingen andre lyder Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Denne scenen er fantastisk. Jeg tror ikke jeg har ledd så hardt i hele mitt liv enn jeg gjorde på 1:53 :!: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 http://www.tomshardware.com/reviews/best-gaming-cpu,2971-4.html Just sayin. Det som trengs i framtiden er insane skjermkort. Ta pengene fra i7 og legg de i skjermkort om du først skal bruke de. Du taler visdom, min venn. Skal definitivt tas til etterretning når det skal handles. En velfortjent kake til deg. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Du skal ha tusen takk for å gi meg muligheten til å bruke den kunnskapen til noe matnyttig Kake aksepteres med takk 'night, SO Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 av rein boredom skal jeg prøve sims 3. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ble du såpass inspirert av Sims 3, Kevin, at du glemte både tid og forum? 1 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Internettet på hytta er fryktelig tregt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå