Cloudemyx Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har en date i morgen. Fortell, fortell. Sittet på nettet i snart 12 timer. Tror jeg skal ta meg to Paracet og legge meg. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Umulig å få søvn nå, irriterende . Er vist ikke mulige å slå av hjernen for en natt bare på grunn av at man ikke klarer å slutte å tenke på ting hele tiden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Søvn ja. Det kan jeg bare glemme nå. 80 ungdommer! Han burde håpe han blir i forvaring resten av sitt lit. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Da var diskusjon oppe igjen. Og fy faen. http://www.dagbladet.no/2011/07/23/nyheter/terror/utoya/17423175/ Av og til liker jeg VELIDIG dårlig å ha rett. Må legge meg nå, får heller samle meg litt for dårlige nyheter i morgen. Trodde ikke helt på 10, men 80+ hadde jeg ikke forventet. Fy faen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg sovnet ikke før rundt klokka 6 i dag, men våknet til nyheten om 91 drepte. Helt ufattelig, det finnes ikke ord som kan beskrive det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Jeg klarer ikke unngå å tenke på STALKER SoC når jeg ser bildene fra R4. Dere som har kommet godt mot slutten skjønner sikkert hva jeg mener. Liker at norsk media ikke trekker veksler på hans interesse for spill, særlig CoD MW. TV 2 nevnte det nå, og det er første gangen jeg hører det nevnt på TV. Ellers sitter jeg å spiser de siste smultringene bestemor lagde før hun ble så sjuk at hun ikke orket mer. Ikke verdens ferskeste i og med at de er fra jula 09, men de er allikevel de beste hun lagde. Holy, fløy nettopp 5 militærhelikoptre lavt over huset til bestefar med retning Oslo. Det gjør litt inntrykk. Endret 23. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kanskje fordi norske medier ikke deler eierinteresser med alskens antispill-lobbyister, som puster dem i nakken. Eller de er rasjonelle nok til å tenke at det kanskje i forhold til saken er viktigere at han har uttrykt en voldsom motvilje mot det norske systemet, preker anti-toleranse og er aktiv på naziforum. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 For all del, poenget mitt er at denne interessen ikke behandles som noen stor sak, noe jeg mener er positivt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Noen komponentkyndige som kunne tatt en titt på handlelisten min og dobbeltsjekke for meg om de er kompatible med hverandre? Og vet noen om det kommer nye deler i løpet av de nærmeste månedene som kommer til å senke prisen på delene jeg har valgt? Endret 23. juli 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg kunne ha gjort det in a heartbeat. Men du bryter de gamle SO reglene. So i won't Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvilke SO-regler? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Har uansett laget en tråd i en mer passende del av forumet, så jeg får håpe jeg får noen svar der. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvilke SO-regler? De første SO som ble laget på Diskusjon.no hadde regler om at support i tråden ikke var tillatt, er vel det han hinter til. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hm, det visste jeg ikke. Da har jeg brutt de reglene ganske mange ganger tror jeg 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Men da het vel forumet forum.hardware.no også, så det var vel kanskje naturlig.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det har du helt rett, gode gamle forum.hardware - Det var tider det! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Ser forresten SC2 live med TotalBiscuit som kommentator. Festlige saker: http://no.justin.tv/totalbiscuit#/w/1513672448/2 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hm, det visste jeg ikke. Da har jeg brutt de reglene ganske mange ganger tror jeg Det har vært oppe til diskusjon noen ganger, men det har vært tillatt. Og vil fortsette å være det så lenge går såpass lenge mellom hver gang. SO1 er fortsatt en friprat-tråd, og alle her spør om tips og hjelp fra tid til annen. @Zealuu: Interessert i live SC2? Burde sjekke ut gamersleague.no fra tid til annen, hender ShampooMacTavish caster der. Ganske moro å se på faktisk! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Vet ikke om jeg er -så- interessert. TB er famous on the internet nok nå til at Shoutcraft-turneringene han (i samarbeid med TL, tror jeg) arrangerer trekker gode folk fra flere kontinenter nå, samtidig som kommenteringen hans er tilgjengelig nok til at jeg ikke trenger å være halvt koreaner for å forstå det. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Noen komponentkyndige som kunne tatt en titt på handlelisten min og dobbeltsjekke for meg om de er kompatible med hverandre? Og vet noen om det kommer nye deler i løpet av de nærmeste månedene som kommer til å senke prisen på delene jeg har valgt? Kjøp i5 2500k. Penger spart, ingen merkbar forskjell. Ingen trenger noe bedre en i5 2500k med mindre de skal cracke 7+ siffrete passord eller noe. Må se om det passer senere. EDIT: Ser ut som om det skal passe fint. Endret 23. juli 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå